MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie nr 1 hier?

Tori_Black_001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te laat maar niet vergeten. Ook in dit topic is hij er nog steeds De Lach van de Dag

Een dokter een dag afpakken om te gaan vissen. Hij zegt tegen zijn assistent:
"André ik wil morgen gaan vissen maar ik wil de praktijk niet sluiten, dus jij moet de patiënten helpen."
"Dat is goed dokter," zegt André.
De dokter gaat vissen en komt de dag erop weer terug en vraagt:
"En André, hoe was je dag?"
"Nou," zegt André, "ik heb 3 patiënten geholpen. De eerste had hoofdpijn, dus ik heb hem wat aspirine gegeven."
"Goed," zegt de dokter, "en de tweede?"
"O, die had het zuurbranden en die heb ik Rennies gegeven."
"Heel goed," zegt de dokter, "en de derde ?"
"O dokter, ik zat hier rustig en ineens vliegt de deur open en een beeld schone meid stormt de kamer in, scheurt alle kleding van haar lijf, zelfs haar bh en slip en gaat op het onderzoekbed liggen met haar benen gespreid en roept: Dokter, dokter help me, ik heb in
vijf jaar geen man meer gezien!"
"O God André, wat heb je toen gedaan?" vraagt de dokter.
"Ik heb haar oogdruppels gegeven."
 
Voor de mensen die hem gister niet mee hebben gekregen!!

Een echtpaar heeft voor het eerst een vakantie geboekt, voor het héle gezin, in een hotel. De vader legt aan zijn 4 kinderen, in de leeftijd van twee tot zes, uit hoe dat gaat in een hotel.
"De bedden worden iedere dag opgemaakt en er wordt voor ons gekookt en schoongemaakt."
Het oudste kind kijkt haar vader verwonderd aan en vraagt:
"Waarom gaat mama dan mee?"
 
In de kleuterklas vroeg de juf of de kinderen weleens bang zijn geweest. Kleine Truusje stak haar vingertje omhoog en zei:
"Laatst was het licht in ons huis uitgevallen en het was heeeel donker."
"Was je toen bang"? vroeg de juf.
"Nou en of," zei Truusje.
Pietje stak ook zijn vinger omhoog.
"Ik had laatst een hele enge film gezien met monsters. Daarna moest ik naar bed."
"Was je toen bang?" vroeg de juf weer.
"Ja, toen was ik heel erg bang!" zei Pietje.

De juf vroeg toen aan Jantje:
"Jantje, vertel eens, ben jij wel eens bang geweest?"
"Tja," zei Jantje, "ik was laatst aan het spelen op de slaapkamer van pappa en mamma. Ik hoorde toen mamma de trap opkomen en omdat ik niet in de slaapkamer mag komen heb ik me in het nachtkastje verstopt."
"Was je toen bang?" vroeg de juf.
"Nee, toen was ik niet bang. Ik hoorde toen ook een andere man de trap opkomen en dat was pappa niet."
"Was je toen bang?" vroeg de juf weer.
"Nee, toen ook niet. Maar toen begonnen mamma en die vreemde meneer zich uit te kleden en mamma ging op het bed liggen!"
"Was je toén bang?" vroeg de juf.
"Nee, toen ook niet. Maar toen zei die meneer: Ik heb zo'n stijve, ik kan dat nachtkastje wel dwars doormidden slaan! En TOEN was ik bang!"
 
Moos komt schreeuwend van vreugde het belastingkantoor binnenlopen en gaat naar de balie. Napuffend zegt hij:
"Ik hoorde dat jullie ermee stoppen?!"
De baliemedewerkster antwoordt dat ze van niks weet.
"Jawel," zegt moos, "ik kreeg vandaag een brief waar op stond: LAATSTE WAARSCHUWING."


Niet getreurd morgen zijn we er weer met De Lach van de Dag
 
:W lijstje van Michiel in de OP weer bijgewerkt ;)
Enne afstellen is hem niet geworden...volgende week afspraak gemaakt anders kon nu de helft en volgende week de helft...dan maar alles in 1 keer :P
 
Middag :W
Plexat nog gespot,
Naja eigenlijk andersom en teruggespot :P
:W
 
Laatst bewerkt:
@ jego: Zag ik jou nou net op de a10 op dat 80 stuk. Ik reed richting de s104 en jij aan de andere kant. Rond kwart over 4??
 
Dat is jammer man, maar wel leuk dat je al op zoek bent.
Weet ik nog van mezelf, dan is iedere dag te lang :P snap ook niet dat Bart dat zo volhoud :P
Ja baal er inderdaad wel van.. Maar goed, nu heb ik vanaf 05 okt. weer wekelijks les, dan kijk ik daarna wel *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan