Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn Full Laser Deep Tone systeem auspuffe op mijn gs geknalt :D



heerlijk geluid :D
 
Laatst bewerkt:
motor weg gebracht voor een beurtje na aankoop 3 weken geleden me eerste motor gsx 750 r en misschien een deftige demper laten plaatsen als hij zo iets heeft liggen na me zin
 
Laatst bewerkt:
Ik niks, mn zwager heeft ervoor gezorgd dat ik een stopcontact naast m'n fiets heb voor de lader.
 
Maatje grotere remschijven in t voorwiel geschroefd. 330 vs 320mm...

Remt beter en staat ook nog eens een stuk beter!
 
Een poging gewaagd tot vervangen van de dynamo. Helaas niet het benodigde gereedschap op voorraad. Weer een weekend wachten.
 
Ik wou hem vandaag uit de schuur halen om naar de familie te gaan, maar het heeft gvd weer gesneeuwd! :(

Opwarming van de aarde zeg maar...
 
gisteren ook goed?
GEKOCHT! :)
59470285.jpg

En meteen de pekel er afgespoeld!

edit: owja, spiegels dus alvast ingeklapt, want hij staat sinds gisteren weer in de stalling :(
Waar blijft de lente??
 
Laatst bewerkt:
Met het oog op de weersverwachting heb ik hem gisteren al naar de dealer gedaan voor de beurt op woensdag. Kunnen ze op hun gemak sleutelen en hoef ik niet door de sneeuw.

Ophalen zien we dan wel weer, en als het echt slecht weer is zie we dat dan wel weer.
 
Carburateur van m'n Hexagon schoongemaakt, vrijdagavond kapte hij er ineens mee, alleen nog maar verhoogd stationair |( |(

Maar hij doet het weer *O* *O*
 
1. koplamp versteld
2. knipperlichten vastgemaakt (zatten een beetje los)
3. dashboard, tank en kuipen schoongemaakt
4. ketting gesmeerd
5. frame en uitlaat gespoten met wd40
 
Ook vandaag:






Weer geen flikker aan mijn motor gedaan.

Nog niet eens gekeken of tie er nog wel stond.
Nu ik er over nadenk...........................

ga buiten wel effe roken...................en kijken naar mijn motor.
Maar dat is dan ook alles wat ik doe.




KIJKEN
 
Door de sneeuw geploegd om een nieuwe achterband te laten monteren, bij de oude was het rubber in het midden al grotendeels weg.
En bijna 4 keer op je plaat gaan, maar dat hoort er nou een maal bij.
 
Optimate 4 kabeltje aangebracht en weggewerkt.
Kan die vandaag aan de lader.
Verder beetje gepoetst, ge-WD40t en geaaid. :Y
 
Gester na het wegryden bij het tanken,echt met 10km/h op mijn bek gegaan en hard dikke knie 4 ribben gekneust.
In de winter rijd ik een licht off-raodje,op scheef stuut en kromme hevel heb ik niks kunnen ontdekken.
Maar deed wel pijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan