Sabre span krijgt een 2e leven

Waar dan?

kheb 2 schildpadden


Dat zat ik me ook af te vragen ja. Er is wel een reptielentopic maar daar gebeurd zins 2008 al niets meer.

Ik heb vroeger altijd slangen gehouden. Alles van rattenslangen tot cobra achtige en ratelsslangen. Ook nog een paar jaar opvang voor dierenambulace gedaan, erg leuk om te doen omdat je soms echt hele vreemde dieren binnen krijgt.

Nu heb ik alleen nog een buitenverblijf van 40m2 met wat landschildpadden.
 
Gisteravond hebben we de uitgezaagde ruit gemonteerd. Men heeft geen woord gelogen, de ruit laat zich moeiteloos om de deur vormen om vast te zetten. Ook is het heel gemakkelijk boren zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij knapt. De 3mm dikke ruit is wel wat slap, daarom gaan we een RVS buisje aan de bovenkant maken die wordt vastgezet met de bevestiging van de drukknopen voor het dakzeil. Die heb ik vanavond even gebogen en kan worden vast gelast aan de "hoofdsteun" beugel. Als jullie daar morgen foto's van zien is het "Oooh ja!!"

full

full
 
Laatst bewerkt:
zo, dat is wel heel helder spul :}
goed dat je op de eerste foto het karton er op gelegd hebt, anders had ik het niet eens door gehad.
 
Laatst bewerkt:
Om daar op 1 april antwoord op te geven, De ruit moet er op bovenstaande foto's worden bij gedacht :+
 
Is-tie klaar voor het treffen???? Of kun je te weinig vrije tijd maken en moet je net als de rest werken(gelukkig heb je pasen)
 
Jep, klaar genoeg in ieder geval. We hebben zaterdag, dinsdag en donderdag avond nog, dus moet lukken. Even een piccie van de voortgang van gisteravond.

(JFJ heeft geen icoontje in beeld om in zijn documentenlijst te kunnen komen..

Het meeste werk zit nu nog in de electra en de striping. Gaat lukken dus. Alleen het inbegrepen dakzeil wordt na het treffen aangemeten.
 
Laatst bewerkt:
Blijft de ruit nu wel goed zitten? Of is de boel wat te flexibel?

Hou jij nou eens op Jan Wantrouw? Gaat echt perfect met PET al klinkt dat tegenstrijdig.
De 4mm pet plaat zal al een stuk minder flexibel zijn. We hebben er tussendoor nog een boutje in gezet en daar wordt de ruit al een heel stuk stijver van.

@ Halflive, inderdaad steekt het bandje wat af bij het zwart van de bak. Het is een Fiat 500 bandje. Nieuw, maar heeft een tijdje gelegen denk ik. Kan geen Dot vinden. Even afspuiten met water zal al wel helpen. Daarna even zwart maken inderdaad.
 
20090723-qmfjb6a2wupn8hw5pcd9j7aw16.jpg


nee dank U :P

Heb toch liever toch iets wits aan het oppervlak van de vloeistof die er onder zit.
Bier :9
 
Laatst bewerkt:
Hou jij nou eens op Jan Wantrouw? Gaat echt perfect met PET al klinkt dat tegenstrijdig.
De 4mm pet plaat zal al een stuk minder flexibel zijn. We hebben er tussendoor nog een boutje in gezet en daar wordt de ruit al een heel stuk stijver van.

_0- gij ongelovige thomas.
Maar je hebt gelijk. Ik ben altijd wat huivig voor dit soort dingen.
En ja ik ga komende week een plaat PET halen en ermee aan de gang.
 
Laatst bewerkt:
Super vet! heb vandaag een sabre v65 gekocht met maar 25000 op de teller.
Met blauwe striping kan niet wachten om er weer op te rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan