MF Gooi & Vechtstreek Deel *55* Wir waren am Ring *O*

Ga je de volgende keer wél mee naar de ring?

  • Jazeker!

    Stemmen: 31 79,5%
  • Echt niet!

    Stemmen: 8 20,5%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dat is balen :X Ach.. de opbergruimte van de KTM is toch gevuld met ABS :')

OOK nog een toppie!

286586103_KHRAJ-L.jpg
 
Laatst bewerkt:
girlR1100S kent iemand...
En ik ken iemand die zijn Brutale F4 op ging halen bij de spuiter (na spuiten) en die het beestje eens lekker opentrok. We kwamen er een kwartiertje later achter dat het duozadeltje ERGENS pleite geraakt was.... zonder portemonnaie eronder overigens.

Die ken ik ook.... O-) :X

Onlangs kwam ik m'n vorige motor weer tegen op Marktplaats.
Het is zelfs een eigen special edition geworden... _O-
 
Afgelopen januari zat ik met mijn hoogtevrees in 'n lift bij Konigsleiten.....

full


... ondanks dat wel heerlijk genoten van het buiten zijn, de sneeuw en afdalingen. :Y
 


Brrrr :X heel mooi uitzicht, maar die bakjes!!!! *ook hoogtevrees heeft, drama met zwarte pistes en met van die trekliftjes langs de rand omhoog :X *

Ben ook zo blij met de cabines in ons wintersport gebied! Voorheen waren dat open bakjes :o Meestal na een paar gluhwein en/of Jagerthee :+ ging het wel.....

Skieën ik wil meeeeee!!! Wellicht in Januari weer lekker op de latten! Ik heb alles behalve ski-schoenen.. Nog steeds geen fijne gevonden die ik wil kopen...
 
In het water parkeren om de bandjes te koelen :?

Nee... omdat dat stoer staat op de foto :Y
Of denk je dat Kato zijn GSA op dat heuveltje parkeert om dat dat zo praktisch is?
Of denk je dat je jou R1 zo dicht bij de rand van de Stelvio zet omdat dat de ideale plek is om een motor neer te zetten.

Pcies :+
 
Zeker gaaf :Y








Nee... omdat dat stoer staat op de foto :Y
Of denk je dat Kato zijn GSA op dat heuveltje parkeert om dat dat zo praktisch is?
Of denk je dat je jou R1 zo dicht bij de rand van de Stelvio zet omdat dat de ideale plek is om een motor neer te zetten.

Pcies :+
O-) ik stond daar omdat ik niet optijd kon remmen hoor.






En ik kreeg er géén natte poten van :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan