Triumph Speed Triple part 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Amstaf hier..wel een Engelse 2 x zelfs

full


full
 
Laatst bewerkt:
Engelse is wat kleiner dan american stafford.
Wou je hond dat speeltje van het strand mee naar huis nemen??? _O- _O-

Er ligt wel zon boeibal hier thuis jah _O-

Waar die aan staat te roppen zijn schuimdingen....die zijn zo op :+
 
GOEDE MOGGEL ALL !!!!! :W

@ The Hermenator
Dus jij kan lekker klussen met de kerst? *O*

@Okie 1972
Dat zijn gave honden :Y wat voor werk deed je dan met honden ?? Bewaking? :?

@I-accelerate
Ze zijn dan wel minder groot dan een Amstaf maar ook heeeeel leuk.

Ik heb zelf hier nu 2 (eigen) honden. De laaate die overleden is was een Engelse Bull. Nu heb ik een kruizing Engelse Stef en een kruizing Shar-Pei.
 
Jaaaah, honden zijn echt gaaf! Deze was ook vreselijk cool. Altijd in om te rennen en te spelen. Je moest alleen wel van d'r bakje met eten afblijven. In het bos zocht ze ook altijd de zwijnenstront op om in te rollen :r

M'n ouders hebben d'r laten inslapen toen ze teveel last kreeg van Lyme's Disease (kreeg een klaplong, nadat r hart al op pillen liep). M'n ouders hadden me express niet gebeld toen ze het hadden besloten "omdat je dan op de motor deze kant op was komen scheuren en dat wilden we niet." :(
full
 
Jaaaah, honden zijn echt gaaf! Deze was ook vreselijk cool. Altijd in om te rennen en te spelen. Je moest alleen wel van d'r bakje met eten afblijven. In het bos zocht ze ook altijd de zwijnenstront op om in te rollen :r

M'n ouders hebben d'r laten inslapen toen ze teveel last kreeg van Lyme's Disease (kreeg een klaplong, nadat r hart al op pillen liep). M'n ouders hadden me express niet gebeld toen ze het hadden besloten "omdat je dan op de motor deze kant op was komen scheuren en dat wilden we niet." :(
[afbeelding]
-O- -O-
Tis klote maar de meeste mensen wachten te lang. Ze zeggen dan dat ze het zielig vinden voor de hond. Maar de enige die iets heeft aan rekken van het leven is de alleen de mens. Het dier heeft er vaak helemaal niets aan :N
Was een mooie hond, en dat van het eten..............ach, van mijn bord mot je ook afblijven !!!! _O-
 
Mijn amstaff geeft helemaal geen kik als ik aan haar bord komt. Zij bromt niet eens.
Zij is echt lieve hond. :Y *O* *O*
Ik heb deze week even een test gedaan met haar en dat gaf geen problemen.
 
Is dat bordeaux dog??
Hoe lang heeft deze geleefd?
Deze was mijn 2e bordeaux dog.
Eerste werd 10 weken en deze is net 6 geworden.

Gaan niet lang mee,beetje kapotgefokt door de wedstrijden die er mee gelopen worden.
Ze horen niet groot te worden(in de hoogte) ,maar met shows worden de grotere kampioen dus gaan sommige fokkers op hoogte fokken en is het ras zo naar zijn gallemiezen gegaan.

Der zijn gelukkig nog wel fokkers die het wel snappen.
 
GOEDE MOGGEL ALL !!!!! :W

@ The Hermenator
Dus jij kan lekker klussen met de kerst? *O*

@Okie 1972
Dat zijn gave honden :Y wat voor werk deed je dan met honden ?? Bewaking? :?

@I-accelerate
Ze zijn dan wel minder groot dan een Amstaf maar ook heeeeel leuk.

Ik heb zelf hier nu 2 (eigen) honden. De laaate die overleden is was een Engelse Bull. Nu heb ik een kruizing Engelse Stef en een kruizing Shar-Pei.

Ja , ik heb bij de bewaking gezeten als hondengeleider bij de Luchtmacht.
 
Deze was mijn 2e bordeaux dog.
Eerste werd 10 weken en deze is net 6 geworden.

Gaan niet lang mee,beetje kapotgefokt door de wedstrijden die er mee gelopen worden.
Ze horen niet groot te worden(in de hoogte) ,maar met shows worden de grotere kampioen dus gaan sommige fokkers op hoogte fokken en is het ras zo naar zijn gallemiezen gegaan.

Der zijn gelukkig nog wel fokkers die het wel snappen.
Dat is jammer, want ik vind ook mooie honden. :Y
Dat eerste hond maar tien weken? Dat is wel heel erg kort. :/
 
Dat is jammer, want ik vind ook mooie honden. :Y
Dat eerste hond maar tien weken? Dat is wel heel erg kort. :/
Is ongeveer net zo lang als ik mijn Corsaro had gehad,heb ik ook maar 2 weken plezier van gehad.
Had het hondje pas met 8 weken thuis.
Corsaro ook maar 2 weken thuis, de andere 8 weken bij de dealer. _O-

Heb gehoord dat hij nog uit elkaar ligt vanaf begin September. :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, is dat door de winter. Het wordt hier nu even een honden forum.

Dan plaats ik van mijn drietal ook maar even een paar foto's, wij hebben twee Bullmastiffs en een Franse Bulldog.

P1000023.jpg

donna.jpg

Pruts_0001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey, is dat door de winter. Het wordt hier nu even een honden forum.

Dan plaats ik van mijn drietal ook maar even een paar foto's, wij hebben twee Bullmastiffs en een Franse Bulldog.

[http://img.photobucket.com/albums/v713/Bocajabo/Diesel%20en%20Donna/P1000023.jpg (afbeelding)]
[http://img.photobucket.com/albums/v713/Bocajabo/Diesel%20en%20Donna/donna.jpg (afbeelding)]
[afbeelding]
:9~ Bruut hoor, en het zijn ook al van die lieve beesten :Y Het valt me wel op dat bijna iedereen hier een redelijk grof hondje heeft })

OIk heb begrepen dat er een off-topic-topic is voor honden !!!!! maar dit is leuker :Y of heeft iemand toch nog iets te vertellen/laten zijn van dat ander grof beest uit de schuur ?? })
 
Hey, is dat door de winter. Het wordt hier nu even een honden forum.

Dan plaats ik van mijn drietal ook maar even een paar foto's, wij hebben twee Bullmastiffs en een Franse Bulldog.

[http://img.photobucket.com/albums/v713/Bocajabo/Diesel%20en%20Donna/P1000023.jpg (afbeelding)]
[http://img.photobucket.com/albums/v713/Bocajabo/Diesel%20en%20Donna/donna.jpg (afbeelding)]
[afbeelding]
Paar jaar terug had ik wel eens gedacht aan bullmastiff, zoals tweede foto. Maar het ging niet door, want ex wou boxer i.p.v. bullmastiff.

Nu heb ik heerlijk eigen keuze kunnen maken en ging voor amstaff.

Mooie beesten zoals bullmastiff, bordeaux dog en american staffordshire terrier maken je keuze idd wat lastig. Maar ik heb gekozen voor amstaff en daar ben ik ook blij mee.
 
Mijn Speed Triple is nog niet ingevoerd dus daar valt weinig over te vertellen op dit moment. Ik kreeg gisteren nog wel een minder leuk aandenken van de dag dat ik hem heb opgehaald in Belgie.
Twee bekeuringen binnen een half uur met de groeten uit Leeuwarden, gekregen tijdens het ritje naar de bank. Gelukkig geen grote bedragen maar toch weer even balen. :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan