MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
:X |(

2 uurtjes slaap is niet genoeg ;) En dan heb ik nog een leuk programma voor de boeg ook.... Vanavond weer stappen, morgen nachtdienst, Zaterdag groot feest bij de voetbalclub, en Zondag nachtdienst :X
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen *D

@ Michel

[afbeelding]

Werkt weer als vanouds *O*

*D

Aantal posts telt? :/ Dan ligt MZN er volgende week weer uit _O-


Thanx voor het plaatsen trouwens :} :j

Aantal posts telt niet...maar welk deel je gereageerd hebt voor het laatst :P
Maar als we je zien met ritjes dan maakt dat posten niet zo heel veel uit vind ik hoor, dan hoor je d'r nog steeds bij :)

En gefeliciteerd jullie! vanavond feestje :? *O* *O* *O* *O* :+
 
Coonie en Mzn:
full
 
*D *D Thank joe all! *D *D




[me="Coonie"]gaat MZN wakker maken en dan lekker dagje weg![/me] *O* *O* *O*
 
Hier in en om Molveno is het echt schitterend weer nu en blijft geloof ik ook zo ;)

Dus :P

Dit deel van Italie is wat minder extreem en dus meer snellere wegen. Erg lekker sturen na al die krappe haarspelden *D

Ik zag het al op de weerberichten..... *O*
.... we hebben nog steeds niet besloten waar we heen gaan.
Vanavond zullen we wel moeten, want morgenmiddag rond 13.00 uur gaan we rijden en proberen we de eerste 700 km (snelweg) er door te hakken. :Y

En krappe hairpins.... dat valt toch reuze mee? Ja, Stelvio... die is wel wat krapper en met wat meer verkanting. En wat rottiger als je er langs komt als er die dag nou nét medailles te krijgen zijn voor het Stelvio rijden waardoor er die dag in totaal 10.000 motorrijders op de berg zijn.... (en een trauma team standby op een muurtje.....) :X

Als het Dolomiten wordt dan gaan we denk ik in de buurt van de Marmolada Gletscher zitten en na een aantal dagen een oversteek maken naar Frankrijk via de Col de Turini... (afhankelijk van het weer).

Nog veel plezier! :W




Zo te lezen kan je gefeliciteerd worden.... gefeliciteerd :Y


Zal me trouwens even kort voorstellen aangezien ik al in 2 deeltjes achter elkaar heb gepost .....

Ben GirlR1100S, woonachtig in Amersfoort, werk in de Meern en rij dagelijks via de Bilt of Bilthoven, of Baarn richting huis... afhankelijk van fileperikelen rondom de A27 en A1.

Van oorsprong kom ik uit het noorden waar ik vlak bij het circuit van Assen woonde. Mijn werk ging echter verhuizen maar dat kwam mij goed uit want mijn vriendje Kato woonde in Amersfoort. Inmiddels met elkaar getrouwd! *O*

Een aantal mensen uit het topic ben ik her en der wel eens tegengekomen op circuitdagen, MF-ritjes etc.
 
Ik zag het al op de weerberichten..... *O*
.... we hebben nog steeds niet besloten waar we heen gaan.
Vanavond zullen we wel moeten, want morgenmiddag rond 13.00 uur gaan we rijden en proberen we de eerste 700 km (snelweg) er door te hakken. :Y

En krappe hairpins.... dat valt toch reuze mee? Ja, Stelvio... die is wel wat krapper en met wat meer verkanting. En wat rottiger als je er langs komt als er die dag nou nét medailles te krijgen zijn voor het Stelvio rijden waardoor er die dag in totaal 10.000 motorrijders op de berg zijn.... (en een trauma team standby op een muurtje.....) :X

Als het Dolomiten wordt dan gaan we denk ik in de buurt van de Marmolada Gletscher zitten en na een aantal dagen een oversteek maken naar Frankrijk via de Col de Turini... (afhankelijk van het weer).

Nog veel plezier! :W
Zo te lezen kan je gefeliciteerd worden.... gefeliciteerd :Y


Zal me trouwens even kort voorstellen aangezien ik al in 2 deeltjes achter elkaar heb gepost .....

Ben GirlR1100S, woonachtig in Amersfoort, werk in de Meern en rij dagelijks via de Bilt of Bilthoven, of Baarn richting huis... afhankelijk van fileperikelen rondom de A27 en A1.

Van oorsprong kom ik uit het noorden waar ik vlak bij het circuit van Assen woonde. Mijn werk ging echter verhuizen maar dat kwam mij goed uit want mijn vriendje Kato woonde in Amersfoort. Inmiddels met elkaar getrouwd! *O*

Een aantal mensen uit het topic ben ik her en der wel eens tegengekomen op circuitdagen, MF-ritjes etc.
:Y uit een "ver" verleden :W

Veel plezier alvast op vakantie *D :] Enne ook wat mooie foto's hier posten he ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal me trouwens even kort voorstellen aangezien ik al in 2 deeltjes achter elkaar heb gepost .....

Ben GirlR1100S, woonachtig in Amersfoort, werk in de Meern en rij dagelijks via de Bilt of Bilthoven, of Baarn richting huis... afhankelijk van fileperikelen rondom de A27 en A1.

Van oorsprong kom ik uit het noorden waar ik vlak bij het circuit van Assen woonde. Mijn werk ging echter verhuizen maar dat kwam mij goed uit want mijn vriendje Kato woonde in Amersfoort. Inmiddels met elkaar getrouwd! *O*

Een aantal mensen uit het topic ben ik her en der wel eens tegengekomen op circuitdagen, MF-ritjes etc. ~[/size]

Geen idee of ik voorheen al welkom gezegd had, maar bij deze welkom :Y :W
Enne jullie ook veel plezier waar jullie ook heengaan dan *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan