Extreme motor te huur?

JaneGrey

Rookie
11 jan 2010
8
0
Rotterdam
Saaie brave trouwauto's zijn er al genoeg :z, ik wil een wreed stuk staal! :9~
Heeft er iemand een extreme bike te huur? Geplande trouwdatum: eind mei 2010.
 
ja welkom hier, leuk dat je er bent en jezelf voorstelt.
Huren kan je bij een verhuurbedrijf die er ook voor verzekerd zijn.
Denk je nu echt dat er iemand is die zijn stuk wrede staal van veelal 1000en euro's aan jou verhuurt voor een klein kut prijsje en dan het risico loopt om hem terug te krijgen met mogelijke schade???

Denk dat je geen schijn van kans maakt.
 
ja welkom hier, leuk dat je er bent en jezelf voorstelt.
Huren kan je bij een verhuurbedrijf die er ook voor verzekerd zijn.
Denk je nu echt dat er iemand is die zijn stuk wrede staal van veelal 1000en euro's aan jou verhuurt voor een klein kut prijsje en dan het risico loopt om hem terug te krijgen met mogelijke schade???

Denk dat je geen schijn van kans maakt.

Oh maar daar komt hij/zij vanzelf wel achter denk je ook niet _O- _O- _O-
Ik weet er hier wel twee in de buurt maar die doen het GEGARANDEERD niet :N _O- _O- _O-
succes met zoeken euuuuuuh TS Fred of hoe je ook heten mag :W
 
Laatst bewerkt:
@Tim666: thanx voor de tip. Ze hebben helaas geen special paints, maar het komt in ieder geval al een beetje in de buurt.
We zijn op zoek naar zo'n mooie lage, brede motor, liefst met een geluid waarmee je alle gasten ff van de straat blaast ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, doe maar die sleutels ;).
Ik kan me goed voorstellen dat je niet aan een vreemde je motor verhuurt, dat zou ik zelf ook niet snel doen. Maar misschien dat je wel een goede tip hebt voor een verhuurbedrijf oid. Tot nu toe kwamen we op het web alleen standaardmodellen tegen, vandaar dat ik hoopte dat er hier wat mensen zouden zijn met leukere voorstellen.
 
Maar kan je het voorstellen hoe de reaktie's verschillend zullen zijn Als je eerste post zo zou zijn als je laatste. Nou ben ik benieuwd wat de bedoeling is. Willen jullie er zelf op rijden of moet het een voorrijder zijn. Ik ben zelf met de bouw bezig van het type motor waarvan ik denk datnjullur zoeken. Overdreven lang, 300 mm achterband, 1600cc 2 cilinder special paint. Maar hier komen jullie niet op te rijden, maar als begeleiding oid wil ik mischien best mee rijden(mits hij dan af is natuurlijk)
 
Tsja, soms komt het toch net wat minder goed over dan bedoeld... :X
Maar ja, we willen zelf rijden, dat geeft toch de grootste kick! Mijn vriend rijdt al een tijdje een Fireblade 900 en heeft ook nog een oude Boldor. Beide erg leuk, maar maakt toch net wat minder indruk (en herrie }) ). Heb wel geïnformeerd bij een aantal motorverhuurders, maar het lastige van een custom bike is dat ze niet altijd voldoen aan alle regeltjes qua decibellen enzo 8-). En dan willen ze geen gedoe...
Er zijn wel semi-custom trikes te huur, maar ja, da's geen echte motor natuurlijk! :]
 
Dan zal ik je niet kunnen helpen. Als mijn fiets klaar is zal hij waarschijnlijk tussen de 10 en 15 duizend euro hebben gekost(en dan zal ik nog geluk hebben) Daar mag mijn vrouw niet eens op rijden. Wat je kan doen tegen die tijd is een Harley zaak binnen stappen en de situatie uitleggen. Wie weet willen ze je dan een mooie custom huren/lenen tegen bijvoorbeeld een naamsvermelding voor hun ofzo. Het zal me verbazen als je een huurbedrijf zult vinden die mooie customs heeft, meestal zijn het de recht toe recht aan modellen. Dit is waarschijnlijk makkelijker verhuren dan een speciale de andere mischien helemaal niet mooi vinden.
 
ben jij nou de enige die zo loopt te zeuren Rubbere Ronnie? Veel succes met zoeken graize Jane :)
Een vwo student en dan toch zo'n tunnelvisie |(
als je het hele topic zou lezen zie je de toon behoorlijk veranderen, en zie je ook advies van mij. En ik bied zelfs aan dat er iets te regelen valt met mijn motor(bijvoorbeeld voor een fotosessie). DOMBO
 
Nee hoor niet slecht geslapen. Maar wel zeggen dat ik loop te zeiken terwijk ik zelfs probeer te helpen. En dan zelf geen oplossingen noemen. Als hij het topic had doorgenomen had hij dit kunnen lezen.
 
Als je nou eens contact op neemt met wat standhouders van de "bigtwin bike show".
Wat mailtjes rond sturen en wie weet is er iets te regelen???

Maar veel kans is er niet denk ik :-(

Anders de bruiloft ff uitstellen tot je er een gevonden heb, 't zal ff zoeken zijn maar er zal vast ergens een gek zijn die hem verhuurd.

Succes...
 
Nee hoor niet slecht geslapen. Maar wel zeggen dat ik loop te zeiken terwijk ik zelfs probeer te helpen. En dan zelf geen oplossingen noemen. Als hij het topic had doorgenomen had hij dit kunnen lezen.

Ach jij helpt toch niet, ts vraagt om een motor die ze kan huren om op te rijden! Jij zegt alleen dat er niemand op je motor komt,zelfs je vrouw niet :P En dan ook nog pochen dat er 10.000 à 15.000 is ingestoken. Maar waarom vertel je dit allemaal dan? Want je verhuurt hem toch niet :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Dat wil ik je best uitleggen hoor. Waarom ik vertel dat zij er niet op mogen rijden en de waarde dat er in is gaan zitten vertel ik om uit t leggen waarom ik een ander er niet op laat rijden. Als het een fiets zou zijn van 1000 euro en hij valt om vanwege welke reden dan ook is er minder schade als wanneer hij 10 à 15x zo veel waard is. Verder word het een motor waarvan ts een soort type van zoekt. Hierbij bied ik aan om eventueel naar hun trouwlocatie te komen zodat als ze willen foto's kunnen maken van hun leuke dag met een motor wat ze nogal mooi vinden(dat moet althans nog blijken want hij is nog niet klaar). Dus ik ben de enige die daadwerkelijk iets aanbied wat hun zoeken. De meeste anderen die in dit topic reageren zijn mensen die verder geen informatie of hulp aanbieden maar liever vallen over bijvoorbeeld het woord dombo.
Gelukkig kijk ik al wat jaartjes mee hier op dit forum, dus ik kijk hier al helemaal niet meer van op.

Nou hopelijk slaap je vanacht wel lekker nu je op de hoogte bent.
 
Als je nou eens contact op neemt met wat standhouders van de "bigtwin bike show".
Wat mailtjes rond sturen en wie weet is er iets te regelen???

Maar veel kans is er niet denk ik :-(

Anders de bruiloft ff uitstellen tot je er een gevonden heb, 't zal ff zoeken zijn maar er zal vast ergens een gek zijn die hem verhuurd.

Succes...
dit is overigens een goed advies, heb wat motoren zien staan op de beurs waar het kwijl van uit je bek loopt.
Bijvoorbeeld bozzies(dacht dat deze zaak zo heet) had echt hele speciale mooie fietsen staan.
 
dit is overigens een goed advies, heb wat motoren zien staan op de beurs waar het kwijl van uit je bek loopt.
Bijvoorbeeld bozzies(dacht dat deze zaak zo heet) had echt hele speciale mooie fietsen staan.
.
Denk je nu echt dat er iemand is die zijn stuk wrede staal van veelal 1000en euro's aan jou verhuurt voor een klein kut prijsje en dan het risico loopt om hem terug te krijgen met mogelijke schade???

Denk dat je geen schijn van kans maakt.

Ja goed advies.
Uhm, welke eigenlijk? :?
 
ik ben klaar hier, dit is inmiddels een van de topics waar we er helaas al te veel van hebben op dit forum.

@ts, mijn aanbod staat.
Mocht je niets kunnen vinden en tegen die tijd toch iets zoeken dan staat mijn pb aan.
Mijn streefdatum was begin juni dat hij af moet zijn, maar mogelijk is het al eerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan