GO, Oude Brikken Landmark Rally

Potdikke TingTing en kornuiten, wat doen jullie me aan.

De hele avond bezig met de landmarks zoeken.
Vierkante oogjes krijg je er van.

Een paar wist ik stiekum al.

Nog 3 te gaan.

Wij hebben ook zo onze hoofdbrekens, maar toegegeven, die vallen in het niet bij de jouwe. Suc6! :W

En, oeps, post 100 in 2 X 24uur! :X
 
Laatst bewerkt:
Zo vanmorgen ook maar een landmark gedaan
P1030055.jpg

P1030054.jpg


Motor : Suzuki gsx400e
Bouwjaar 1988
Punten 13
Km naar Lm 48,7
Km totaal 48,7
 
@ Fzr 600rw :} :}

Geen illegale dingen gedaan om daar te komen :?

Vond het wel meevallen , een bord met een uitdrukkelijk gebod/verbod heb ik niet gezien. Wel een houten klap boom maar die was open en zo een groen boswachters bord met de tekst open van zonsopgang tot zonsondergang enzo. Op dat groene bord zou wel eens iets gestaan kunnen hebben maar ik ben er gewoon stapvoets voorbij gereden. Er reden ook mountain bikers enzo. Moet ik wel zeggen dat het om een uur of 9:00 a 9:30 was :)
 
Zo vanmorgen ook maar een landmark gedaan


Zo te zien heb je, voor jezelf, de juiste afbeelding gekozen :X .


Deze lui doen wel eens iets wat niet helemaal / helemaal niet door de beugel kan :+ . Maar ik mag dat wel. Als ik in de spiegel kijk, en deze blijft heel, dan zie ik wel overeenkomsten (met die piraat).


Maar eerlijk is eerlijk het zijn mooie foto's ;) .
 
Maar eerlijk is eerlijk het zijn mooie foto's ;) .
:^
Maar denk niet dat HP dit gaat doen.....heb het niet zo op prenten die je zo oploopt.......heb nu eenmaal geen stofzuiger japmotor.... dus beestjes verjaag ik wel door in bos te gaan rijden wat prent weer duurder maakt omdat de boswachter mij ook hoort gaan :P
Vind het niet echt kunnen..bon voor >200km snelheid op lege snelweg is toch iets anders B|

@ nu weer even verder zoeken naar Marks....die schuur in Overijsel is lastig :X
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]

Motor : Suzuki gsx400e
Bouwjaar 1988
Punten 13
Km naar Lm 48,7
Km totaal 48,7~[/quote]

Oké, mooie platen, punten gescoord


Vond het wel meevallen , een bord met een uitdrukkelijk gebod/verbod heb ik niet gezien. Wel een houten klap boom maar die was open en zo een groen boswachters bord met de tekst open van zonsopgang tot zonsondergang enzo. Op dat groene bord zou wel eens iets gestaan kunnen hebben maar ik ben er gewoon stapvoets voorbij gereden. Er reden ook mountain bikers enzo. Moet ik wel zeggen dat het om een uur of 9:00 a 9:30 was :)

Kunnen wij niet verwachten van rijders die van ver weg komen! Verder in het jaar en met zachter weer zal het moeilijker worden vanwege de drukte. Ook het toezicht zal dan zeer waarschijnlijk verscherpen. Thnx voor de observaties!

Dat groene bord is een standaard Artikel 461 geval.

Heel goede info! Thnx.


Zo te zien heb je, voor jezelf, de juiste afbeelding gekozen :X .


Deze lui doen wel eens iets wat niet helemaal / helemaal niet door de beugel kan :+ . Maar ik mag dat wel. Als ik in de spiegel kijk, en deze blijft heel, dan zie ik wel overeenkomsten (met die piraat).


Maar eerlijk is eerlijk het zijn mooie foto's ;) .

Vannacht nog gemaild aangaande dit Landmark!

:^
Maar denk niet dat HP dit gaat doen.....heb het niet zo op prenten die je zo oploopt.......heb nu eenmaal geen stofzuiger japmotor.... dus beestjes verjaag ik wel door in bos te gaan rijden wat prent weer duurder maakt omdat de boswachter mij ook hoort gaan :P
Vind het niet echt kunnen..bon voor >200km snelheid op lege snelweg toch iets anders B|

@ nu weer even verder zoeken naar Marks....die schuur in Overijsel is lastig :X

Zinnig standpunt, op de stofzuiger japmotor na! Maar dat is uiteraard scherts uwerzijds, waarde heer! :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan