MF t 'Gooi en Vechtstreek Deel *58* We rijden gewoon door!

L3MMING een OP?

  • Vooruit, 1 keer.

    Stemmen: 19 73,1%
  • Sluiten die hap..

    Stemmen: 7 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh laatste vrije daggie morgen weer aan de arbeid *D
Ziet er niet uit dat we vandaag nog buiten komen :Z


Van mij mag het gaan sneeuwen ;)

full
 
Sterkte thuis Patje en hopen op herstel!

@ Fred: Gaat hem vandaag nie worden nie met de proeverij, ander keertje misschien :/
 
Ik ga er ook zeker heen! :) Kan niet wachten.... :]

Wel jammer dat ik vorig jaar niet toch een weekje Dolomieten er aan vast geplakt had. Gaat zeker nog een keer gebeuren. Maar ik wil liever niet elk jaar hetzelfde zien, dus dit jaar gaan we de andere kant maar op (Noorwegen). Maar zucht.. het was wel erg mooi daar in Zwitserland/Italië!!!
 
Mogguh laatste vrije daggie morgen weer aan de arbeid *D
Ziet er niet uit dat we vandaag nog buiten komen :Z


Van mij mag het gaan sneeuwen ;)

[afbeelding]
Van mij mag het ook gaan sneeuwen.. het liefst ergens op een piste :+

Lijkt me wel ok als hier gewoon alleen de zon schijnt :P
Dan kunnen we hier door blijven rijden, en dan de grens over om te wintersporten!
 
Ik wil ook wel mee skieen als de datum goed uit komt! Voor de kerst heb ik denk ik geen weekend (dat lijkt me de bedoeling?) meer vrij... Met kerst en oud en nieuw zit ik al in oostenrijk...

Ik wil best rijden, en kan 4 passagiers meenemen in mijn Vivaro, grote kans dat Renee daar 1 van is.. ;)Je kunt best stoer zijn en zeggen dat je het zelf hebt gedaan, maar dan heb je een misdrijf toegegeven :? Terwijl simpel zeggen dat het al zo was je dat besparen kan ;)


Je hoeft niet stoer te doen maar verlaag je niet tot dat niveau denk je dat ze achterlijk zijn *D
Zolang hij niet vraagt of je het zelf gedaan hebt (en dat zal ie zeker niet doen want hij kent alle smoesjes al) lekker je mond houden die bekeuring wordt er niet minder op O-)

Of zoals ik een keer met koekblik mijn kenteken op moest lezen achter GX- trekhaak- 21 _O- juist dat is dan 35 gulden :+

Goeie ouwe tijd toen was de gulden nog een daalder waard ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niet stoer te doen maar verlaag je niet tot dat niveau denk je dat ze achterlijk zijn *D
Zolang hij niet vraagt of je het zelf gedaan hebt (en dat zal ie zeker niet doen want hij kent alle smoesjes al) lekker je mond houden die bekeuring wordt er niet minder op O-)

Of zoals ik een keer met koekblik mijn kenteken op moest lezen achter GX- trekhaak- 21 _O- juist dat is dan 35 gulden :+

Goeie ouwe tijd toen was de gulden nog een daalder waard ;)

Onbetaalbaar :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan