GO, Oude Brikken Landmark Rally

En als iemand die oorspronkelijk uit Friesland kom schaam ik me een beet je dat ik het Friese landmark niet direct herkende.
Wist wel de plaats ongeveer maar niet de gebeurtenis.

Pieter
 
Na intensief en volhardend speurwerk via google kwam ik op een site met meerder foto's van het te bezoeken object, inclusief de witte betonnen afscheiding.

Pieter


Zou je de site eens kunnen PM'en, ben wel benieuwd welke site het is.
Ik heb zelf wel zitten zoeken of de toren vindbaar is, maar ben er nog niet in geslaagd om de juiste op het net te vinden.

Ik vind het mooi dat men moeite moet en wil doen voor een LM, des te vermakelijker omdat ik 'm al op de foto heb *D
 
En als iemand die oorspronkelijk uit Friesland kom schaam ik me een beet je dat ik het Friese landmark niet direct herkende.
Wist wel de plaats ongeveer maar niet de gebeurtenis.

Pieter

Mijn moeder komt uit friesland toen ik vertelde dat ik het landmark niet vinden kon zou ze me bijna een draai om mijn oren geven :$ :X Toen ik de tekst op de steen lezen kon snapte ik m :)
 
Eh TingTing,

ik heb Brabant gespot.


[afbeelding]


Hoeveel punten krijg ik ?

Een eervolle vermelding hier en daar zal je het mee moeten doen! Het is zeker geen (barre) winter op deze plaat, dus geen 2010.


Eenvoudig mooi hoe het spel zich ontwikkelt.

Eénieder nog eens suc6 bij het puzzelen. :W
 
Laatst bewerkt:
der zit een joekel van een hint in de foto. twee klikjes verder en je weet waar je moet zijn.
Ja, datgene wat op de slagboom staat bedoel je waarschijnlijk, daar heb ik ook op gezocht maar eigenlijk teveel op gevonden ;)

Kasteel in Limburg is toch nog steeds niet helemaal duidelijk, soms weet ik me hille geen raad :X en dan weer denk ik "Heb ik het nou well?" :X
 
Ja, datgene wat op de slagboom staat bedoel je waarschijnlijk, daar heb ik ook op gezocht maar eigenlijk teveel op gevonden ;)

Kasteel in Limburg is toch nog steeds niet helemaal duidelijk, soms weet ik me hille geen raad :X en dan weer denk ik "Heb ik het nou well?" :X


:Y :Y :Y
 
Hey allemaal,

Wegens allemaal andere activiteiten zo rond de jaarwisseling... was ik de landmark rally bijna vergeten :o

Maar, ik heb het topic weer gevonden, ik zie dat ik 1 landmark minder te vinden heb, maar het is eigenlijk wel de bedoeling om die nog een keer opnieuw op te zoeken, met een andere motor... Die overigens nog opgeknapt moet worden :Y ook al geen tijd voor gehad om daar aan te beginnen.

Ik zal vanavond wel even wat foto's uploaden hoe hij er nu bij staat. Nog zonder kenteken en zo. Dat moet eigenlijk mijn OudeBrikkenLandmarkRallyMotor worden, met de Pan (welke ik ook geen brik wil noemen) scoor ik niet hard genoeg ;)
Met een beetje geluk kan ik daar volgende week aan beginnen. Ik hoop dat ik het kenteken er op heb net voordat het mooi weer wordt...

Gr. Vier

PS. ook heb ik dus wel wat zoekwerk te doen voordat het mooi weer wordt *D
 
De echte spirit waart hier rond en natuurlijk worden bij een tweede bezoek aan een Landmark op een oudere motor de eerder behaalde punten verhoogd met de leeftijdsjaren van de motor. Echter is het geen twee keer scoren!

En zo is er uit de praktijk weer een spelregel geboren, voor de inzenders van de geselecteerde landmarks.

:W
 
De echte spirit waart hier rond en natuurlijk worden bij een tweede bezoek aan een Landmark op een oudere motor de eerder behaalde punten verhoogd met de leeftijdsjaren van de motor. Echter is het geen twee keer scoren!

En zo is er uit de praktijk weer een spelregel geboren, voor de inzenders van de geselecteerde landmarks.

:W

Ik begrijp dat het geen zin heeft (puntentechnisch gezien) voor mij om de zouttoren een keer of 50 op de foto te zetten? :P


:+
 
Ik begrijp dat het geen zin heeft (puntentechnisch gezien) voor mij om de zouttoren een keer of 50 op de foto te zetten? :P


:+

Je mag hier uiteraard melding maken van 49 (mislukte) pogingen! Het levert geen punten op maar 't is wel real life verslaglegging van een dapper streven. :W
 
Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.

Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.

full


Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981

Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen in een lading slaapzakken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.

Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.

[afbeelding]

Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981

Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen.
:} :} Mooi hoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan