VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shoei is ook in een minuutje gewisseld. Ik ben alleen bang dat het ruitje in rugzak ofzo beschadigd zou raken.
Getint vizier + pinlock is trouwens ook weer een investering

Kleine bedenking, op de momenten dat je een zonnescherm nodig hebt is de kans op aandampen normaal wel minimaal dus extra pinlock is nogal zinloos...
 
Laatst bewerkt:
Kleine bedenking, op de momenten dat je een zonnescherm nodig hebt is de kans op aandampen normaal wel minimaal...

Totdat je, zoals ik, met 2 graden en laagstaande zon gaat rijden. Was weer blij met me pinlock hoor ;)

Het is absoluut een investering, maar wel 1-malig voor de komende 10 jaar.

Ik heb de mijne uit England, stukkie goedkoper.
 
Weet iemand trouwens waar deze kilometerteller van afkomstig is? De teller gaat tot 260kmpu, dus ik kan me niet voorstellen dat het van een 400 is, beetje ambitieus. Zoals je ziet geeft deze zowel kilometers (tot 260) aan als mijlen (tot 175).

[afbeelding]

Iemand nog een idee voor wat betreft deze kmteller? Roel misschien?

Gr. Karl
 
wilde gedachte, misschien is die teller een standaard teller met aftermarket "inlay"?

Pfoe, wie weet. Maar dan zou de snelheidsaanduiding bij lange na niet meer kloppen. Dus ik dénk het niet, maar wie het weet mag het zeggen :Y
 
Ik wou eerst een Suomy maar die maken mijn maat niet :-(

Aah, dan kwamen ze zeker met zo'n verhaaltje "u heeft een Shoei hoofd" ofzo :z

Ennnn het sneeuwt weer! Als kind vond ik het altijd zo leuk... :')

Barbarita, als jij nu nog altijd in Spanje zit, zou ik dat ergens wel oneerlijk vinden. Don't get me wrong, da's pure afgunst ;)

Groeten, Karl
 
Barbarita, als jij nu nog altijd in Spanje zit, zou ik dat ergens wel oneerlijk vinden. Don't get me wrong, da's pure afgunst ;)

Groeten, Karl

Still there... Maar morgen gaan we weer naar NL. Hopelijk kunnen we bij ons huis komen, ik hoorde dat het echt gekkenwerk is op de wegen. Karl, jij woont het dichtste bij, hoe is de situatie op de wegen daar rond Den Haag enzo? Ik bedoel, snelwegen zullen wel ijsvrij gemaakt worden, maar hoe zit het met straatjes?
 
Still there... Maar morgen gaan we weer naar NL. Hopelijk kunnen we bij ons huis komen, ik hoorde dat het echt gekkenwerk is op de wegen. Karl, jij woont het dichtste bij, hoe is de situatie op de wegen daar rond Den Haag enzo? Ik bedoel, snelwegen zullen wel ijsvrij gemaakt worden, maar hoe zit het met straatjes?
De doorgaande wegen zijn goed begaanbaar.... maar zodra je de wijk in gaat :/
 
Still there... Maar morgen gaan we weer naar NL. Hopelijk kunnen we bij ons huis komen, ik hoorde dat het echt gekkenwerk is op de wegen. Karl, jij woont het dichtste bij, hoe is de situatie op de wegen daar rond Den Haag enzo? Ik bedoel, snelwegen zullen wel ijsvrij gemaakt worden, maar hoe zit het met straatjes?

Hier is het goed te doen! De kleine straatjes in de wijken, vooral die met kinderkopjes, zijn nog wel glad. Maar lang niet zo erg als 2/3 weken geleden. Ik denk dat je tot op 1 of 2 km van je huis zó kan doorrijden :Y En daarna effe voorzichtig doen.

Goede reis!

Karl
 
Ik ga morgen schaatsen naar werk!
Ik niet, ik ijsspeedway :+

076012915.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, nog gauw even twee setjes banden opgescharreld. :P Bridgestone BT 090 R PRO.
120/60/17 en 150/60/18. (de voorraad wordt steeds minder)
De NC 30 heeft voor van 't zomer weer rubber. :Y
full

Het tweede setje is voor Hendrik *O*

M'n werkpaard staat al een poosje niets te doen en wacht op iets betere tijden ;)
full


Danny, volgende week ga ik aan je NC 30 beginnen :9 :9 :9
 
Zo, nog gauw even twee setjes banden opgescharreld. :P Bridgestone BT 090 R PRO.
120/60/17 en 150/60/18. (de voorraad wordt steeds minder)
De NC 30 heeft voor van 't zomer weer rubber. :Y [afbeelding]
Het tweede setje is voor Hendrik *O*

M'n werkpaard staat al een poosje niets te doen en wacht op iets betere tijden ;) [afbeelding]

Danny, volgende week ga ik aan je NC 30 beginnen :9 :9 :9

Lekker :)

Van de zomer ook maar compleet nieuwe schoenen eronder gooien. Als het nog te verkrijgen is natuurlijk.
 
Zo, nog gauw even twee setjes banden opgescharreld. :P Bridgestone BT 090 R PRO.
120/60/17 en 150/60/18. (de voorraad wordt steeds minder)
De NC 30 heeft voor van 't zomer weer rubber. :Y [afbeelding]
Het tweede setje is voor Hendrik *O*

M'n werkpaard staat al een poosje niets te doen en wacht op iets betere tijden ;) [afbeelding]

Danny, volgende week ga ik aan je NC 30 beginnen :9 :9 :9

Toppie, die zullen ons weer leuke kilometertjes bezorgen in de zomer

Mijn moto staat ook al een paar weken stil, ik krijg afkickverschijnselen :(
 
Danny, volgende week ga ik aan je NC 30 beginnen

ja je bedoelt de nc30 van christa zeker.
 
ja ik bedoel zij rijdt er op en ik mag de rekeningen betalen.

maare ik zal vragen of ze mee komt om de motoren op te halen.

kan ze je gelijk op je donder geven als je niet aardig voor haar fietsje ben geweest.
 
mjam mjam nieuwe kuipset en demper gescoord bij Karl :-)
Ik voel deze zomer een verse nieuwe kleur aankomen, suggesties anyone?
 
mjam mjam nieuwe kuipset en demper gescoord bij Karl :-)
Ik voel deze zomer een verse nieuwe kleur aankomen, suggesties anyone?
Please don't do Repsol -O-

Rothmans... of die sponsorloze kleurestelling tussen Rothmans en Repsol... maar geen Repsol, zó afgezaagd!!!

Anders... REALLY oldschool! Zilver met rood *D

Oldschool Honda, baby *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan