Sabre span krijgt een 2e leven

En wat fotovoer dan,

Zo staat de Sabre er nu bij, maar dan zonder voorvork:

full


Onze rots in de spreekwoordelijke branding:

full


Hij is er zich goed van bewust dat het project zonder hem absoluut geen kans van slagen heeft.
 
Nou(hou), die fladdert nog continu om hem heen :)

Over vogels gesproken, EGT 2010 topic alweer gezien? 8-)
 
Laatst bewerkt:
JFJ zit solo over een Beemer F800ST te denken.... Nu heeft Kwastert daar het EGT mee bezocht en is JFJ nieuwsgierig naar zijn verhaal over die fiets.. De ST heeft iets meer kuip en koffertjes..
 
JFJ zit solo over een Beemer F800ST te denken.... Nu heeft Kwastert daar het EGT mee bezocht en is JFJ nieuwsgierig naar zijn verhaal over die fiets.. De ST heeft iets meer kuip en koffertjes..

KIJK! Mooi dat je er over begint. Ing heeft er gister een proefrit mee gereden maar vond het blok erg tegenvallen. Zelf denk ik dat het komt omdat ze gewoon geen gas heeft gegeven, volgens mij komt zo'n rotaxblok pas tot leven als het een beetje hoger i nde toeren is. Dus rutgertjuh is ook wel nieuwsgierig hoe kwastert er over denkt.
 
Zo'n Stamper heeft niet zoveel vermogen, zo'n ding heeft KOPPEL. Veel rpm hoeft ook niet zonodig, een duizend of zes is meer dan zat.
De beemer was in vergelijk met m'n ouwelullentoerXJ900viercylinder (sorry fans) weer eens lekker een Stamper. Maar, zoals rutgertje al zei, je moet wel aan het gas draaien met zo'n ding, anders gebeurt er niets. Ook met de F800S gebeurt zonder gas er niets.
Op de Bahn terug van EGT een stuk 130-140 gereden :} Makkie!
Ik zou zelf geen F800S aanschaffen, ik nam de R1150S. Dave heeft hem klaar...........

Maar serieus: ik kan geen beoordeling geven over het blok voor solo gebruik, ik heb alleen met het span gereden. Maar, solo spreekt de F800 mij veel meer aan dan welke viercylinder dan ook......(de r1150s dan nog weer meer.......)
En verder: tis wel een BMW natuurlijk, dat ding zit vast goed in elkaar!
 
Of zal ik voor de Guzzi Griso gaan......

[afbeelding]

Diezookvet..

uhhuhhh!! en als je een close-up van het blok op zoekt zul je mischien zien (dat was tenminste bij alle vorige nieuwe guzzi's zo) dat de basis van het carter inclusief de onderste blok bevestiging ongewijzigd is en dat het dus relatie eenvoudig is om een onderste framebuis met zijspanbevestiging te monteren........ voor als het weer gaat kriebelen weet je O-)
 
Bij die Griso weet je zeker dat de remmen het doen, brembo´s doen het echt goed.
Ze zitten ook op een Duc en ik heb met die van ons nog nooit met meer als 2 vingers moeten remmen, zelfs de achterkant van onze monster komt omhoog bij ruig remmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan