VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
114491,3 km beurt VFR 400R NC 30

De buitenkant van de motor is na 20 jaar al wel een beetje vies,maar de binnenkant is nog als nieuw.

Er hoefden slechts 3 kleppen gesteld te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



Dat scheelt weer klepstelplaatjes :9~
[afbeelding]

Trouwens, alle ;) ;) ;) ;) kleppen zaten er nog in
[afbeelding]
[afbeelding]



Op naar de 200000 km :9~ :9~ :9~
[afbeelding]

Nu opbouwen, synchroon stellen en daarna genieten van het meegebrachte gerstenat :P :P

groeten Roel & Hendrik.

En ook het synchroon stellen is weer gelukt. :P
Overigens mankeerde er niet veel aan sinds 25000 km geleden. Hendrik weer super blij :Y [afbeelding]

Dit motortje kan nog heel lang mee. :9~~

Blijkt maar weer. Met respect behandeld zijn de V4 tjes niet kapot te krijgen. 8-)
 
Hij is klaar. :9~
full


Weer een tevreden (buitenlandse) klant *D
full


Hij wil ook echt alles gezien hebben :) :)
full
 
En zo juist een prachtig Belgisch cadeautje voor in de garage. :9~ :9~
full


Hendrik, bedankt voor het super gezellige weekend *D

De heftafel is nu weer even "motorloos" :( (ben nu aan het opruimen; die Belgen maken een rommel, dat wil je niet weten) :(
full


Volgende week de NC 30 van Djeepert :)
Een weekje later de NC 24 van RiV. :P
Daarna??? Kom maar op met die NC-tjes.

Zo blijven we van de straat. 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
En zo juist een prachtig Belgisch cadeautje voor in de garage. :9~ :9~
[afbeelding]

Hendrik, bedankt voor het super gezellige weekend *D

De heftafel is nu weer even "motorloos" :( (ben nu aan het opruimen; die Belgen maken een rommel, dat wil je niet weten) :(
[afbeelding]

Volgende week de NC 30 van Djeepert :)
Een weekje later de NC 24 van RiV. :P
Daarna??? Kom maar op met die NC-tjes.

Zo blijven we van de straat. 8-) 8-)

Bereid je maar voor op ECHTE ellende! Ik kijk niet raar op als ik al die tijd maar op 10 kleppen rij ofzo ;)
 
Gr@aspol, dank voor de reactie.

Van stickers af inscannen kan bij benadering is echter een stuk makkelijker wanneer je de kleurnummers hebt deze zijn namelijk gekoppeld aan het "recept" van de kleur. Heb echter geen waarheidsgetrouwe sticker :N

Van gespoten delen af inscannen kan beter alleen die heb ik ook niet |( .

Denk dat ik ook maar een mailtje naar castrol stuur en even bij de dealer ga vragen.

O ja het is wel geen VFR maar toch een halve V4 en zo moet ie worden. Wordt wel weer een hele klus zonder stickers te plakken :9 Mocht er iemand nog een snijplotter hebben of iemand kennen die sjablonen uit kan snijden dan hoor ik het graag.

[afbeelding]
Ik heb nog wel een stukje ouwe kuip liggen voor de kleur :X maar.....is volgens mij geen officiele kleur...Castrol is tegenwoordig anders groen dan voorheen...hou daar ff rekening mee..
Sponsoring doe ik niet aan ;) maar mocht ik de SP1 gaan spuiten in de winter kunnen we misschien wel wat schappelijks regelen.
hou me op de hoogt :Y
Hij is klaar. :9~
[afbeelding]

Weer een tevreden (buitenlandse) klant *D
[afbeelding]

Hij wil ook echt alles gezien hebben :) :)
[afbeelding]
nice :}
 
Die 1098 is op het blok en kleine technische details toch identiek aan de 848, toch! (?) :)

Ik blijf het stoer vinden, moest meteen aan jou denken, maar toch iemand die net zo inventief is met zijn Ducati *O*
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Donderdag komen m'n nieuwe laarzen eindelijk binnen uit Italie. Alpine Star Supertech :9~
Had ik nog tegoed vanwege het inruilen van een gedeelte van het Ducati kledingpakket

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan