MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben een beetje laat maar snap nu pas die opmerking van extra over die buurman :/
zal ze wielen is onder ze wagen vandaan halen :+
 
:W Ben ik ook weer.

UT SCHIET OP MET JE FOTO's. We wachten allemaal met smart. en je hoeft niet te wachten op een toppie gewoon neer gooien hier.
 
Köt...sneeuw. Die troep is met deze temperaturen nooit voor maandag weg natuurlijk. :/
Wordt rustig rijden inderdaad, maar op de snelweg zal het wel te doen zijn denk ik.

Edit: heb de afgelopen 2 uur niet uit mijn raam gekeken, maar zie nu dat er weer een nieuwe laag ligt :P
Gelukig is mijn moeder er met deze weersomstandigheden erg blij mee als ik de auto pak :P
 
Laatst bewerkt:
@ Phoen,
Goed bezig geweest in de huiskamer.
Enneh die laatste foto is goed. :P
 
Als ik m'n A'tje had zou ik het ook niet erg vinden om de auto te pakken. V6, automaat, cruise control...zou ik best mee kunnen leven. Geloof alleen niet dat m'n stiefvader akkoord zou gaan. :+

Dus ik ben maandag weer alleen op de parkeerplaats? Zwakjes hoor. :P
 
Gok dat je B'tje bedoeld :P

ligt eraan, als de rondweg hier niet op de motor te doen is pak ik misschien de auto.
Maar als de enige sneeuwoverlast hier in de straat is, kom ik op de motor.

Die Rode Diversion zal er waarschijnlijk niet staan maandag.
Die is van een klasgenoot van mij, die heeft voor de winter een autotje aangeschaft :P
 
Laatst bewerkt:
Als ik m'n A'tje had zou ik het ook niet erg vinden om de auto te pakken. V6, automaat, cruise control...zou ik best mee kunnen leven. Geloof alleen niet dat m'n stiefvader akkoord zou gaan. :+

Dus ik ben maandag weer alleen op de parkeerplaats? Zwakjes hoor. :P
Als je je A'tje had?

Dus ik had daarnet een motorrijder zonder rijbewijs achter me :?
Ik mag hopen dat je 'B'tje bedoelt ;)

Maarre... wel kudo's hoor! Gewoon in het leer op de motor naar Molenaar 8-)

Ik had al een koude arm toen ik gedag zwaaide vanuit de verwarmde Audi :W :$
 
Laatst bewerkt:
Hoi :W
Had je nog niet gezien dat ik een motorstek met mucho foto's heb dan? ;)

Nee, dat had ik nog niet gezien :N , maar heb zelf geen motorstek, dus weet niet of ik dan op de jouwe kan spieken...

Edit: ja, het kan! *D Misschien zelf ook maar es een stekkie aanmaken... :Y
 
Laatst bewerkt:
ben een beetje laat maar snap nu pas die opmerking van extra over die buurman :/
zal ze wielen is onder ze wagen vandaan halen :+
Da's wel heel traag, want ik heb geen idee meer welke opmerking ik gemaakt heb :+
 
Jasses, weer sneeuw... Hoop wel dat ik morgen kan hardlopen, want dat wordt echt weer eens tijd... :Y
 
Uh, als ik m'n B'tje had. Scherp heren!

Ach, ik denk dat ik wel bij Fokker kan komen. Maar als er op het terrein niet gestrooid is zoals die laatste vrijdag dan draai ik direct weer om. "Sorry, kan niet komen vandaag."

Heb ook geen motorstek. Ik doe al geen reet met m'n hyves, laat staan dat ik nog een profiel ergens anders aanmaak. :$
 
Zo, vanmiddag even langs Motorport geweest hier in Almere. Heb de Gebring T5 handschoenen gehaald voor op de scooter. Toevallig hadden ze tm vandaag 20% korting! Dus 145 ipv 179 euries! Scheelt nogal! Nu nooit meer koude handjes! :D:D:D

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_O-


Ik geloof ook dat ik de montage van de verwarmde handvatten niet langer moet uitstellen. En geen zin om morgen buiten aan al dat koude ijzer en bevroren benzine slangetjes te gaan lopen wurmen, dus het paarse paard staat er weer een nachtje warmpjes bij :P

full
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik nu echt (bijna) genoeg geld heb voor een R1, wil ik rustig aan gaan kijken naar een mooi exemplaar. Dingen staan vrij weinig te koop, en wil toch het liefst kijken bij een motorzaak, dit weer in verbang met inruil Thundercat ;)
Maar vorige keer kwam Nocer met 2 advertenties die ik helemaal niet gevonden had via marktplaats. Iemand nog tips voor verkoopsites van motorzaken?
 
@ Jan: Je bedoelt omdat je Honda anders wellicht niet start morgen? })

Tijger mocht in zijn hok blijven vandaag, maar mijn paard niet. We kregen vanmiddag een flinke hagelbui over ons heen. Vond ie nie leuk nie :N
 
Laatst bewerkt:
Zag je arm inderdaad nog Pitbull, dacht al dat je het wel koud zou gaan krijgen. :+

Het was vandaag echt prima te doen hoor, alleen koude klauwen maar dat houdt je toch wel. Heb nog even bij de onderhandschoenen gekeken bij Molenaar maar kan me niet voorstellen dat zoiets enig verschil zal maken. :N
 
@ Jan: Je bedoelt omdat je Honda anders wellicht niet start morgen? })

Ik moet hier even ingrijpen. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat een Honda niet start ligt dat waarschijnlijk aan de gebruiker. Honda's starten altijd zolang alle vitale delen aanwezig zijn. B|
 
Aangezien ik nu echt (bijna) genoeg geld heb voor een R1, wil ik rustig aan gaan kijken naar een mooi exemplaar. Dingen staan vrij weinig te koop, en wil toch het liefst kijken bij een motorzaak, dit weer in verbang met inruil Thundercat ;)
Maar vorige keer kwam Nocer met 2 advertenties die ik helemaal niet gevonden had via marktplaats. Iemand nog tips voor verkoopsites van motorzaken?
als je genoeg geld hebt staan er hier genoeg te koop
de grootste in nieuwe en tweedehands motoren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan