Gilera Fuoco 500ie

De Fuoco slipt altijd met het achterwiel, ook met nieuwe banden. Waarschijnlijk te veel power en te licht aan de achterkant. Je zit dan ook vrij rechtop op een Fuoco. Met passagier heb je dat dan weer niet of heel wat minder. Mss wat zandzakjes meenemen in de helmbak, of zout in de winter.
Vooral opletten in bochten met zebrapaden, wegmarkeringen of waar het wegdek hersteld is.
Zoals al gezegd, eens je het gewoon bent valt het wel mee en vallen zul je niet doen. Maar het is vaak schrikken en dan ziet het er niet echt mooi uit. Het is een fenomeen dat ik alleen bij de Fuoco heb ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Met een Fuoco moet je dus een beetje zo door de bocht.

full
 
bedankt voor de snelle reacties !! Het is toch wel even aanpassen met deze fuoco..
Ik hoop er in de wintermaanden ook de baan mee op te kunnen, afwachten...
 
nou ik heb hem het ies iets duurder geworden maar in totaal met reiskosten zit ik op 15 a 1700,- dit komt door de onderdelen die hij er nog los bij had zitten zoals een givi topkoffer inmiddels al gereserveerd met een nieuw rek en extra uitlaat dus schade die ik nu kan zien een nieuwe kop cilinder en zuiger
 
Zoiets bedoel je?

maksorfuocogreen.jpg


Of meer zoals die van erik-mp3?

maksorfuocofgreen.jpg


Sorry, beetje slechte, veel te vlugge Photoshop maar als je nog meer kleurcombinaties wilt zien kan ik die nu redelijk snel in elkaar flansen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan