GO, Oude Brikken Landmark Rally

Piramide van Austerlitz was in 2005 een MGCN landmark. 'k Zal op het Guzzi forum wel ff checken hoe dat daar destijds gegaan is.
 
Is te doen, met google earth de juiste gevonden adhv de achtergrond etc.

Alleen de van overijssel blijft vaag, er zijn gewoon te veel van die dingen. Het scheelt dat het bij mij in de achtertuin is. :)

edit: wat NitroMax dus ook al zei.

nee hoor die is er ook alleen niet in foto vorm maar in tekening vorm groen van kleur.
 
Piramide van Austerlitz was in 2005 een MGCN landmark. 'k Zal op het Guzzi forum wel ff checken hoe dat daar destijds gegaan is.

MGCN 2005 LM 93 Utrecht:

zie dat er al eerder een motor gestaan heeft *O*
Het was toen een behoorlijke bouwval -O-

Ik weet dat het kan, beter is van de zomer en dan lekker vroeg in de ochtend.

:W
 
Allereerst een heel voorspoedig nieuw jaar gewenst met de nodige veilige kilometers!

Zoals TingTing al schreef, er zal nog enige communicatie (tussen de juryleden) nodig zijn over de aanpak van een aantal zaken. Laten we het houden op wat startproblemen!
Moet voor jullie geen probleem zijn, daar oude brikken daar naar alle waarschijnlijkheid ook wel eens last van hebben. Enig sleutelwerk is dan vereist.
Zo ook met deze rally. Enige modificatie is misschien nodig of anders is het een (goed) leermoment voor de volgende editie. De rally duurt 12 maanden dus er zullen vast nog wel wat op- en/of aanmerkingen komen. Deze zijn dan ook zeer welkom.

Voor de rest..............

watch your speed and stay safe



SUCCES!!!!!!!!!
 
:W

topic gevonden en gelezen :)
helaas geen nominatie van mij -O-

als de wegen beter begaanbaar zijn, ga ik ook maar eens rijden :]
 
MGCN 2005 LM 93 Utrecht:

zie dat er al eerder een motor gestaan heeft *O*
Het was toen een behoorlijke bouwval -O-

Ik weet dat het kan, beter is van de zomer en dan lekker vroeg in de ochtend.

:W


bouwval :?

Wim Janssen maakte er in 2005 deze foto van:

LM2005_93a_wjanssen.jpg


motor aan de voet van de piramide.

Volgens een andere MGCNer moest je 's morgens een beetje bijtijds gaan en dan ff met de motor langs de slagboom :Y legaal ? ;) zou dat met een zijspan ook lukken :?

Hier nog een andere deelnemer, zo te zien vanaf de andere kant:

slide0096_image095.jpg
 
Laatst bewerkt:
ach, kan dus best :)
zie het als een extra hindernis.

Bovendien zal op een doordeweekse dag buiten het seizoen het wel een beetje meevallen met de controle en drukte.
 
Ik vind de wet wel een beetje een grote hindernis hoor :(. Ik weet niet hoe het met de andere landmarks is, ik kan zelf niet op een doordeweekse dag buiten het seizoen dat soort dingen bezoeken.

Ik hoop dat een foto van het gebouwtje er bij ook genoeg is.
 
De aftrap:

Landmark Zeeland, vandaag gescoord. Mijn brik is een Honda CBR 600, bouwjaar 1988.

Op de foto lijkt het trouwens erg slecht weer, maar dat viel wel mee. De meeste sneeuw op de wegen was al verdwenen, en ik heb vanaf huis tot bijna bij de (of het?) landmark in het zonnetje gereden.

De eerste punten zijn binnen. *O*
full
 
MOOI! historie scoren op '88 Honda!

Update aantal deelnemers competitie: 15


bouwval :?

Wim Janssen maakte er in 2005 deze foto van:

[afbeelding]

motor aan de voet van de piramide.

Volgens een andere MGCNer moest je 's morgens een beetje bijtijds gaan en dan ff met de motor langs de slagboom :Y legaal ? ;) zou dat met een zijspan ook lukken :?

Hier nog een andere deelnemer, zo te zien vanaf de andere kant:

[afbeelding]

Thnx, mooie plaatjes ...en ook mooi.......Guzzies! :9~


ach, kan dus best :)
zie het als een extra hindernis.

Bovendien zal op een doordeweekse dag buiten het seizoen het wel een beetje meevallen met de controle en drukte.

Voor.......


Ik vind de wet wel een beetje een grote hindernis hoor :(. Ik weet niet hoe het met de andere landmarks is, ik kan zelf niet op een doordeweekse dag buiten het seizoen dat soort dingen bezoeken.

Ik hoop dat een foto van het gebouwtje er bij ook genoeg is.

...........tegen......


De aftrap:

Landmark Zeeland, vandaag gescoord. Mijn brik is een Honda CBR 600, bouwjaar 1988.

Op de foto lijkt het trouwens erg slecht weer, maar dat viel wel mee. De meeste sneeuw op de wegen was al verdwenen, en ik heb vanaf huis tot bijna bij de (of het?) landmark in het zonnetje gereden.

De eerste punten zijn binnen. *O* [afbeelding]

...en oprecht scoren, met historie in het altijd mooie Zeeland! Mooie foto, in de goede stijl! :}
 
Laatst bewerkt:
Nope...meer.
Maar er staat er maar 1 zo overduidelijk vrij in het land en die is ook nog eens makkelijk vindbaar op internet. :P
Tip.... let op de bollenschuren op achtergrond


Let ook goed op het bordje zelf....

Veel van de rest hebben maar 1 blauw lintje....
 
Zo, even gepuzzeld en ik heb alle lanmark met de coordinaten bij elkaar.

Nu 'even' uitdokteren wat de beste route is en welke dag voldoende zonlicht heeft om alles in 1 keer te pakken (met flits red je er velen niet :N )

Dus wordt het tegen de 21-06 een leuke rit door NL *O* OudeBrikkenMegaLandmarkRallyOpEenDag :+

Een vervelende bijkomstigheid van al deze LM's is alleen dat als ik ze vind ik ook allerhand achtergrond informatie ga doorspitten....
Schiet het zoeken niet mee op, maar soms heb je van die momenten
 
Ik vind de wet wel een beetje een grote hindernis hoor :(.
Ik hoop dat een foto van het gebouwtje er bij ook genoeg is.
Vind ook dat de Mark legaal te bezoeken moet zijn zonder prent op te lopen.... dus Motor bij bord restaurant en een bewezen foto op zelfde dag met pyramide moet kunnen voor diegene die geen zandpad illegaal opwillen..
Dus een krant mee ofzo voor "dag" bewijs op foto.
 
Vind ook dat de Mark legaal te bezoeken moet zijn zonder prent op te lopen.... dus Motor bij bord restaurant en een bewezen foto op zelfde dag met pyramide moet kunnen voor diegene die geen zandpad illegaal opwillen..
Dus een krant mee ofzo voor "dag" bewijs op foto.


Wel leuk die reacties, ik denk dat Napoleon zich al diverse keren heeft gedraait...
Verhaal er achter (Pyramide) is toch wel leuk om te weten.

Hebben de meesten niks van op school meegekregen :N


:W
 
Laatst bewerkt:
Vind ook dat de Mark legaal te bezoeken moet zijn zonder prent op te lopen.... dus Motor bij bord restaurant en een bewezen foto op zelfde dag met pyramide moet kunnen voor diegene die geen zandpad illegaal opwillen..
Dus een krant mee ofzo voor "dag" bewijs op foto.


Daarom had ik mijn garmin mee voor het tracklog.

Pieter
 
Potdikke TingTing en kornuiten, wat doen jullie me aan.

De hele avond bezig met de landmarks zoeken.
Vierkante oogjes krijg je er van.

Een paar wist ik stiekum al.

Nog 3 te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan