Algemeen IDM topic

In het BSB topic hadden we het vorige week over close racing en over de kwaliteit van het racen voor de toeschouwer.
In de IDM kunnen ze er ook wat van en die Smrz kan er wat van zeg....
Goeie dag!

Voor die het niet gevolgd hebben , hier een super race:

:Y
Holy shit die Matej Smrz!! 8-)
 
pole voor van Ginhoven bij de superbikes

uiterst knap :Y

IMG_2192-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
pole voor van Ginhoven bij de superbikes

uiterst knap :Y

[afbeelding]
mooie ploat weer Peter ;)
Vandaag won hij op Assen race 1, en in race 2 eindigde hij vlakachter Matej Smrz op de 2e plaats.
mooie strijd aan kop met op 3- Troy Herfoss.
Al met al goede dag voor de NL-coureurs in de div. klassen :}

Vond het aantal toeschouwers erg tegenvallen '(
 
mooie ploat weer Peter ;)
Vandaag won hij op Assen race 1, en in race 2 eindigde hij vlakachter Matej Smrz op de 2e plaats.
mooie strijd aan kop met op 3- Troy Herfoss.
Al met al goede dag voor de NL-coureurs in de div. klassen :}

Vond het aantal toeschouwers erg tegenvallen '(
:W

voor ONK begrippen veel publiek maar weet niet wat gewoon is bij IDM.
iig gave wedstrijden gezien, zeker de 2de Superbike wedstrijd, die was om te smullen :]
 
:W

voor ONK begrippen veel publiek maar weet niet wat gewoon is bij IDM.
iig gave wedstrijden gezien, zeker de 2de Superbike wedstrijd, die was om te smullen :]
volgens mij zat er niet veel publiek op de GT-en hoofdtribune van wat ik kon zien.
heb jou ook niet 'gespot' :+
 
Even het stof van dit topic afblazen, een kampioenschap als het IDM verdient wel iets meer aandacht dan dit. ;) (Rondetijden zijn gelijk aan het BSB met de Superbike en Supersport op Assen!)

Hier een link naar de samenvatting van de IDM Finale in Hockenheim:

http://www.motolink.nl/2012/10/video-idm-finale-hockenheimring/


Iemand nog van plan om een IDM wedstrijd te gaan bezoeken in 2013? Schleiz is zeker een aanrader!
 
Hockenheim was ook leuk dit jaar!

Het IDM verdient zeker meer aandacht. Idd een goed teken dat de rondetijden gelijk zijn aan het BSB, maar in het BSB maakt men van VEEL minder elektronica gebruik...

Volgend jaar Ranseder op de Holzhauer Honda? Wat een idioot is die gozer, ongelooflijk hoe hij zich in Hockenheim gedragen heeft... Maar hij kan wel verdomd hard rijden!
 
Ben in 2013 op het circuit van Zolder wezen kijken... Verschrikkelijk weer maar wel een Supermooie klasse, alsook de Moto3, supersport en Sidecars die hetzelfde weekend paraat waren.
 
Is dit echt aan ieders aandacht voorbij gegaan? Gaan er morgen nog mensen naar Assen om het IDM kampioenschap bij te wonen? Mijn vader en ik gaan die kant wel op, kijken er allebei heel erg naar uit. Een hoop verschillende klassen voor niet te veel geld, Nederlandse inbreng en wat andere bekende namen. Wordt leuk! *O*
 
Is dit echt aan ieders aandacht voorbij gegaan? Gaan er morgen nog mensen naar Assen om het IDM kampioenschap bij te wonen? Mijn vader en ik gaan die kant wel op, kijken er allebei heel erg naar uit. Een hoop verschillende klassen voor niet te veel geld, Nederlandse inbreng en wat andere bekende namen. Wordt leuk! *O*

Met hoe vaak je het er over gehad hebt, is het zéker niet aan me voorbij gegaan. :+
Maar met de TT in juni, de Gamma Racing Day net achter de rug en de British Superbikes volgende maand, vind ik het wel even goed zo. Represent jij maar voor ons. :] :9
 
Laatst bewerkt:
Met hoe vaak je het er over gehad hebt, is het zéker niet aan me voorbij gegaan. :+
Maar met de TT in juni, de Gamma Racing Day net achter de rug en de British Superbikes volgende maand, vindt ik Hedy het wel even goed zo. Represent jij maar voor ons. :] :9
:+

Kans is groot trouwens dat ik de BSB toch kan bijwonen. :Y *D *O* / -O-
 
Is dit echt aan ieders aandacht voorbij gegaan? Gaan er morgen nog mensen naar Assen om het IDM kampioenschap bij te wonen? Mijn vader en ik gaan die kant wel op, kijken er allebei heel erg naar uit. Een hoop verschillende klassen voor niet te veel geld, Nederlandse inbreng en wat andere bekende namen. Wordt leuk! *O*
't was vandaag al leuk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan