Z1000-Z750 Meetingstopic 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
dudez en dudetes...

heb sinds kort ook een z750, bj 2007...

zou graag mee willen zaterdag maar moet werken tot 14.00uur...

is t anders misschien mogelijk dat ik later aanschuif?

Ik ben zaterdag tot 14.00uur aan t werk in nieuwegein (centrum)
 
dudez en dudetes...

heb sinds kort ook een z750, bj 2007...

zou graag mee willen zaterdag maar moet werken tot 14.00uur...

is t anders misschien mogelijk dat ik later aanschuif?

Ik ben zaterdag tot 14.00uur aan t werk in nieuwegein (centrum)

Nieuwegein ... Oldenzaal 144 km 1.5 uur rijden, dan kun je net het laatste uurtje aanschuiven. Lijkt mij de moeite helaas niet waard.
 
Doe ik het ook :)

Ik ben ook aanwezig mits er geen regen voorspeld is.
Dan begin ik maar even met een deelnemerslijstje:
1 Folkishpeter
2 J2S
3 Bart Z1000
4 Crawl
Vrees dat de kans dat ik mee ga toch iets kleiner is geworden.
Ben thuis aan het klussen geslagen en als het weer niet echt super is ga ik liever daar mee door, zeker als het niet zo warm is.
 
Vrees dat de kans dat ik mee ga toch iets kleiner is geworden.
Ben thuis aan het klussen geslagen en als het weer niet echt super is ga ik liever daar mee door, zeker als het niet zo warm is.

wat is dat nou frank.... je wordt toch niet nerveus van zo'n ritje... :]
 
Vrees dat de kans dat ik mee ga toch iets kleiner is geworden.
Ben thuis aan het klussen geslagen en als het weer niet echt super is ga ik liever daar mee door, zeker als het niet zo warm is.

De voorspellingen voor a.s. zaterdag zijn idd niet al te best. Vrijdag maar eens horen wat ze voorspellen voor zaterdag...
 
De weersvooruitzichten zien er niet goed uit voor morgen, lage temperaturen, veel wind en buien.
Dus ik blaas de rit voor morgen helaas af. Ik kom binnenkort wel met een nieuwe datum in september, als iemand nog voorkeur heeft dan hoor ik dat graag!
 
De weersvooruitzichten zien er niet goed uit voor morgen, lage temperaturen, veel wind en buien.
Dus ik blaas de rit voor morgen helaas af. Ik kom binnenkort wel met een nieuwe datum in september, als iemand nog voorkeur heeft dan hoor ik dat graag!

Mee eens. Een nieuwe datum in september?! Juli mag ook nog wel ;)
 
De weersvooruitzichten zien er niet goed uit voor morgen, lage temperaturen, veel wind en buien.
Dus ik blaas de rit voor morgen helaas af. Ik kom binnenkort wel met een nieuwe datum in september, als iemand nog voorkeur heeft dan hoor ik dat graag!

Oke, jamer mar met slecht weer is er ook geen lol aan.

gewoon een datum prikken en dan zie ik wel of ik tijd heb of niet


:W
 
De weersvooruitzichten zien er niet goed uit voor morgen, lage temperaturen, veel wind en buien.
Dus ik blaas de rit voor morgen helaas af. Ik kom binnenkort wel met een nieuwe datum in september, als iemand nog voorkeur heeft dan hoor ik dat graag!
goede beslissing :Y ik kon vandaag jammer genoeg ook niet ;( en ik had er wel zin in hoor :]
september is oke dan heeft ook stray een ritje geloof ik .? *O*
 
Bokkie, Milenko, fftzz( en andere geinteresseerden) is het een idee om dinsdagavond een b(l)okkie Rijnmond or where-ever( ZZAR ) te doen?

19:30 Mac Spijkenisse (of ergens anders) wegrijden ofzo (kunnen sommige daar van te voren ff wat naar binnen schokken)
 
Bokkie, Milenko, fftzz( en andere geinteresseerden) is het een idee om dinsdagavond een b(l)okkie Rijnmond or where-ever( ZZAR ) te doen?

19:30 Mac Spijkenisse (of ergens anders) wegrijden ofzo (kunnen sommige daar van te voren ff wat naar binnen schokken)

:N oudste heeft d'r afscheidavond van de basisschool en verder is het kortdag voor de vakantie.

mischien is a.s. vrijdag avond een idee ?
 
:N oudste heeft d'r afscheidavond van de basisschool en verder is het kortdag voor de vakantie.

mischien is a.s. vrijdag avond een idee ?

o, verzamelen we daar toch gaan we *O* *O* *O* ;)

hm vrijdagavond en zaterdavond kan ik weer niet... vrijdag moeders weg en zaterdag ben ik niet in staat om te rijden nadat we kampioenschap roeien binnen hebben gehaald hier in het dorp :P
 
o, verzamelen we daar toch gaan we *O* *O* *O* ;)

hm vrijdagavond en zaterdavond kan ik weer niet... vrijdag moeders weg en zaterdag ben ik niet in staat om te rijden nadat we kampioenschap roeien binnen hebben gehaald hier in het dorp :P

Kan Dinsdag wel , vrijdag niet moet Zaterdag nl. heel vroeg op ga dan met manke neel naar de TT
En a.s. Donderdag , is dan voetbal dus lekker rustig op de weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan