newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
@GillettiNo akkoord met 12-13 juni?

als jullie een 1 pers kmr willen moet je dat aangeven, jari wou ookal een 1 pers en ik ook
slaapt een stuk beter iig
 
Laatst bewerkt:
12-13 juni word het!!!
heb het voorlopig nog druk met vanalles maar zodra ik tijd heb ga ik een plaats uitzoeken
tenzij jullie suggesties hebben van omgeving ofzo
misschien wil je bijv. graag zo'n kratermeer zien in de vulkaaneifel, dan zoeken we daar een plaats in de buurt uit zodat we dat als bezichtiging kunnen doen voor de 1e dag
maar er is nog veel meer in de eifel
 
@iedereen die gemakkelijk een 10tje wil verdienen en NIET naar de motorbeurs in Utrecht wilt gaan....

gewoon even een prive discussie starten en dan komen we er wel uit ;)


Greetssz Qwikkie! :W
 
Hoezo was 2 pers niet goed ;) je mag ook gewoon posten dat ik snurk :P

12-13 juni moet geen probleem zijn tenzij de pleuris uit breekt in camera land
heb er echt nu al zin in!!!

Nee dat zie je verkeerd. Na met jou in een bed te hebben gelegen kan het alleen maar tegen vallen... O-)

Goede zaak dat je weer van de partij bent :P
 
Heb er ook echt weer zin in tis onlnags alleen maar stressen geblazen en nergens meer tijd voor dus dit is een mooie afwisseling... duurt alleen nog zo lang.... Ik neem trouwens een camera mee zodat ik er een leuk filmpje van inelkaar kan zetten :D
 
dat zou mooi zijn acey, aangezien we met de mooie stukken overal voorbij rijden
hoeven we ook geen foto's meer van bieten te maken

had jari onze stunt vertelt met die sliding onder een stoppie door :}
blijft goed verhaal :]
 
Das zeker een mooi verhaal blijft een wonder dat niemand schade of pijn had daarna... eigenlijk zijn we geen newbies maar pro's :Y

profi newbies ;)

ik kan me wel vinden in de datum, dus ik ga graag mee. :]

DD, topper dat je de organisatie weer op je neemt.
 
profi newbies ;)

ik kan me wel vinden in de datum, dus ik ga graag mee. :]

DD, topper dat je de organisatie weer op je neemt.


ja de eerste newbie rit ging perongeluk en nu de 2e newbie eifel rit alweer :}
dit is eigenlijk niet helemaal een newbie rit aangezien we in de eifel af en toe wat sportiever rijden :]
misschien maar een andere naam verzinnen voor de eifel toeren :9


@Lankho zet je pb eens aan :P
 
@ DD:

hebje pb gezien, ff kijken of ik mee ga.. miss wil mijn vriend ook wel mee. overleggen als ik hem weer spreek (hij zit in afghanistan) ik vindt et lastig om zo vroeg al te zeggen of ik kan of niet (heb me agenda's thuis vergeten |(
 
:^

Van mij hoef het geen 1 pers kamer te zijn ivm kosten ;) 2 pers kamer met 2e is goedkoper dus daar ben ik voor.


Eigenlijk hoeft het van mij ook niet per se 1 pers te zijn. Misschien gaat mijn broertje tegen die tijd ook wel mee, hij heeft zijn rijbewijs al, is nu op zoek naar een motor :P
 
we zullen hem wel eens laten zien hoe een echte newbie rijd :9 :]

en de inschrijvingen zijn gestopt, Heleen met vriend kunnen zich natuurlijk nog aanmelden en dan zijn we met 9.
nou hoop ik dat ik zaterdag tijd heb om het eifel topic te openen en de lokatie uit te zoeken, zodra dat vast staat staan ook de aanmeldingen vast dus als je in het volgende topic in de lijst van deelnemers staat ga je mee!
er komen wel wat regels in....zoals wie smorgens telaat is betaalt het rondje savondz 8-) :+
 
Laatst bewerkt:
Zeg je PC eens dat roken slecht is voor de gezondheid en dat rokers jonger sterven.

Mijn PM staat trouwens al aan? :?
 
nee jouwe staat nog steeds uit, zie dat priveberichtblaadje niet bij jou
kunt het aanzetten bij overige acties ergens dacht ik

net nog ff pc proberen te repareren maar niks helpt en heb ook geen geld voor een nieuwe :(
en deze pc heb ik over een paar dagen ook niet meer....
probeer morgen nog wel even anders ga ik op zoek naar een gratis pc als die er nog zijn

-O- het zit wel erg tegen...tv ook kapot
 
Laatst bewerkt:
@DD ik heb anders nog wel een pc die je kan lenen tijdelijk moet je hem wel even komen oppikken hier!
 
@DD Weet je wat er precies stuk is aan je pc? In het minst erge geval heeft alleen je voeding er de brui aan gegeven en lost een nieuwe voeding het probleem op...
 
Laatst bewerkt:
had voeding al vervangen....en die is het deze keer niet
zo te zien het moederbord maar ik haal hem straks nog wel een keer uitelkaar
tv is gelukkig gerepareerd...hopelijk lukt dat ook met de pc
 
Ow, dat is balen... Moederbord is altijd lastig aangezien het ook schade aan andere onderdelen kan veroorzaken.

Hoe dan ook, succes met verdere inspectie en anders wordt het een weekendje tv kijken... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan