bobber

@swagman klopt ja, salinas boys.. echt heerlijk om te zien die fietsen!! :Y :Y

het bedrag valt me ergens nog wel mee voor zo'n fiets (toch een speciaal ding!!)
als je soms hoort wat die maffe amerikanen uitgeven aan een custom motor...
 
tuurlijk

maar een CB550 gaat er nooit uitzien als een bigtwin :)

deze van Geronimo kennen we toch allemaal? > http://home.hetnet.nl/~geronimo3/photoshoot%20bobber.html (Internet, televisie, vast bellen en mobiel met 4G netwerk | KPN)

bobber%20geronimo%20147%20(Small).jpg


bobber%20geronimo%20074%20(Small).jpg
 
nee niet als een bigtwin, maar voor een cb550 kan je er toch een behoorlijke vette bike van bouwen...
ben zelf ookniet helemaal weg van t blok opzich maar als je ziet wat sommigen er omheen bouwen...
dan valt dat blok wel mee...
 
wooooow bedangkt voor al de reaksies er is zeker iets moois van te maaken mijn vrouwtje gaat dit wekend nog eens proberen om fotos te plaatsen

nu was mijn laspost stuk maar ik heb een nieuwe gekocht een air liquide 1400i
dat is een met bagetten voor een tig zal ik nog even moeten spaaren

ik zit op het momend met zo veel idee,en dat ik nog niet juist weet hoe ik het ga doen
mischien een voledige andere kader maaken het kader moet zeker wat langer worden
 
oké, hoe zit dat bij jullie dan?

als ik hier de wielbasis verander betekent dat opnieuw keuren
of riskeer problemen bij een ongeluk want je rijdt dan onverzekerd rond feitelijk

Als je nog 'n mooie (grote en antieke) bobber koplamp zoekt...
ik heb iets teveel koplampen gespaard de afgelopen tijd ;)

Nog meer CB's
twistedcoffin2.jpg

twistedcoffin3.jpg

twistedcoffin6.jpg

345409783132d94e2632b.jpg

bob3y.jpg

bob2di.jpg

bob1m.jpg
 
dat weet ik nog niet ik zal daar zeker eens info moeten over vragen bij de verzekering
koplamp ik zoek een ronde er mog wat werk aan zijn het moet toch gespoten worden
alvast bedangkt

als ik een 240/40/18 wil hebben welke velg moet ik dan hebben als het kan moet het truch met spaken zijn en nog eens bedankt voor de fotos

greetz steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan