Aprilia RS125 - 1999 voor maar 900 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik ben te ongeduldig, maar minder dan 1000 ga ik er niet voor vragen. Mits het word opgehaald tussen nu en 20/12 is ut maar 1000 pleuro ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo reageer ik ook op de motoren die ik wil zien :X
Too Bad. Achja, ik heb wel iemand die nog ongeveer 2 a 3 weken moest wachten of zo. Die zou me op de hoogte houden. Maar ik wil er eigenlijk nu van af :+ (nee, wel tegen betaling! voor de grapjurken :P )
 
ik zit nog steeds 1 jaar aan 25kw limiet
en het is "net" boven me budget :+
Ik zit namelijk rond de 1800-2200 euro. Alhoewel ik liever iets wat goedkoper is wil.
Wil ook nog een goede pc kopen. Me laptop vind ik te traag voor een vaste pc :z
 
Laatst bewerkt:
900 omdat ik er toch gewoon van af wil :o
Wie helpt me aan een ander project en komt hem halen!?
 
Laatst bewerkt:
'Aprilia RS125 Harada '99' > 'Aprilia RS125 - 1999 voor maar 900 Euro'
 
haha grapjas :P Lager dan 850, zal ik echt niet gaan *D Dan blijf ik liever nog een aantal seizoennen doorrijden tot ik voor inruil minder krijg dan 500
 
Is het probleem met de toerenteller niet zo te vervangen met een kabeltje te vervangen? Of is de teller zelf stuk of het onderdeel waar je de kabel op schroeft in het blok?
 
ik heb geen idee, ook geen zin meer om er naar te kijken.
ik heb al het een en ander geprobeerd met de aansluiting bij de toerenteller zelf.
Het resultaat is dat ie het af en toe wel doet. Zodra de feedback te weinig is of teveel, stopt ie er mee. Of gaat ie gewoon heen en weer zwiepen. Bij 6000 toeren rustig rijden zie je de teller wel werkend, merkte ik ook vandaag weer. Ik denk dat het meer aan de teller ligt hierdoor.
 
zouden mensen hem bij 800 wel gelijk meenemen of niet :W
Als je dat wel redelijk vind, kijk dan maar via me marktplaats advertentie voor me tel nr :Y
 
Mooie bike, zijn alle papieren in orde? Staat op NL kenteken waarschijnlijk?

Edit: Was te zien op de foto's |(
 
Laatst bewerkt:
Yepz, alles klopt. Het is te controleren op de volgende link zelfs:
RDW / Ovi / Voertuiggegevens online raadplegen
Ik ga er nu nog even een klein laatste rondje mee rijden voor er weer neerslag komt.
In plaats van bougie bg10es (of zo :X in ieder geval hittegraad10) nu een br9es, zo start ie met koud weer lekker in 1 x :Y Ik heb de nr 10 eigenlijk nog niet geprobeerd met dit koude weer. Alles om hem origineel te maken zit er ook gewoon bij (lees: uitlaat (demper) )
 
weer een kickje. Er is wel interesse, maar is er nou niemand die hem koopt :o?

Prijs is nog steeds onderhandelbaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Begint tog weer te kriebelen als ik zown fiets zie, sturen heerlijk namelijk :], heb me alleen voorgesteld om te sparen voor een wat nieuwere en zwaardere fiets.

succes met de verkoop, aan de prijs kan het in ieder geval niet liggen!
 
Oja, de tandwielen zijn 15/39 had me even vergist!
en normaal 16/39

En ik weet dat de vraagprijs minder is dan wat ie misschien werkelijk waard is. Als er wat zou gebeuren met de fiets zou mijn verzekering er 1100 voor uitbetalen.
 
Laatst bewerkt:
900 euro is al met uitlaat.

Heb nu een bod staan van 850 (mijn minimum prijs inclusief uitlaat) Ik zal het wel laten horen als deze geen interesse meer heeft. (een soort van gereserveerd dus ;) )
 
Laatst bewerkt:
900 euro is al met uitlaat.

Heb nu een bod staan van 850 (mijn minimum prijs inclusief uitlaat) Ik zal het wel laten horen als deze geen interesse meer heeft. (een soort van gereserveerd dus ;) )
Ik zou bij god niet weten wie het is, maar ik denk wel dat ie nog interesse heeft :+

Hij is overigens ook bezig zijn ouders morgenochtend zo vroeg mogelijk in de auto terug naar viva hollanda te krijgen, maar ze zijn nogal nukkig, schijnbaar :')

Verder weet ik er heul niks nie van af nie O-)
 
haha succes :9
Dinsdag als ik nog tijd over heb ga ik hem denk ik maar even goed poetsen *D

en misschien nog wat foto's er voor en er na maken :')
 
Laatst bewerkt:
Succes met de verkoop van deze mooie stuurfiets :Y

Even voor andere kopers, de toerenteller, blijft hij steeds op hetzelfde toerental hangen en schiet hij dan weer naar 0? Soms doet ie 't wel en soms naar een bepaald toerental voordat hij weer dood valt, kan duiden op een exup foutmelding ;) . Is een kleine ingreep bij de motorzaak, vaak een kwestie van smering :)

:W
 
schiet niet altijd naar nul, vaak beweegt ie alle kanten op van 0 - max
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan