VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kud -O-

Gezakt voor mn Theorie B|

Kon je niet gelijk opnieuw op voor je theorie-examen?

Ik zie je onderbroek... (dat valt mij dan weer op in plaats van dat mokkel op de 848)

Roel, heel gaaf je inruilactie! Bijzondere motor, weet niet of ik de kleurstelling nou perse heel mooi vind, maar dat is natuurlijk niet het enige!

_O- Heel erg scherp! Ik heb liever dat je dat straks doet in het verkeer, scherp blijven :)
 
Nou, vanochtend was het al een beetje driften af en toe, maar het gaat wel. Ik heb gewoon voorwielaandrijving, dus dat scheelt. Zag er eentje bijna van de weg raken met achterwielaandrijving.

Het is rustig op het werk, dus ik heb weer even zitten te genieten van wat Ken Block en Travis Pastrana filmpjes. Altijd leuk! En eentje van Jordi Gene met zijn oma naast hem, geweldig!
 
Ik zie je onderbroek... (dat valt mij dan weer op in plaats van dat mokkel op de 848)

Roel, heel gaaf je inruilactie! Bijzondere motor, weet niet of ik de kleurstelling nou perse heel mooi vind, maar dat is natuurlijk niet het enige!

Onderbroek, welke onderbroek? :+

Hey Roel, vanwaar moest de 1098 het veld ruimen? Omdat je graag die 848 wilde of zat er nog een praktische reden aan vast? ;) Trouwens, je mag van mij wel een straalkacheltje en een verlengsnoer lenen voor dat fantástische gastenverblijf van Hendrik :Y

Nick: Ik ken het gevoel. Ik dacht mijn motortheorie wel te kunnen halen zonder te leren: 7 fout, 1 teveel |( Tweede keer wel geleerd, 0 fout, scheelde een hoop ergernis ;) Succes de volgende keer!

Karl
 
Onderbroek, welke onderbroek? :+

Hey Roel, vanwaar moest de 1098 het veld ruimen? Omdat je graag die 848 wilde of zat er nog een praktische reden aan vast? ;) Trouwens, je mag van mij wel een straalkacheltje en een verlengsnoer lenen voor dat fantástische gastenverblijf van Hendrik :Y

Nick: Ik ken het gevoel. Ik dacht mijn motortheorie wel te kunnen halen zonder te leren: 7 fout, 1 teveel |( Tweede keer wel geleerd, 0 fout, scheelde een hoop ergernis ;) Succes de volgende keer!

Karl

Of je leest het door en haalt het in 1x met 5 fout.

Me zusje is nu ook al voor de 3de keer gezakt voor haar Auto-Theorie, maar die begrijpt het geloof ik gewoon niet :9
 
Het is ook het idee dat er iets van blijft hangen op lange termijn... :]

Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat ik 80% van de Nederlanders overtref met mijn kennis van de verkeersregels, danwel het toepassen ervan. Regels zijn er om gebroken te worden, doch voor mij eigen veiligheid hou ik me er op momenten wel aan.

(brommer in 1x: 0ft, Auto in 1x: 1ft en motor dan in 5ft, gemakzucht danmaar)
 
Dat is best bijzonder dan, (weer) goed werk van Honda!

De journalist die erover schrijft vergelijkt het geluid met zijn NC30 :)
Edit: hij vindt het geluid niet te vergelijken met zijn NC30...
 
Laatst bewerkt:


_O- Das snel, lijkt Roel wel :+

En wat nou crisis??? En de aannemer heeft duidelijk kennis van zaken en denkt ook nog eens met de "klant mee"


Zeg, hendrik...kun je mij de gegevens van de aannemer van dit ijshotel even doormailen? Ik moet eens nodig aan tafel zitten met diegenen die nu mijn huisje gaan bouwen...want ik wil het liefst al in week 1 van het nieuwe jaar me nieuwe huisje in ontvangst nemen ipv over een jaartje :9
 
Dan pas? pfoe...

Voor m'n autorijbewijs heb ik 2 dagen van tevoren m'n theorie gehaald, gelukkig geslaagd :)
Ja, vond het ook best klote -O-

Ze zitten met de feestdagen te kloten en het is gewoon druk :X B|

@ Jason en de rest

Merry Christmas and a happy new year y'all *O*
 
Net weer terug uit Antwerpen. Enkele dagen bij Hendrik geweest. En die had wel een heel mooi Kerstcadeau voor mij gekocht als dank voor de service aan z'n NC 30. *D
Een echte race-kont van een Race-RC 30 voorzien van een originele handtekening van Joey Dunlop :9~ :9~ :9~ Die komt zeker aan de wand :P
full

full

full


Mijn Kerst is al weer goed :9 Super :) :)

Vanavond weer in m'n eigen bed. Zo'n ijshotel is grappig, maar niet echt comfortabel '(
De service was trouwens weer super :o

Hendrik, nogmaals bedankt 8-) Ook voor de taxirit naar huis 8-)

Karl, jij ook bedankt voor het kacheltje en het verlengsnoer. (was wel nodig). Zal de spullen binnenkort terugbrengen :Y
 
Laatst bewerkt:
Maar bij thuiskomst nog een verrassing.Twee Kerstpakketten met in totaal 5 wielen uit het buitenland. De Marvic Magnesium wielen waren bij de buren bezorgd. :9~ :9~ :9~
Voor de RC 30 3-spaaks
full

Voor de RC 45 5 spaaks
full

Het voorste wiel is een originele 16 inch voorvelg van een RC 45
full

Dus voorlopig ook veel reserve remschijven. Het wordt weer dolle pret in de garage *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Net weer terug uit Antwerpen. Enkele dagen bij Hendrik geweest. En die had wel een heel mooi Kerstcadeau voor mij gekocht als dank voor de service aan z'n NC 30. *D
Een echte race-kont van een Race-RC 30 voorzien van een originele handtekening van Joey Dunlop :9~ :9~ :9~ Die komt zeker aan de wand :P [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn Kerst is al weer goed :9 Super :) :)

Vanavond weer in m'n eigen bed. Zo'n ijshotel is grappig, maar niet echt comfortabel '(
De service was trouwens weer super :o

Hendrik, nogmaals bedankt 8-)

Karl, jij ook bedankt voor het kacheltje en het verlengsnoer. (was wel nodig). Zal de spullen binnenkort terugbrengen :Y

Het was inderdaad dolle pret

En euhm, een beetje respect voor het ijshotel hé, ik heb er hard aan gewerkt hoor

Die magnesium velgen zagen er allemaal heel erg mooi uit, en die dingen wegen echt niets :9~

Vrolijke kerst allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan