newbies aan de warme chocolademelk

Status
Niet open voor verdere reacties.
we hebben eerder al 4 april gesuggereerd..

id om die alvast in de OP te zetten.
dan kunnen we daarna route uitzoeken (iig ergens centraal).

routes lijken leuk, voor mij iig onbekend terrein.

JR
 
100 km lijkt mij prima, miss wat langer ook, maar paint ballen zie ik niet echt gebeuren als iedereen zijn motor spullen aanheeft etc....

rond utrecht is voor mij prima, word mijn eerste groeprit :D

misschien iemand die eens een datumpje kan gaan prikken en een begin lijstje van deelnemers opstelt ?

het is een meeting voor de eifel deelnemers, er word wel nog een extra route bij uitgezet maar misschien niet dezelfde dag
route is voor degene die nog niet zo vaak in groep hebben gereden nog ff wat ervaring op doen

voor de meeting moeten we rekening houden met alle leeftijden, dus paintballen zal het niet worden :P

voor de route die word uitgezet mag weer iedereen komen maar de groep krijgt misschien een max deelnemers van 30man ofzo en de eifel deelnemers hebben voorrang natuurlijk :}
maar dat komt nog wel
 
hé DD waarom regel je deze 'inrij' rit niet in het eifel topic ?? :?

dan houden we deze voor overige ritten. :]
 
hé DD waarom regel je deze 'inrij' rit niet in het eifel topic ?? :?

dan houden we deze voor overige ritten. :]


ben ik wel mee eens.

per saldo is de meet en greet [rit] in 1e instantie bedoelt om onderling ff kennis te maken met de eifel-bies die dat weekend meegaan.
 
wil ik wel op me nemen ...

route en startplaats (uiteraard ergens centraal) nog ff over nadenken.

4 april is ook nog 1e paasdag

zullen we 't op zondag 18 april houden!

'm DD ik wil hier wel een OP opzetten met dlnrs. en andere info.
zou jij die dat weer op de voorpagina willen zetten.

dus

newbies voorjaarsrit 18 april

deelnemers:
JR (evt. voorrijder)
rider_heleen

nadere info volgt

deelname op eigen risico bla bla bla (zal 'm tzt uit DD 's vorige rit topic's)
route wordt gereden op basis van follow up systeem
 
Laatst bewerkt:
wil ik wel op me nemen ...

route en startplaats (uiteraard ergens centraal) nog ff over nadenken.

4 april is ook nog 1e paasdag

zullen we 't op zondag 18 april houden!

'm DD ik wil hier wel een OP opzetten met dlnrs. en andere info.
zou jij die dat weer op de voorpagina willen zetten.

dus

newbies voorjaarsrit 18 april

deelnemers:
JR (evt. voorrijder)


nadere info volgt

deelname op eigen risico bla bla bla (zal 'm tzt uit DD 's vorige rit topic's)
route wordt gereden op basis van follow up systeem

ik hou het in ieder geval in de gaten! tot die tijd is het voor mij OVB!!!

slaap lekker allen
 
startplek nabij Utrecht wat mij betreft.
lekker centraal voor iedereen?

Ook al leuke route gevonden alhoewel er wat bekende stukken in zitten....

"Deze route gaat over de prachtige slingerende (provinciale) wegen over de Utrechtste Heuvelrug en de Hoge Veluwe.

Beginnend in Driebergen gaan we o.a. door Leersum, Amerongen, Rhenen, Wageningen, langs de rand van Arnhem, over de Posbank naar Dieren, vervolgens iets omhoog en over de Hoge Veluwe weer westwaarts.
Langs Ede, Lunteren, om weer uit te komen bij Maasbergen (en je aansluiting op de A12). Over de Hoge Veluwe ?6 toegang (maar is het waard!). Verder kom je langs 2 dierentuinen (Ouwehands en Burgers), de Grebbeberg en met een uitstapje naar het Kr?ller-M?ller museum.

Eetgelegenheid en tanken is ruimschoots voor handen."

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland
 
Laatst bewerkt:
oh sorry DD nog niet in details naar gekeken.. zaten we vorig jaar ook al mee toch.
maar volgens mij is vanuit Utrecht wel weer een leuke route te vinden.

JR

Ps. ga je mee?
 
het is een meeting voor de eifel deelnemers, er word wel nog een extra route bij uitgezet maar misschien niet dezelfde dag
route is voor degene die nog niet zo vaak in groep hebben gereden nog ff wat ervaring op doen

voor de meeting moeten we rekening houden met alle leeftijden, dus paintballen zal het niet worden :P

voor de route die word uitgezet mag weer iedereen komen maar de groep krijgt misschien een max deelnemers van 30man ofzo en de eifel deelnemers hebben voorrang natuurlijk :}
maar dat komt nog wel

*D :W de kloek van de eifeltrippers meld zich :Y _O- _O- _O- *O*
 
ja ik wil ook wel mee....

en ofcourse wil ik ook wel mee na de eiffel maar ik weenie of ik dan kan das wel erg ver vooruit enzo....

dus ik wil zowiezo mee met de 1dags rit (dan hou ik die dag wel vrij) maar de eiffel weet ik nog niet.
 
ehm Sander 't is 18 april geworden.. heb je nog iets langer de tijd voor je RBW en 't regelen van een motor!

en voordat je in een groep gaat rijden is het wel verstandig om je eigen motor ff zelf t ehebben uitgeprobeerd!
 
hahaha dat wel goed komen :X zodra ik rbw heb wil ik binnen 2 dagen een motor :X en dan word die direct in volledig gebruik genomen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan