Triumph Speed Triple part 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier een paar fotootjes uit de oude boek.
full
 
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik krijg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
:( :(
En een fijne kerst !!!!! zal je altijd zien: "nog even 1 ritje" en BINGO!!!!!
 
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik kreeg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
Hopen dat het niet iets is wat vaker gebeurd.
Je rijd makkelijk te hard met een ST ,had vorige week ook net met het optrekken op de snelweg zo,n zwarte kast langs de weg.
Had flink op de rem gestampt maar ik denk dat ik net te laat was, zal wel een foto worden met een brandende remachterlicht _O-
 
Hey, is dat door de winter. Het wordt hier nu even een honden forum.

Dan plaats ik van mijn drietal ook maar even een paar foto's, wij hebben twee Bullmastiffs en een Franse Bulldog.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel gaaf! Ik wil ook weer een hond, eentje die een beetje groot is, schouderhoogte minstens tot mijn knie. M'n vriendin is er ook wel voor te porren, alhoewel ze wat kleiner meer ziet zitten, ze weet alleen niet of ze er allergisch voor is -O- . Katten gaat in ieder geval niet lukken.
 
Om toch ook weer een beetje on-topic te komen. Hoe doen jullie dat met de hond als je op (motor)vakantie gaat? Je kan zo'n beest tenslotte niet een week alleen thuis laten...
 
Om toch ook weer een beetje on-topic te komen. Hoe doen jullie dat met de hond als je op (motor)vakantie gaat? Je kan zo'n beest tenslotte niet een week alleen thuis laten...
Oppas regelen bijv. bij je familie of vrienden? Of naar asiel en ze zijn niet goedkoop.
 
Heel gaaf! Ik wil ook weer een hond, eentje die een beetje groot is, schouderhoogte minstens tot mijn knie. M'n vriendin is er ook wel voor te porren, alhoewel ze wat kleiner meer ziet zitten, ze weet alleen niet of ze er allergisch voor is -O- . Katten gaat in ieder geval niet lukken.
Misschien een goede tip: Allergietest vragen of zij allergie voor honden heeft?

Misschien is kortharig vacht beter zoals bijvoorbeeld rottweiler, boxer, amstaff of jack russel? Misschien dat kortharig vacht veel uitmaakt :?

En anders gewoon niet eraan beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik kreeg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
Leuke kerstcadeau van CJIB! :(
Gelukkig voor je dat het lage bedragen zijn, maar toch.... :/
 
hij vind zichzelf best stoer zo, kan niet anders hij is "build in Britain"
en lijkt errug veel op die van American choppers
full
 
Heel gaaf! Ik wil ook weer een hond, eentje die een beetje groot is, schouderhoogte minstens tot mijn knie. M'n vriendin is er ook wel voor te porren, alhoewel ze wat kleiner meer ziet zitten, ze weet alleen niet of ze er allergisch voor is -O- . Katten gaat in ieder geval niet lukken.

Kwestie van proberen, misschien kan je eens een paar dagen op de hond van iemand passen of anders een van de antiallergie rassen nemen zoals een labradoodle o.i.d.
 
@ the Hermenator,

Haal jij ook die pippetjes met vlooien spul voor de KAT , je kunt dat zo mooi in hun nek doen . en werkt verder perfect )ik geloof 3x per jaar'
alvast bedankt :W
 
AAHhh lekker 2 weken vakantie ,kgloof dat ik men trippeltje maar eens lekker schoon ga maken 2 weken lang.
Hij is aardig stoffig geworden van het in de schuur staan :Y
Groeten EZ
 
Laatst bewerkt:
Het is hier haast niet meer bij te houden :o
Maar om ook maar ff offtopic te gaan. We hebben altijd wel een hond willen hebben, maar doordat wij beide alle dagen werken, vinden we dat niet leuk voor een hond.
Daarom maar twee poezen die zijn wat 'makkelijker'. En ja, honden hebben een baasje en poezen hebben personeel en dat klopt, maar gezellig is het wel.
 
Voor alle honden liefhebbers :r :+ er is een speciaal topic voor jullie.

Dus weer terug naar waar dit topic voor is, "Speed Triple"

Mijne heeft een nieuw achterkantje *O* *O* *O* , ik denk dat ik er de kentekenplaat maar af laat. :+

full


full
 
Hoy ik ben de motor wezen bekijken, maar had er verder geen belang bij.

Maar omdat er geen dashboard meer bij was, wist de verkoper geen KM stand.
Had enkel aangeboden om op het forum wat info te vragen.

Op het forum had ik vernomen dat er dit jaar een paar man een andere motor hadden vanwege crash (Wally moto)

mijn ouwe is dat niet, die is naar friesland gegaan en was van 2005!!!! :W
 
Ik weet het zeker: zwart is sneller dan wit. :Y :Y :Y
Of je moet sneller op je plaat willen liggen :+
Dat witte spul :r dat nu op het normale zwarte spul ligt maakt het niet echt mogelijk je sneller te verplaatsen.

Conclusie Zwart is sneller dan wit.

full
 
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik kreeg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
Altijd zonde van het geld -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan