VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo had ik het niet bedoeld, barbarita :X Dat lijkt mij ook helemaal niks! Vroeger reed ik in de winter gewoon rond op een brommert....maar dat was vroeger, hé ;)

Ik doel meer op de Uno x reclame, een rookworstje erbij, kacheltje aan... :9


HEY! Pagina 2 ... cool 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hm, ik weet niet of ik er nou zo blij mee ben, naked rijden (motor, niet ikzelf :P) is toch anders dan met de kuip van de NC24 vorig jaar. Maar ja, we zullen zien...

Als je handig bent met plastic heb ik nog wel anderhalve kuipenset voor de NC24. Wordt een unieke fiets O-)
 
Rara, wat zien jullie hier??? :X

full
 
Dat is half goed antwoord, Djeepert.

Kachel84 mocht nog raden, maar aangezien de "verrassingspiet" alweer met sint is vertrokken naar het zuiden zal ik het maar gaan toelichten van de kinders...

Is inderdaad een japanse bouwpakket, en als ie in elkaar is gezet met 14 uitlaatveertjes, dan is het een volle race uitlaat van het merk Ethos Japan, ik heb dit ooit nieuw gekocht in Japan en laten overvliegen. Met netjes een uitleg en beschrijving hoe deze uitlaat in elkaar gezet moet worden (beschrijving is wel in het japans!!)
Kost inderdaad wat, maar dan heb je ook wat kwaliteit gekocht!! :) en daarachter zie je een twinstack carbon uitlaatdempers van het vergane merk Mercury Race Exhaust systems, met 2 speciale link pipes voor aansluiting op de Ethos uitlaatbochten (dus zo even ombouwen van enkel einddemper naar dubbel einddemper is zo gepiept).

Gisteren wederom een vraag gehad of ik hem weg doe....en de vrager had direct daad bij woord gevoegd...? Kreeg al gelijk een aanbetaling. Koper wilde hem perse hebbeuh.

Tja, nu ik gisteren heb getekend voor me nieuwe stekkie zeg ik uiteindelijk...okee dan, verkocht!

Het is echt een super uitlaatsysteem, ik heb hem heel lang onder mijn NC30 gehad (herfst 2004 tot eind 2008), en tussendoor ook met twinstack carbon set-up. Echt top!

Ik zal dit ook gaan missen..... :')
 
Laatst bewerkt:
* knip *
Tja, nu ik gisteren heb getekend voor me nieuwe stekkie zeg ik uiteindelijk...okee dan, verkocht!

Het is echt een super uitlaatsysteem, ik heb hem heel lang onder mijn NC30 gehad (herfst 2004 tot eind 2008), en tussendoor ook met twinstack carbon set-up. Echt top!

Ik zal dit ook gaan missen..... :')

Die prioriteiten he? Ik weet er alles van...
 
Dat is half goed antwoord, Djeepert.

Kachel84 mocht nog raden, maar aangezien de "verrassingspiet" alweer met sint is vertrokken naar het zuiden zal ik het maar gaan toelichten van de kinders...

Is inderdaad een japanse bouwpakket, en als ie in elkaar is gezet met 14 uitlaatveertjes, dan is het een volle race uitlaat van het merk Ethos Japan, ik heb dit ooit nieuw gekocht in Japan en laten overvliegen. Met netjes een uitleg en beschrijving hoe deze uitlaat in elkaar gezet moet worden (beschrijving is wel in het japans!!)
Kost inderdaad wat, maar dan heb je ook wat kwaliteit gekocht!! :) en daarachter zie je een twinstack carbon uitlaatdempers van het vergane merk Mercury Race Exhaust systems, met 2 speciale link pipes voor aansluiting op de Ethos uitlaatbochten (dus zo even ombouwen van enkel einddemper naar dubbel einddemper is zo gepiept).

Gisteren wederom een vraag gehad of ik hem weg doe....en de vrager had direct daad bij woord gevoegd...? Kreeg al gelijk een aanbetaling. Koper wilde hem perse hebbeuh.

Tja, nu ik gisteren heb getekend voor me nieuwe stekkie zeg ik uiteindelijk...okee dan, verkocht!

Het is echt een super uitlaatsysteem, ik heb hem heel lang onder mijn NC30 gehad (herfst 2004 tot eind 2008), en tussendoor ook met twinstack carbon set-up. Echt top!

Ik zal dit ook gaan missen..... :')


Half goed, dus een halve prijs.

Doe mij de dempers maar!


:+

Zonde dat het weggaat, maarja als je er toch niet mee rijd..
Is het een gelukkige van dit forum?
 
Vandaag al een Kerstcadeautje binnengekregen uit Engeland: een VFR NC 30 caliperset (1995) in super conditie :9~ . Is bijna nog goedkoper dan een revisiesetje (rubbers) voor 2 klauwen.
full


En een setje reserveklauwen is ook nooit weg :P

Bovendien was er nog wel een beetje ruimte in het magazijn _O-
full


Wat een ruimte overigens weer in de garage nu die oude Belgische fiets weer over de grens is gezet 8-)
 
Laatst bewerkt:
Die prioriteiten he? Ik weet er alles van...

Tsja, prio stellen is niet altijd gemakkelijk, maar het komt wel ten goede aan een nieuwe uitdaging :) Komt in orde. Heb nog wel ideeen mocht er ooit een tweede fietsje weer komen })

...

Zonde dat het weggaat, maarja als je er toch niet mee rijd..
Is het een gelukkige van dit forum?

Klopt, was als reserve systeem opgeborgen. Maar zoals een bekende NL-reclame doet aanhoren: "Ruim je speelgoed nou eens op!!!" _O-

Nee, het is geen bekende van hier.
 
Oud is daarom niet slecht hé, ze stuurt nu trouwens beter dan een nieuwe ;)

En dat Belgisch zal ik maar als compliment aanzien O-)

Nou, je kunt rustig stellen dat je fiets een zéér grondige onderhoudsbeurt gehad heeft! Ik stel voor dat jouw motor een langeduurtestfiets wordt. Als je nou lief bent voor Roel mag je 'm misschien weer bij hem brengen voor z'n 200.000km beurt :]
 
Lees net dat vanaf 2012 seizoen de MotoGP mag gaan focussen op motorblokken met maximaal 1000cc cylinderinhoud en maximaal 4 cylinders.

Hoop dat dit meer inzicht biedt op een nieuwe VFR1000R en/of een RVF1000R van Honda Corp. :P
 
Hey Nick! Hoe staat het nou met je rijbewijs en je NC24-projectje?

Enneh Roel, foto's van je HRC magnesium zijn eventueel ook toegestaan hoor, mits de andere forumleden daar geen bezwaar tegen hebben ;)

verkapt kickje

Groeten, Karl
 
Ja het is stil hier inderdaad...

Vandaag met de auto '( naar mijn werk gekomen. De lage temperaturen in combinatie met neerslag vind ik niet zo leuk. Droge kou vind ik niet erg, gisteren was ik gewoon op de motor. Bovendien moet het kerstpakket ook een keer mee naar huis! *O*
 
Ja het is stil hier inderdaad...

Vandaag met de auto '( naar mijn werk gekomen. De lage temperaturen in combinatie met neerslag vind ik niet zo leuk. Droge kou vind ik niet erg, gisteren was ik gewoon op de motor. Bovendien moet het kerstpakket ook een keer mee naar huis! *O*

Kerstpakket.. Ben benieuwd of ze hier nog wat doen. De crisis heeft toegeslagen in de AGF-sector. We hebben al een brief gehad dat er dit jaar geen bonussen en salarisverhogingen zijn. We'll see.

Maar het is idd geen motorweer. Nu ben ik van een beetje kou niet bang, maar met -5 ga ik sowieso niet op een motor zitten. Gekke Henkie :z

Gr. Karl
 
Kerstpakket.. Ben benieuwd of ze hier nog wat doen. De crisis heeft toegeslagen in de AGF-sector. We hebben al een brief gehad dat er dit jaar geen bonussen en salarisverhogingen zijn. We'll see.

Maar het is idd geen motorweer. Nu ben ik van een beetje kou niet bang, maar met -5 ga ik sowieso niet op een motor zitten. Gekke Henkie :z

Gr. Karl

Kerstpakket, 13e maand, salarisverhoging. Leve de KB!

Gisteren was het wel echt koud, maar zolang het droog is... Je merkt het wel echt aan je banden, het is alsof je met 2 nieuwe banden door de regen rijdt. En mijn zadel was bevroren, en dat zat heel raar... :/
 
Kerstpakket, 13e maand, salarisverhoging. Leve de KB!

oooh dan komt er van het voorjaar misschien dan toch een rvf :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan