Husqvarna SM610 2005 and up ... Topic

Als je hier toch aan het kijken bent heb je vast wel tijd om mijn crash te bekijken :)

 
Nee niets duurs iig, had gelukkig valdoppen die hebben echt heel veel gehopen. Zeker aanrader dus :)
 
Moet dit seizoen een handkappen en doppen gaan regelen. Spiegel heb ik inmiddels al. Als ik nog teveel geld over heb ook nog een nieuwe of 2e handse demper.

Goed te horen igg dat er geen gekke dingen stuk zijn gegaan
 
Heeft iemand een originele koplamp van een sm 610 s uit 2006 die ik kan overnemen of lenen voor een dagje. Ik ga Huski uit GB importeren en daar zit de berm aan de verkeerde kant.
Als hij door de keuring is kan het pimpen beginnen, wat een goede ideeën en sites staan er in dit forum. Erg lekker allemaal.
 
Hoi!

Wij gaan vanmiddag kijken naar een SM610 uit 2009. Waar moeten we ongeveer op letten met deze machine?

Valschade, spijkers in het blok, lekke band, dat snap ik... maar wat zijn SM610 eigen kwaaltjes die je er zo uit kan pikken?
 
spijkers in het blok :?

echt specifieke kwaaltjes heeft deze 610 niet veel. Subframe wil wel eens scheuren bij zware belading (reistassen etc.) maar daar zal de SM vast niet voor gebruikt zijn.
 
Hey! Ik zoek nog een mooie demper voor mijn 610 SM van 2009. Het lijkt wel onmogelijk om een mooie demper te kopen.

Help?
 
Goedenavond, ik ben inmiddels eigenaar van een Husqvarna SM610 uit 2007, echter de achterste voetsteuntjes voor de bijrijder zitten er niet meer op en zijn niet meer nieuw te krijgen.

Heeft iemand deze liggen die ze verkoopt? Zoja, dan neem ik ze graag over!
 
Terug
Bovenaan Onderaan