GO, Oude Brikken Landmark Rally

Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.

Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.

[afbeelding]

Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981

Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen in een lading slaapzakken.


Mooie foto, Ootje :Y

:W
 
Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.

Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.

[afbeelding]

Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981

Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen in een lading slaapzakken.

netjes :)

alleen heb ik het idee dat iedereen gemiddelt 1 landmark per maand doet. (als je ze allemaal worden gedaan.) vraag is alleen of je er ook elke maand op uit trekt :)
 
netjes :)

alleen heb ik het idee dat iedereen gemiddelt 1 landmark per maand doet. (als je ze allemaal worden gedaan.) vraag is alleen of je er ook elke maand op uit trekt :)

Je hoeft er niet elke maand op uit te trekken om dit gemiddelde te halen, das nou het leuke van dit spel.
 
Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.
Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.
[afbeelding]
Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981
Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen in een lading slaapzakken.

Respect voor deze glorieuze sneeuwactie. Goede foto! Ik word verwend, zo begrijp ik je opmerking en geef er genereus 10 + 4 punten voor, respectievelijk voor landmark en het mooie span. Openingspost is al aangepast. :}
 
EENMALIGE MEDEDELING

Landmark de Pyramide van Austerlitz wordt nu uit het spel genomen.

Vrij snel na het publiek maken van de Landmarks is er discussie ontstaan over dit landmark. Daarbij gaat het om de wijze waarop de foto van Wim tot stand is gekomen. Die wijze kent een aantal hindernissen, zoals het omzeilen van parkeerwachters voor het betreden van het parkeerterrein, het daarna met de motor berijden van een zone voorbehouden aan voetgangers en het daarbij negeren van een verbodsbord.

De ingezonden foto is derhalve op een vroeg tijdstip van de dag genomen en dan spelen een aantal factoren niet of minder. Zo zijn de paarkeerwachters op een vroeg tijdstip (nog) niet actief. Ook wandelaars zijn op een dergelijk tijdstip niet in grote mate aanwezig.

Het is niet te verwachten dat elke deelnemer een foto onder dezelfde omstandigheden kan of wil maken. De jury/wedstrijdcommissie wil de deelnemers niet in die positie brengen en respecteert de ter plekke bestaande regelgeving door het landmark uit het spel te nemen.

Wim VF 750C, de inzender van het gewraakte Landmark is duidelijk een enthousiast deelnemer en met hetzelfde enthousiasme zal zijn inzending tot stand zijn gekomen. Echter, in de voorronde was het nog een individueel initiatief. Eenmaal onderdeel van het spel komen de kaarten anders te liggen, collectief.
Wim is van te voren ingelicht en heeft het sportief opgevat. Klasse van zijn kant!

Spijtig, jammer, een mooi landmark wordt vervangen. Bij de uitverkiezing van de landmarks is er per provincie meteen een tweede keuze gemaakt en die komt nu naar voren. De maker ervan zal verrast zijn en krijgt uiteraard de punten op voorhand. Wim behoudt zijn punten en ook de deelnemers die tot aan dit moment al gescoord hebben.
Voor de deelnemers valt er weer wat te zoeken, maar dat is bij dit landmark niet al te moeilijk.

Tot zover,
de wedstrijdcommissie.
 
Vandaag is op Ootjes landgoed het startschot gegeven van de Landmark rallye.
Het schema is strak: gemiddeld elke maand 1 landmark.
We liggen dus goed op schema.

Het landmark is verkregen onder barre omstandigheden.
TingTing wou sneeuw, krijgt hij sneeuw.

[afbeelding]

Landmark: Noord-Holland
Motor: Honda Goldwing met EML sport (verbreed) zijspan.
Kenteken: MD-79-GH (ter controle van het bouwjaar)
Bouwjaar 1981

Mevrouw ootje en Mr.T. in de bak, verwarmd door met warm water gevulde colaflessen in een lading slaapzakken.


Sterk werk Ootje en bijrijders. :}
 
Ootje...ik vind dat Mr.T de punten moet krijgen...die is tenminste herkenbaar op de foto _O-

Tot zover,
de wedstrijdcommissie.
We hebben een echt wijze commisie !! :} :}

Sorry /jammer voor Wim... ...maar hij kan nu meer punten scoren dan wie dan ook :+
 
Ootje...ik vind dat Mr.T de punten moet krijgen...die is tenminste herkenbaar op de foto _O-We hebben een echt wijze commisie !! :} :}

Sorry /jammer voor Wim... ...maar hij kan nu meer punten scoren dan wie dan ook :+

Ja, dat is een probleem!
 
Laatst bewerkt:
Verrast zeer zeker :) , nu kan ik 13LM's scoren :P .
En heb een super gave foto van de piramide :Y

Helaas moeten we een maatregel treffen en punten voor de verlate toekenning van je landmark intrekken. Als je het er niet mee eensbent dan lees ik het per omgaande. het spijt mij.
@ Wim V750C en Voormast de mededeling dat zij geen tweede keer met de provinie Utrecht kunnen scoren.
 
Helaas moeten we een maatregel treffen en punten voor de verlate toekenning van je landmark intrekken. Als je het er niet mee eensbent dan lees ik het per omgaande. het spijt mij.
@ Wim V750C en Voormast de mededeling dat zij geen tweede keer met de provinie Utrecht kunnen scoren.
_O- Had het ook niet anders gedacht ;)

Zat de boel wat te stangen :9 :P
 
Laatst bewerkt:
Welnee....Mark gewoon terug zetten en diegene die nu er echt heenrijden door bos of alleen bord bij Restaurant op pic zetten gewoon beide okee noemen met de punten ;)

Daar dacht ik ook te laat aan, is heel wijs jouwerzijds, maar gedane zaken nemen geen keer. Mijn oplossing verdient de schoonheidsprijs niet maar ik kan ermee leven.
Elk besluit staat hier heel transparant en voor iedereen terug te lezen.

Edit: de deelnemers die al hebben gescoord met de provincie Utrecht zijn via een PB nogmaals geattendeerd niet opnieuw te kunnen scoren met die provincie.

Zo ik begrijp het nog net, maar het scheelt heel weinig! :?
 
Laatst bewerkt:
En houwen zo, ik heb net het nieuwe landmark gevonden.

Wel voor de organisatie een zware taak om het goede landmark te honoreren.

Ik mag hopen dat ik alle onheil op het punt Utrecht nu wel heb bezoren, de openingspost er weer mean and lean uitziet. Dit incident zou wel eens een voorbode kunnen zijn van wat we nog voor de boeg hebben. Maar een beetje deining kunnen we wel hebben. Op zeker wordt het een dynamisch jaar! :W
 

:Y

Zijn er vier van hoor O-)
:9

Gelukkig liggen ze twee aan twee.

:Z

full
 
Laatst bewerkt:
zo, De nieuwe locatie van Utrecht ook gevonden.

Moet het nou eigenlijk exact dezelfde locatie zijn, of moet het item gewoon in beeld zijn?
uiteraard dan wel de enige juiste als er meerdere van zijn.

Die nieuwe van Utrecht lijkt wel bij iemand op de oprit gemaakt te zijn gezien het hek en de brievenbus.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze de beloofde foto:
full


Hij is nog bruin... maar dat wil ik terug brengen naar blauw, dat was ie ooit ;).
Nog een hoop werk aan om deze weer op de weg te krijgen, maar dat moet lukken.
En dan heb ik mijn eigen echte OudeBrikkenLandmarkRallyMotor...

Gr. Vier
 
Terug
Bovenaan Onderaan