wie weet engelse sites voor particuliere motorverkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierelier6

Die hard MF'er
5 mrt 2008
867
0
wie weet engelse sites voor particuliere motorverkoop of speciale enduro sites of zo iets zoek om een honda xr 650 r vanaf bouwjaar 2000

alvast bedankt
 
bedankt voor de reacties zal meteen ff kijke

E zat ook al wat te denken grandia zei

Het liefst koop ik een xr 650 die omgebouwd is naar super moto met grote remschijven dikke banden en upside down vork en ander uitlaatsysteem hoe moeilijk zouden ze daar over doen bij de rdw?
en als er e keurmerk in staan moet het toch te doen zijn dacht ik maar dat weet ik niet zeker en hoe zit het nou met bpm van bijvoorbeeld een xr 650 r uit 2000?
 
wat zijn dat nou voor links over die negerianen die je scammen willen daar trap ik niet in maar wat zijn nog meer links om motors in engeland te kopen en speciaal voor honda xr 650 r
 
bedankt voor de reacties zal meteen ff kijke

E zat ook al wat te denken grandia zei

Het liefst koop ik een xr 650 die omgebouwd is naar super moto met grote remschijven dikke banden en upside down vork en ander uitlaatsysteem hoe moeilijk zouden ze daar over doen bij de rdw?
en als er e keurmerk in staan moet het toch te doen zijn dacht ik maar dat weet ik niet zeker en hoe zit het nou met bpm van bijvoorbeeld een xr 650 r uit 2000?
Je loopt een risico, want het is niet meer de originele motor, maar als alle essentiële onderdelen erop zitten moet het wel lukken. Let ook op het lichtbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan