twijfels motor

Ik zou zegen ga het uitproberen of je het lekker vind rijden.
vinden het wel een leuke motor om op te beginnen.

heb geen ervanring met een shadow
 
Een shadow is geen goede moto?r, rijden gewoon ruim 200.000 km zonder problemen bij bijtijds normaal onderhoud en normaal gebruik. Zoals elke motor (en auto) onderhoud nodig heeft.
Menig buikschuiver haalt dat niet.
Shadow is een motor die zijn betrouwbaarheid echt wel bewezen heeft.
Vooral die met cardan aandrijving. Al moet je er niet mee gaan racen, daar gaat alles mee stuk denk ik. Ook die buikschuivers.
Dus koop gerust een shadow, vraag naar de historie, het onderhoud, en rij erop. Gebruik vooral je eigen gezonde verstand. Tikt of rammelt er iets dan zou je wakker moeten worden.
Kijk eens op het shadow mc forum.
 
Laatst bewerkt:
Kheb zelf een 750 ace. ruim 50k km. rijdt makkelijk, onderhoud is goed zelf te doen, veel voor verkrijgbaar, degelijke techniek. Natuurlijk heb je altijd een rotte appel er tussen zitten, denk vooal aan het (mis)bruik van de vorige eigenaar.

Testrijden. Succes.
 
Vriend van mij heeft er een, bevalt m op zich goed. Is relatief zuinig rijd lekker en zit redelijk pit in het blok. Standaard is de uitlaat alleen klote, je moet aan het trillen van het stuur zien oftie loopt. Alsie afslaat bij het stoplicht ofzo merk je dat niet eens. Zelf zou ik toch een 1100 adviseren, motorblok ziet er mooier uit, standaard uitlaten geven meer geluid en natuurlijk rijd die net ff iets pittiger. Qua stuurcapaciteiten maakt t nix uit, qua remmen weer wel; schijfje extra voor, en das heel prettig. Dacht dat de 1100 ook een schijf achter had en das wel een stuk fijner als het trommeltje van de 750. In prijs verschilt het denk ik niet heel veel...
 
Maar als je zo'n mooie motor hebt staan dan mag hij ook klinken als een mooie motor. Bij
Motozoom kun je voor een paar tientjes een leuk shopper uitlaatje kopen.
loud pipes saves lives
 
008-14.jpg


Te koop.
 
echt Murph,
als ik de centen had......

maar ik heb je niets anders te bieden dan een perfecte WildStar samen met een Citroen BX 1.9 TZI met verrotte koppeling.

maar centen, ho maar.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan