newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgende week is het droog zie ik, we hebben immers geen aftermeet gehad 8-)
 
Laatst bewerkt:
Count me in voor volgende week mits er geen rare dingen tussen komen. Heb nog wel een verjaardag staan dat weekend, maar dat zal elkaar niet bijten denk ik. *O*
 
Laatst bewerkt:
@DevilDriver
Pffffff, nog meer keuze :P :P Maar ik heb wel trek in pannekoeken *O*. Aan wat voor lengte voor de tourtocht zat je te denken? Die Fazerrit was iets van 150 kilometer, waarvan 45 kilometer langs de Lek. Of rijden we liever een kortere route? Kan allemaal, als ik maar kan rijden :]
 
a.s. zaterdag is wel Sinterklaasavond natuurlijk, misschien dus niet het allerhandigste weekend...

Animo voor pannenkoeken is er zeker van deze kant in elk geval ;)
 
Lengte van de route zou sowieso niet zo'n probleem moeten zijn tenzij we om de 15 km een stop inlassen, zoals bij de laatste tour wel het geval leek te zijn.

Bij GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland moet ik even opmerken dat er ter hoogte van Weesp over de N236 gereden wordt. Niets mis mee, maar eigenlijk is het een verplicht nummer iets eerder even het water over te steken en over de gravelandse weg naar Weesp te rijden, dat is echt een prachtige weg terwijl de provinciale weg daar niets te bieden heeft. Dan kan je via Weesp weer terugkeren op de oorspronkelijke route.

En er staat bij een van de opmerkingen dat een deel afgesloten is voor motoren.

Verder geef ik weinig om de route of de lengte daarvan. Ik zie er naar uit om weer gezellig een dag met z'n allen mooie bochten op te zoeken, en hoef niet snel weer thuis te zijn. :Y
 
@Paul_K 150km is goed te doen met dit weer, als je jouw route wilt rijden doen we dat
maakt mij niks uit

@saknopper sinterklaas bestaat niet

@Lankho09 geen exlesser route vergelijken met een newbie route :P

dus dan valt die route af

Google Maps
ergens daar in de buurt dan
 
Laatst bewerkt:
@DevilDriver
Sinterklaas bestaat niet, maar de cadeaus zijn echt :P

Het is trouwens niet dat ik die Fazerrit erdoor wil drukken hoor ;) Maar het concept ervoor ligt gewoon kant en klaar op de plank, het is al een keer gereden en de fouten zijn eruit. Als je geen zin in voorbereiding hebt, dan kan je deze zo van de plank pakken zonder er verder over na te hoeven denken.

Maar een andere route is natuurlijk ook altijd leuk om te rijden :]

@Lankho09
Om de 15 kilometer stoppen? Dan krijg je het rubber nooit warm :P .
 
@Lankho09 geen exlesser route vergelijken met een newbie route

Is een recente ex-lesser geen newbie dan? :P Nee, de stops waren toen voornamelijk omdat we geen route hadden. Wel gezellig daar niet van. :Y

Als niemand écht een uitgesproken voorkeur heeft dan is er niets mis mee om een willekeurige al bestaande route te gebruiken. Wat dat betreft zou het niet zo moeilijk moeten zijn, gooi voor mijn part een dobbelsteentje op, maak een poll whatever. Route en datum vastprikken en animo kweken! *O*
 
Wat word er verstaan onder newbies? :)

waren dat niet mensen met minder dan 5 jaar een motorrijbewijs.

maar ehm we zijn heel flexibel met dien verstande dat het tempo op newbie niveau ligt.
:]

dus ook met een 25kw fiets bij te benen ..

alhoewel sommige newbies op een ZZR 1100 rijden....... ;)

maar zullen we iig die 4 april in de agenda zetten Devil..
dan kunnen we alvast aanmeldingen noteren en belangstelling kweken.

volgend weekend vier ik echt Sinterklaas of hij nou bestaat of niet. Ik hoop ook op een nieuwe motor net als diegene die een R6 heeft gekregen *D

JR
 
waren dat niet mensen met minder dan 5 jaar een motorrijbewijs.
Weet ik genoeg.. :Y
Is veel te veel ervaring voor mij.. Niet leuk voor de mensen die mee rijden.. :N

Ik heb namelijk sinds ik vorige week mijn rijbewijs heb gehaald nog niet gereden.. :W
 
Hey zet mij ook maar weer op de lijst.. wel ff OBVtje ivm mijn werk:D

je bedoelt voor de eifel? of voor de aankomende "winterrit"?
neem aan voor de eifel dus heb je daar bij gezet


Wat word er verstaan onder newbies? :)

als je meegaat dan hoor je erbij 8-)
het is gewoon voor iedereen eigenlijk, het is begonnen als voor degene die net hun rbw hadden en een keer mee wouden rijden in een groep

waren dat niet mensen met minder dan 5 jaar een motorrijbewijs.

maar ehm we zijn heel flexibel met dien verstande dat het tempo op newbie niveau ligt.
:]

dus ook met een 25kw fiets bij te benen ..

alhoewel sommige newbies op een ZZR 1100 rijden....... ;)

maar zullen we iig die 4 april in de agenda zetten Devil..
dan kunnen we alvast aanmeldingen noteren en belangstelling kweken.

volgend weekend vier ik echt Sinterklaas of hij nou bestaat of niet. Ik hoop ook op een nieuwe motor net als diegene die een R6 heeft gekregen *D

JR




ik zal 4 april vastzetten als openingsrit maar dit topic is eigenlijk alleen om erover te discussieren en andere routes te verzinnen
dan maak ik eind januari wel het topic aan voor de openingsrit en dan hebben we ook vast wel een route klaar liggen.

en zondag is het 6 december, kun je mooi met je nieuwe R6 posen :P


Weet ik genoeg.. :Y
Is veel te veel ervaring voor mij.. Niet leuk voor de mensen die mee rijden.. :N

Ik heb namelijk sinds ik vorige week mijn rijbewijs heb gehaald nog niet gereden.. :W

jup juist meegaan, deze newbie routes zijn juist voor degene die net hun rbw hebben
we proberen de route zo in elkaar te zetten dat we ongeveer allemaal gelijk rijden en bij elkaar blijven



btw gaan we zondag rijden? dan maak ik even een nieuw topic aan, wil het ook wel naar de week erop verzetten maar dan is het waarschijnlijk weer wat kouder
en dan rijden we de route van paul_k :]
 
Laatst bewerkt:
btw gaan we zondag rijden? dan maak ik even een nieuw topic aan, wil het ook wel naar de week erop verzetten maar dan is het waarschijnlijk weer wat kouder
en dan rijden we de route van paul_k :]

Een week verzetten heeft mijn voorkeur en dan het liefst zondag :P
Dan ga ik graag mee o.v.b. van het weer.
 
Dejavu

de eerste newbie toer die perongeluk ontstaan is :}

toch was er niet een de mooiste, had ze gewoon geen van alle willen missen :]
 
Zo, goed dat dit topic er nog is, en helemaal goed dat er een link was gepost in het eifel-topic, want ik kon het inderdaad niet meer terugvinden.

Dus, ik ben er even tussenuit geweest, wat is de huidige stand van zaken?

De winterrit, met het eigen topic in "Waar is wat te doen?"
De rit die in de maak is zo rond april, met voorstellen in dit topic.
En dan de eifelrit in het "Neulinge...Eifel" topic?

We gaan goed zo. *O*
 
minder dan 5 jaar rijbewijs; check

zin in een ritje; check

newbie tempo; })

ik hou me aanbevolen, alleen ovb ivm werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan