MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook ik weet de uitslagen al jammergenoeg.
badr hari is wel weer lekker bezig blij dat ie overheem er uitsloeg die anebool.
 
Zo nog ff zwaaien en dan maar m'n nest! :W

zo terug thuis.

Nou me ma heeft een hersenbloeding gehad afgelopen nacht.....
Shit man... :/

Heel veel sterkte voor jou, familie en natuurlijk je moeder, in deze onzekere tijd!!

193 pk en rijklaar gewicht van 204 kg (dus met alle vloeistoffen erin ipv drooggewicht van al die jappen). Verschillende traction control-modussen (ook voor slick, staat wheelie toe tijdens het in de bocht). Net als de ABS.

Ben benieuwd hoe vriend gaat doen in het circuits in 2010. *O*
Slick is standje Veneman volgens het MM! :+
Niet voor beginners dus... :P

Leuk dagje zo! :Y

Actiefoto's van het einde van de dag worden al beter, dus dat wordt misschien nog wel eens wat.

[afbeelding]

[afbeelding]



En de hardtail lowrider :+

[afbeelding]
Hey Jan... :} Super dat je al wat foto's hier neer hebt gekwakt!

Haha, die eerste is zie je de intensiteit heel goed! Was een heel lastig stuk met allemaal stukken beton. Je moet alles op het goede moment doen, anders verlies je je evenwicht en kost je dat strafpunten! Je kunt echt zien dat ik het uit m'n tenen haal. :P
Die keer dat je die foto maakte reed ik met nul strafpunten die non-stop! *D
Heb toen trouwens die flits niet gezien, laat staan dat ik gezien heb dat jij er stond! Ik was wel heel erg geconcentreerd, haha.

Let bij de tweede op de handjes van de controleurs, 'nog' nul strafpunten!

Bartje: ik hoop dat je alless weer snel en goed kunt (laten) maken.
Uiteindelijk TOCH nog een mooie prestatie neer kunnen zetten!!
Succes met de reparatie.
Valt helaas tegen met de schade! :( Net ff uit elkaar getrokken en nou blijkt de stelschroef voor uitgaande demping een flinke tik gahad te hebben en zit daardoor helemaal scheef! :/
Dacht eerst dat alleen stukje linksysteem en een boutje nieuw moest kopen á 38 euro! Die prijs viel wel mee! Maar nu komt die shockreparatie er ook nog bij... Ik moest hem al laten servicen, dus wilde al wat geld aan uitgeven. Maar misschien kan ik voor dat totale bedrag wat ik kwijt ben wel een nieuwe of goede tweedehandse kopen!
En de december maand is al zo lekker goedkoop... -O-

Valt me trouwens op dat sleutelen het probleem niet meer is. Binnen 3 kwartier had ik de shock eruit! Was ik vroeger toch zo 3 uur mee bezig... :+

Wat kan een mens eigenlijk klagen, realiseer ik me... :N Dit valt toch in het niet vergeleken met toestand bij Patje thuis... nogmaals veel sterkte, kerel!
 
Bijna kerst *D
[afbeelding]

Truste :W
:9~

Zo hoort het, die ouwe l*l met die mijter het land uit en laat de kerstman maar komen en goed strooien met dit soort plaatjes! :P :9

sexy_santa.jpg
 
Ik wil ook wel mee skieen als de datum goed uit komt! Voor de kerst heb ik denk ik geen weekend (dat lijkt me de bedoeling?) meer vrij... Met kerst en oud en nieuw zit ik al in oostenrijk...

Ik wil best rijden, en kan 4 passagiers meenemen in mijn Vivaro, grote kans dat Renee daar 1 van is.. ;)

Nee meneer agent die kentekenplaat heb ik niet om gebogen zo heb ik hem gekocht ik wist niet dat dat niet mocht |(
Laten we alsjeblieft met zijn allen afspreken dat wij nooit zo kansloos op de tv terug te zien zijn met die kut smoesjes _O-

Ga nu weer zappen tot TopGear :W

Je kunt best stoer zijn en zeggen dat je het zelf hebt gedaan, maar dan heb je een misdrijf toegegeven :? Terwijl simpel zeggen dat het al zo was je dat besparen kan ;)
 
Echt vet fimpie.
Ik heb die cam ook mooie beelden alleen met licht is het lastig. Geluid is altijd een issue. Kun je weinig aan veranderen komt door de wind.
@Tosie Met welk programma bewerk je het filmpie. Kun je dan ook contrast instellen.


Goeie tip voor mooi geluid: Microfoon onder de buddysit in een stukje schuimrubber vasttapen.. dan heb je geen windruis en hoor je alleen motorgeluid.
 
achi belde op dat hij het te vroeg vond :+



:P In het donker zien die snoeken toch noet wat ze doen :N
 
Koffie :Z






[me="Xtra"]kijkt naar buiten, best redelijk weer :Y[/me]
 
Mogguh.
@Pat: Sterkte man dacht dat het iets met je motor was. Maar dit is veel erger succes in deze onzekere tijd man!

Goeie tip voor mooi geluid: Microfoon onder de buddysit in een stukje schuimrubber vasttapen.. dan heb je geen windruis en hoor je alleen motorgeluid.
Ja maar op de VholdR is geen externe microfoon. Er is wel een manier. Ik heb nu gewoon de mic afgeplakt met een beetje tape werkt wel aardig.

@de vissers: Waren moet het zo vroeg dan sluit het meer om 9 uur ofzo.
 
@Patje........

Hmmm.... hersenbloeding.... inderdaad erg onzeker allemaal. Laten we hopen dat het meevalt en het allemaal wéér goed komt.

Sterkte.






ToSiE heeft scherp zicht....
Zo te zien Van Harten in Amersfoort...

Klopt.... daar stond nog wel meer voor op het verlanglijstje....

full


.... maar ach... een kinderhand is gauw gevult. :P

Zo... straks maar ff op pad om een kerstboom uit te scheppen. Gezien de verlanglijstjes zal het een grote boom moeten worden. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan