MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Terug van 't werk..


@pittbul, sleutel buiten :Y


.... :')

@rest, foto's komen morgen.. Is nu niet zoveel spetterend, heb alle kuipdelen voor 't grootste gedeelte eraf liggen :Y
 
Effe zwaaien in het nieuwe deeltje tussen de feesies door (ik ben de bob ;( ) *O*

Aangezien ik nu echt (bijna) genoeg geld heb voor een R1, wil ik rustig aan gaan kijken naar een mooi exemplaar. Dingen staan vrij weinig te koop, en wil toch het liefst kijken bij een motorzaak, dit weer in verbang met inruil Thundercat ;)
Maar vorige keer kwam Nocer met 2 advertenties die ik helemaal niet gevonden had via marktplaats. Iemand nog tips voor verkoopsites van motorzaken?

Poik, ik zag bij Molenaar een mooie 2e handse R1 beneden staan, leek als 2 druppels water op de vorige R1 van Xtra. Kenteken begon met MT.

@WB: Mooi peerd! :Y

@ UT: FOTO'S :(



















:+
 
Laatst bewerkt:
Heel gaaf! Mooi beestje hoor! :Y

Vorig jaar had ik nog een bijrijdpaard in Almere (een Fries), maar momenteel heb ik er gewoon te weinig tijd voor... Als ik ging rijden was k toch gauw 3-4 uur weg van huis... En aangezien ik nu ook onregelmatig werk, lukt het me niet meer een vaste dag te gaan... Maar het blijft kriebelen hoor!

Maar rij je zelf ook wedstrijden met je paard?!

Thanks! Dit is nog een jonkie, dus ben net begonnen met zijn opleiding. Huidige stand: dressuur (M2), springen (B) en cross (B).
Zoveel tijd ben je er inderdaad wel mee kwijt. Jammer dat het niet meer lukte!

1 PK! ! ! ! en nog vriendelijk ook.
Zal ook wel zuinig zijn in het verbruik: wat verbruikt ie? :)
Verbruik valt idd wel mee; stallings- en onderhoudskosten zijn daarentegen hoog.

Plexat: niet zo handig geregeld dus })
edit: en dank voor je compliment! :)
 
Laatst bewerkt:
Jep.:Y En ik krijg het altijd lekker warm met rijden, geen handvatverwarming nodig..
Hoe was het ook alweer?? 80% van de vrouwen hebben een orgasme als ze paardrijden?! :')
Mooie knol, WB! ;) :j

http://www.motoroccasion.nl/motoren/yamaha/fzr-600/857683.html
Oeh, misschien wat langer doorsparen O-)

Mijn motor is vandaag verkocht *D Kan nu dus echt kijken voor een andere motor :)

Heb trouwens ook al vrij gevraagd om volgende week bij een FZR te kijken :Y
Goed bezig! *O*

Altijd leuk... zoeken, vinden en geld uitgeven! :Y

Ga weer ff sleutelen aan de trialbrommert! Nieuwe schokker zit er weer onder maar ben totaal niet tevreden... B|
Te hoog 'fietspomp' gehalte, oftewel zit geen rust in! Ik ben bang dat tie terug moet want de instelmogelijkheden zijn niet toereikend om het op te lossen! :/

En WTF Jaapie, kan ons dat nou schelen hoe die er nu bij staat! Pics damnit!!! :( :( :(







:+
 
Laatst bewerkt:
ik moet even snel beslissen wat voor een motor ik wil. Kwam net een leuke ZZR600 tegen. En een 25kw kitje kost tussen de 135 -> 180 euro voor elke fiets die je maar kan bedenken bij optitune :o Dus dat is mijn probleem niet *D
 
@ Fred, Lankho, Smilling & z'n vriendin @ Molenaar gespot :W

En ook nog Oh!'s fietsie gespot.... :+

full



@ UT, gefeliciteerd met je 1e motorfiets! *O* *D


Vandaag alvast wat spullen overgezet naar me eigen crib. :P
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan