Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
de laatste maanden vrij weinig, af en toe even bewonderen. als het weer het toelaat
komt hij de schuur weer uit :)
 
Acculader even aangesloten. De uitlaatbochten van mijn fazer met kachelpoets weer zwart gemaakt. Vervolgens weer in de verwarmde schuur geplaatst naast de kachel.
 
sorriew :+Die hele fiets :9~~
die fiets die heb ik al, nu die wielen nog
full
 
maar ze zaten ook onder die van mij hoor, ik heb ze alleen zonder gekocht.
full

zie hier mijn oude fiets, en op de voorgrong mijn nieuwe, maar dan zonder de y-spaak maar met 2009 wielen
 
maar ze zaten ook onder die van mij hoor, ik heb ze alleen zonder gekocht.[afbeelding]
zie hier mijn oude fiets, en op de voorgrong mijn nieuwe, maar dan zonder de y-spaak maar met 2009 wielen
had je braking wielen ?
Zijn ook wel gaaf, maar als ik er nog eens moet hebben worden het weer PVM's :9~

vandaag de achterkant weer verkracht door de kentekenplaat terug te hangen :+
en de spiegels er weer op, had eerst zó'n barend en die hotbodies knipperlchten

maar ik ben maar terug gegaan naar orgineel, toch wel lekker spiegels, en met die silvervisions erin zijn ze best te pruimen
zoals hier op Isle of Man 2009

alleen toen nog met braking schijven, zijn helaas in 1 1/2 jaar opgeremt :X
full
 
Vandaag van dat brandstof-toevoeging gekocht voor mijn motor (ivm "langdurig" stilstaan), rugprotector voor mijn nieuwe textiel (vervangen van dat muismatje) en een blik motordrop :+
 
had je braking wielen ?
Zijn ook wel gaaf, maar als ik er nog eens moet hebben worden het weer PVM's :9~

vandaag de achterkant weer verkracht door de kentekenplaat terug te hangen :+
en de spiegels er weer op, had eerst zó'n barend en die hotbodies knipperlchten

maar ik ben maar terug gegaan naar orgineel, toch wel lekker spiegels, en met die silvervisions erin zijn ze best te pruimen
zoals hier op Isle of Man 2009

alleen toen nog met braking schijven, zijn helaas in 1 1/2 jaar opgeremt :X
[afbeelding]
nee er zaten pvm's onder met braking schijven :)
 
mijn dochter van 7 vind het prachtig als ik haar soms ophaal van school met de bike, dus ik mocht ze er niet vanaf halen *D
jammer man maar ja dochters willen ook wat
maar een mooie fiets
van de lente weer een paar mooie plaatjes maken van de mijne :Y
 
Laatst bewerkt:
Vandaag profiel en m'n banden schoon gemaakt.. een of andere $&^*$&^(#^(@(#@^ mongool (ik druk me nog zeer netjes uit) heeft bij ons in de poort frituurvet in en rond een put lopen dumpen. Hier ben ik dus gister in het donker doorheen gereden (moet achteruit de poort in lopen om m'n motor in de tuin te krijgen), met als resultaat dat m'n banden spiegelglad waren |(

Twijfel nog steeds om hier melding van te maken bij de politie.. gemeente gebeld en het kost 100 euro om t schoon te maken. Moet je wel eerst zelf betalen omdat t onder eigen grond valt, en als de dader is gepakt kunnen we het op hen verhalen :')
 
jammer man maar ja dochters willen ook wat
maar een mooie fiets
van de lente weer een paar mooie plaatjes maken van de mijne :Y
misschien een x rijden samen met de andere gixxers hier, kunnen we wheelies bewonderen van jou
 
Laatst bewerkt:
helemaal niks gedaan vandaag, ook al stonden er een paar dingen in de planning. ketting moest schoongemaakt worden, spiegel moest goed vast, knipperlicht ook en verder een beetje nakijken, poetsen etc. ...

dan maar donderdag!
 
Vandaag de MF kentekenplaat sticker opgeplakt. Als het donderdaag een beetje meezit met het weer naar mijn werk op de motor en dan met een omweg weer naar huis :]
 
Accu aan de druppellader gehangen.
En naar de remlampje gekeken. Die bleef de hele tijd aan. Ik heb de probleem gevonden. En deels opgelost voorlopig. Morgen fix ik het wat netter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan