MF Gooi & Vechtstreek Deel *54* Jaapie bijna brommerheld af!

Wat doen we met Jaapie zijn kapsel?

  • Kortwieken met de tondeuse..

    Stemmen: 26 68,4%
  • Die dode poedel brengen we naar het dierenasiel :+

    Stemmen: 5 13,2%
  • Dat steken we in de fik!

    Stemmen: 2 5,3%
  • Pek en veren eroverheen...

    Stemmen: 1 2,6%
  • Ach laat die jongen toch met rust :')

    Stemmen: 4 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een paardenlul

Staat ook op motor-meuk. En hij staat bij algemene motorpraat hele discussie daar. Over die vrouw die op d motor rijd dat ze niet zo naar links moet en richting aan had moeten geven. Maar alsnog had deze man/vrouw in die jeep een bezoekje gehad. Wat ben je dan voor een staatsmongool om zo in te halen.
 
Staat ook op motor-meuk. En hij staat bij algemene motorpraat hele discussie daar. Over die vrouw die op d motor rijd dat ze niet zo naar links moet en richting aan had moeten geven. Maar alsnog had deze man/vrouw in die jeep een bezoekje gehad. Wat ben je dan voor een staatsmongool om zo in te halen.
Niet zo links moet rijden? :?
Hebben die mensen wel gezien hoe breed die weg uberhaupt is??
Had liever gehad dat die koekblikker ietwat links ging en het greppeltje zou pakken })
 
Niet zo links moet rijden? :?
Hebben die mensen wel gezien hoe breed die weg uberhaupt is??
Had liever gehad dat die koekblikker ietwat links ging en het greppeltje zou pakken })
Ik vond het ook al bullshit. Ik hoopte ook dat die wat naar links ging en de greppel in ging en dan lekker laten liggen.
 
Je leert toch ook juist om niet strak rechts te rijden met de motor? Vind die motorrijder prima plaatsen op de weg. Koekblikker is gewoon een pannenkoek .
 
Niet zo links moet rijden? :?
Hebben die mensen wel gezien hoe breed die weg uberhaupt is??
Had liever gehad dat die koekblikker ietwat links ging en het greppeltje zou pakken })
:^ Op een weggetje als dat moet je juist je plek opeisen als motorrijder anders gaan mensen denken dat ze je daar kunnen inhalen oid. Alleen deze meneer probeerde dat alsnog ;)
 
En misschien reed ze al 10km lang net hard genoeg om niet om te vallen....dr zit geen tempo in op dat filmpie...dan zou ik ook wel inhalen op een gegeven moment.
Als ze dr knippers nou es had gebruikt was die actie misschien niet gebeurd....had die kerel nog ff gewacht :)
 
Laatst bewerkt:
En misschien reed ze al 10km lang net hard genoeg om niet om te vallen....dan zou ik ook wel inhalen op een gegeven moment.
Als ze dr knippers nou es had gebruikt was die actie misschien niet gebeurd....had die kerel nog ff gewacht :)
Ik zou dan ook gaan inhalen, maar dat hoeft niet direct op deze manier natuurlijk....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan