Kawasaki 450 / 454 LTD

Pieter58

Rookie
26 okt 2009
28
0
Twello
je punt is duidelijk (Piepdeuse) ,....haal " deze" wel weg. :(
als het zo moet laat maar zitten.
( als ik jou zo "hoor" komt er nooit meer een nieuwe topic.)
Alles staat al wel een keer ERGENS door de jaren heen vermeld. :X
 
Laatst bewerkt:
beats me

ik heb geen kawa dus weet er niks van

Pieter was net nieuw op forum en enthousiast en vroeg naar meer info over de fiets en lotgenoten

ik geef de link naar de search naar kawa 450 LTD info

en heet 'm welkom

blijkbaar wordt dat verkeerd opgevat, jammer
 
hallo,

ik heb een ltd 454 blok maar aan de linker kant zit (ik denk dat het een/de ontsteking is)maar die zit in de olie klopt dit? en aan de rechterkant zit een dekseltje en daar zit ook iets van een ontsteking met contackt puntjes wat is dit?
en boven op zit een ''plug'' waar een (koel)slang op kan maar waar is deze''plug'' voor
mvg cees
 
je punt is duidelijk (Piepdeuse) ,....haal " deze" wel weg. :(
als het zo moet laat maar zitten.
( als ik jou zo "hoor" komt er nooit meer een nieuwe topic.)
Alles staat al wel een keer ERGENS door de jaren heen vermeld. :X


ik snap er weinig van, maar ik heb al een 2 glazen "prestige hetog jan op"
ltd zijn leuke motoren, zelf ook 1 gehad. zo er zo weer 1 willen, maar ja ze zijn wat veroudererd. maar succes als je gaat verbouwen/ 1 gaat kopen en welkom op dit forum.

wees aardig voor elkaar, het is bijna kerst.....
 
Hoi allemaal!

Ik heb vorige week mijn motorrijbewijs gehaald en nu ben ik van plan om een mooie Kawa 454 LTD over te nemen van een eigenaar die er niet meer op rijd. Nu wil het zo zijn dat de accu of helemaal leeg (logisch na 5 jaar stilstaan) of kapot is. De vraag is:

Hoe krijg je de buddyseat open om bij de accu te komen? De eigenaar weet het zelfs ook niet meer, haha!

Bvd,

Marieke
 
Als ik me niet vergis, even aan de achterkant het gereedschapskistje open maken,
daar zit een boutje in die je zadel vastzet. ;)
 
Hoi Marieke,
Ik heb ook pas sinds een week m'n rijbewijs en heb een 454 ltd. Echt lekkere beginfiets! Heb je 'm gekocht?
 
Hoi Marieke,
Ik heb ook pas sinds een week m'n rijbewijs en heb een 454 ltd. Echt lekkere beginfiets! Heb je 'm gekocht?

Ja ik heb hem gekocht :D

Alleen met dit k* weer kan ik niet rijden :P Kan niet wachten op beter weer, hij rijd namelijk super :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan