MF Gooi & Vechtstreek Deel *55* Wir waren am Ring *O*

Ga je de volgende keer wél mee naar de ring?

  • Jazeker!

    Stemmen: 31 79,5%
  • Echt niet!

    Stemmen: 8 20,5%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow *D

we zijn op het zwaai paginaatje aangekomen :)






[me="Xtra"]geeft het voorbeeld :W[/me]
 
Michiel85 vraagt advies...
Owja... nog even advies gevraagd. Ik heb nu dus een mooi laminaat vloertje liggen in mijn berging ( :? lag er in) Daar wil ik dus zo'n vinylmat op gaan leggen zodat mn motor het laminaat niet beschadigd. Iemand ervaring met ander, goedkoop en waterdicht, materiaal hiervoor? Van die nep grasmatten... werkt dat ook?

Om te voorkomen dat de tegelvloer in de garage beschadigd hebben wij bij CarpetLand een 4tal losse vloertegels gekocht om de motoren op te zetten. *D

full


Die zijn er in verschillende kleurtjes en het werkt perfect. :Y
 
@ X
Nice logo's

@ 1100s
Leuke stalling hebben jullie

@ All
:W
Ik ga even een rondje doen
 
:^

Mogguh mensen :Z

Ik ben zo'n vaag vermoeden dat vandaag weer een lekker dagje gaat worden. Ben dat niets doen nu echt ZAT -O- Rustig aan wat dingen maar gaan doen *D tuinhek slopen, tuin afgraven, tegels sjouwen, was opvouwen, sjoppen voor vloer in berging, kast ophalen voor studeerkamer... de keuze is reuze :+


Owja... nog even advies gevraagd. Ik heb nu dus een mooi laminaat vloertje liggen in mijn berging ( :? lag er in) Daar wil ik dus zo'n vinylmat op gaan leggen zodat mn motor het laminaat niet beschadigd. Iemand ervaring met ander, goedkoop en waterdicht, materiaal hiervoor? Van die nep grasmatten... werkt dat ook?

:W

Tipje als je een stukkie zijl haalt , ga dan naar carpedland vragen om een coupon.
Mijn ervaring is dat je daar altijd op kan afdingen. Ik had laatst een stuk van 4 m2 voor €10,- !! *D
 
*O* *O*

[me="Terror"]is geslaagd bij goedhart..[/me]
De enige helm die een gigantische grote smile op m'n gezicht wist te toveren is het uiteindelijk ook geworden :} Hij zit niet alleen geweldig, maar hij is ook f*cking vet _O-

en duur :X


Zal ff piccies uploaden O-)


René en Claudia, 't was gezellig! Thanks :j :Y
 
Laatst bewerkt:
Hadden we al gezegd dat die ook verwarmd is..... :P


En aan de andere kant... de kant die niet op de foto staat... staat een grote koelkast met bier/wijn/fris en champagne. Er valt altijd wel wat te vieren.... *O*

Nou Nou,
Drank en een lekker kontje. _O-

Mooie pijpjes! voor een BMW vind ik het echt een mooie tail! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan