Fishtail VT 600

Wilton

Rookie
30 sep 2009
25
0
Deurne
Hi!

Ik wil graag fishtail uitlaten onder mijnt VT 600 plaatsen, iemand ervaring? En zal het geluid wat donkerder worden?

Alvast bedankt voor de reacties!
full
 
kzie dat jij een grotere tank hebt....Is hij alleen verbeed of is de inhoud ook groter geworden? Of bedeiegt mijn oog me hier :P

ik heb helaas geen ervaring met fishtailuitlaten :P mijn stijl niet
 
Laatst bewerkt:
overzettank? is dat gewoon een hoes die je over je tank doet ofzo?
 
Nee is een overzet tank! :(

Niet jouw stijl? Lijkt me wel erg cool staan...deze wil ik halen

: BR Custom Webshop

eeen overzet tank? vane en ander type shadow? zo ja, welke :o ? ennn veel moeten aanpassen! :o ?? Ik ben meer het type van hoe minder hoe beter ennnnn hoe meer band je van de achterkant ziet..hoe mooier :+
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, heb hem zo gekocht en dat werd mij zo verteld.... een overzettank.... Vond het zelf ook erg aparte benaming, maar goed
 
Geen idee, heb hem zo gekocht en dat werd mij zo verteld.... een overzettank.... Vond het zelf ook erg aparte benaming, maar goed

Hmzzz, hoeveel liter gaat erin als je tankt? Ben namelijk opzoek naar een grotere tank, en vind deze wel erg mooi
 
hmzz..je hebt wel een grotere tank dan....fuck! kan een tank van de VT600 zijn, die 11 lieter heeft...Hmzz...ik gaat even wat mensen vragen..thnx! succes nog met de visse staarten! :P
 
Allemaal leuk en aardig dat ik een grotere tank enzo heb...... ;) maar ik heb nog niemand die andere dempers op zijn motor heeft gezet! :+
full
 
tip, kijk eens in het shadow topic :+ daar heeft iemand ze volgens mij wel eens op ze shadow gehad...ffe zoeken ;)
 
Nou murph, dat kan ik vertellen. Een fishtail heeft een andere vorm, daar waar de druk enerzijds in de pijp zit en anderzijds de "vrije" ruimte. Ik heb niet zo goed opgelet tijdens de lessen, maar het maakt dus verschil. Net als een "straight"pijp en "slashcut" pijpen.

Ik heb het vak overigens met een 7 gehaald.