MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaap lekker allemaal... Ik ga zo ook maar eens naar bedje.

WB; ik hoop dat je vannacht wel goed slaapt!

Goh, heb ik toch zomaar een toppie *O*

Supernatural__Dean_Winchester_by_Kenjisan_23.jpg


jared_padalecki_01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Examen verzet naar 1 Februari. Het gaat erg slecht met het pas geboren kindje van de instructeur en zijn vrouw. De rest van het verhaal post ik liever niet hiero, is natuurlijk zijn privé-leven.. Het is in ieder geval niet leuk.

Ik heb zelf aangeboden het examen te annuleren en te verzetten, hij was blij dat ik het aanbood en nu zit ie het hele weekend (waarschijnlijk langer) bij z'n vrouw en kindje in het ziekenhuis..

Geeft me toch wel 'n goed maar ook dubbel gevoel. De fizzer zal voorlopig niet rijden, balen...
 
Laatst bewerkt:
Examen verzet naar 1 Februari. Het gaat erg slecht met het pas geboren kindje van de instructeur en zijn vrouw. De rest van het verhaal post ik liever niet hiero, is natuurlijk zijn privé-leven.. Het is in ieder geval niet leuk.

Ik heb zelf aangeboden het examen te annuleren en te verzetten, hij was blij dat ik het aanbood en nu zit ie het hele weekend bij z'n vrouw en kindje in het ziekenhuis..

Geeft me toch wel 'n goed maar ook dubbel gevoel. De fizzer zal voorlopig niet rijden, balen...
Goed balen voor je Robin, maar er zijn inderdaad dingen die vele malen belangrijker zijn.

Hopelijk kan hij met je mee naar het examen in de wetenschap dat ie een gezond kindje thuis heeft en jou aan een mooi pasje te helpen.
 
Oh jaapie, voor jou kut maar voor hen nog veel erger... ik hoop van harte dat het snel goed zal gaan met het kindje! Ik zal een kaarsje voor ze branden...
 
Avond :W

Examen verzet naar 1 Februari. Het gaat erg slecht met het pas geboren kindje van de instructeur en zijn vrouw. De rest van het verhaal post ik liever niet hiero, is natuurlijk zijn privé-leven.. Het is in ieder geval niet leuk.

Ik heb zelf aangeboden het examen te annuleren en te verzetten, hij was blij dat ik het aanbood en nu zit ie het hele weekend (waarschijnlijk langer) bij z'n vrouw en kindje in het ziekenhuis..

Geeft me toch wel 'n goed maar ook dubbel gevoel. De fizzer zal voorlopig niet rijden, balen...
Balen man,
Maar wel goed dat je het aangeboden hebt, geeft toch een goed gevoel ;)


@ X, denk dat ik zondag ook wel even langskom als dat kan?


Nu snel me nest in, het is eigenlijk alweer te laat geworden.

truste alvast :W
 
Naaf -O-

Morgen maar es ff bij de huisarts langs of iig bellen voor een afspraak.
Zere voet. En dan niet een beetje. Doet al een week zeer.
Mja, wordt nu een soort van pijnlijk.
Volgens wat googlen kan het zo maar zijn dat ik mijn middenvoetsbeentje gebroken heb.
We gaan het wel zien ;)

En vandaag nog even 1 of meerdere ribben gekneusd :X
Leuk joh, AZ training...

Verder niet terug gelezen sinds gisteraaf.
Nog wat bijzonders gemist?
Jah, heren on top :+
 
Nah... loopt al enige tijd. Ging even een periode best slecht, maar sinds een paar dagen heb ik de omslag kunnen maken en kan ik er letterlijk alleen maar om lachen :+ Heb ondertussen ook een mooie stapel lege kratten en flessen _O-
:X Herkenbaar.... Niet de stress/problemen van werk, maar de stapel kratten ;)
:X Wederom iets met een foto :X

Examen verzet naar 1 Februari. Het gaat erg slecht met het pas geboren kindje van de instructeur en zijn vrouw. De rest van het verhaal post ik liever niet hiero, is natuurlijk zijn privé-leven.. Het is in ieder geval niet leuk.

Ik heb zelf aangeboden het examen te annuleren en te verzetten, hij was blij dat ik het aanbood en nu zit ie het hele weekend (waarschijnlijk langer) bij z'n vrouw en kindje in het ziekenhuis..

Geeft me toch wel 'n goed maar ook dubbel gevoel. De fizzer zal voorlopig niet rijden, balen...
:} Zijn heel veel dingen belangrijker dan snel afrijden :Y
Hoop dat het goed komt met zijn kindje -O-

@ Diddle: Waar is Mies dan?

Ohjah, uit principe weiger ik te stemmen op de poll B|
 
Laatst bewerkt:
Haai steef!! Balen zeg... hopelijk blijkt het mee te vallen met je voet.

Ja als je een toppie hebt, moet je een foto van jezelf (liefst met ontbloot bovenlijf) posten *D
 
:W , gelukkig geen roze achtergrond van onze topic. :+
Van mij mag het dat dames de boel voor een keer ff overnemen.


@ Robin, :} van je aanbod aan je instructeur. Roze pas kan altijd nog, hun kind is nu ff belangrijker. Hoop van harte dat het goed komt.
 
Haai steef!! Balen zeg... hopelijk blijkt het mee te vallen met je voet.

Ja als je een toppie hebt, moet je een foto van jezelf (liefst met ontbloot bovenlijf) posten *D
:') wat heb jij net gepost dan :?
 
Naaf -O-

Morgen maar es ff bij de huisarts langs of iig bellen voor een afspraak.
Zere voet. En dan niet een beetje. Doet al een week zeer.
Mja, wordt nu een soort van pijnlijk.
Volgens wat googlen kan het zo maar zijn dat ik mijn middenvoetsbeentje gebroken heb.
We gaan het wel zien ;)

En vandaag nog even 1 of meerdere ribben gekneusd :X
Leuk joh, AZ training...

Verder niet terug gelezen sinds gisteraaf.
Nog wat bijzonders gemist?
Jah, heren on top :+
AZ training? Vertel.....

Kl*te van je voet -O- Hoe gaat het verder met wat gezonder leven?
 
:W , gelukkig geen roze achtergrond van onze topic. :+
Van mij mag het dat dames de boel voor een keer ff overnemen.


@ Robin, :} van je aanbod aan je instructeur. Roze pas kan altijd nog, hun kind is nu ff belangrijker. Hoop van harte dat het goed komt.


Jeeeejjj... eindelijk een leuke reactie van een man *O* :}


Oh en Poik; Michel is iemands pc aan het fixen :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan