suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

zaterdag mn bandit 1250 sa uit 2007 opgehaald ik had een diversion 600 waar ik 11 jaar opgereden heb.hopen dat ik met net zo een plezier op de bandit ga rijden..de eerste indruk was indrukwekkend. :)
 
Laatst bewerkt:
zaterdag mn bandit 1250 sa uit 2007 opgehaald ik had een diversion 600 waar ik 11 jaar opgereden heb.hopen dat ik met net zo een plezier op de bandit ga rijden..de eerste indruk was indrukwekkend. :)

Foto ? veel plezier en veilige kilometers met je aankoop. :]
 
full

dit is die dan
 
Nou heren,

Inmiddels is mijn keuze gemaakt en de GSX650F heeft mij verlaten.
Heb er de afgelopen jaren veel plezier aan beleeft, zonder veel problemen. Betrouwbare fiets gebleken.

Dit kanon is ervoor in de plaats gekomen. Wel al gepoetst, maar nog geen meter gereden.....

006_zps8de3a4da.jpg


Over dikke pijpen gesproken :+

011_zps5cc21578.jpg


016A_zps2dffd72d.jpg


Mag ik me nu hier nog melden? :9

Marc
 
mooi, een 2014 model !

de mijne op weg naar sauerland



groetjes ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En inmiddels met een mooie gril, gescoord voor weinig op ebay. :)

[afbeelding]

Marc

Haha leuk, een zwart blok met radiateur grill van chroom, bij mij precies andersom. :)
Ik heb mijn banden opgepompt vandaag telt dat ook :?
Binnenkort ga ik hem uitlaten...

29xxaax.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na in 2007 gestart te zijn op een Bandit 600S en daarna een Kawa ZX6-R, Kawa ZX636-R en een Kawa ZX10-R, ga ik 17 maart deze machine ophalen! *O*

full
 
Nice Bike, alleen die koffers dat hoeft van mij niet, maar dat zal zijn nut hebben.
Veel blije en veilige kilometers toegewenst. :Y
 
Na in 2007 gestart te zijn op een Bandit 600S en daarna een Kawa ZX6-R, Kawa ZX636-R en een Kawa ZX10-R, ga ik 17 maart deze machine ophalen! *O*

[afbeelding]

Mooie bike met standaard de Leo er nog op ,alleen die hoge ruit,heb je die er nog opzitten?

Ik heb dezelfde in 2012 gekocht,alleen heb ik die te dure kleine topkoffer verruilt voor een groter Give koffer
Inmiddels heb ik al wat kleinere veranderingen aan gebracht door het te zachte zadel te vervangen voor een Corbin ,ik heb ook de voor/achtervering veranderd naar Hyperpro en heb het plaat van topkoffer 7 cm naar achter laten verplaatsen omdat de passagiers steeds tegen de koffers of tegen de beugel aan zaten,want die stak namelijk iets over en kwam boven het zadel uit en das niet fijn zitten.
En ook met de 3 koffers ( vol of leeg) erop,het rijd prima, je merkt niet eens dat ze erop zitten.

010Suzuki1250FA2012.jpg




full
 
Laatst bewerkt:
Alles is nog zoals op de foto, moet m nog ophalen:) ik ben zelf ook voornemens om er hyperpro op te zetten. Dit had ik nl ook op m'n vorige motoren en heb ik altijd als een fijne toevoeging ervaren! Dat van die topkoffer ga ik maar eens testen met m'n vriendin, misschien dat ik je tegen die tijd pb voor een how to ;)
 
Beste bandit rijders,
Omdat ik wat ouder word (kuch), zoek ik een motor met een minder sportieve zit en gaat met gemengde gevoelens mijn bandit de deur uit.

Derhalve heb ik enkele onderdelen te koop:
een corbin zadel in zeer goede staat mag voor 300 euries van eigenaar verwisselen.
verder een originele topkofferdragen teab.
een origineel ruitje teab.
een gipro gear indicator voor 50 euries. (als je hem gewend ben wil je niet meer zonder).

Heb proefgereden op kleinere motoren mis het koppel van de bandit, ik wou dat ik het blok over kon zetten.

Gr richard
 
Laatst bewerkt:
Alles is nog zoals op de foto, moet m nog ophalen:) ik ben zelf ook voornemens om er hyperpro op te zetten. Dit had ik nl ook op m'n vorige motoren en heb ik altijd als een fijne toevoeging ervaren! Dat van die topkoffer ga ik maar eens testen met m'n vriendin, misschien dat ik je tegen die tijd pb voor een how to ;)

Ohja,toen ik de corbin zadel er op wilde zetten ging dat niet eens,vanwege die beugel die dus te ver naar voren stond en door die verandering gelijk 2 problemen opgelost.

Ik lees wel hoe het ging met je vriendin achterop
 
Het motorseizoen is voor ons ook begonnen, we zijn vrijdag 10 april voor het eerst dit jaar samen op de motor weggeweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel van genoten heb, vooral van de omgeving die weer mooi groen wordt. Maar ons eerste middag op de Suzuki Bandit heeft ook een bittere nasmaak.

Het had weinig gescheeld of we waren statistieken zoals mijn vrouw het noemde, 2x bijna aangereden op een rotonde op onze eerste middag op de motor. Hier in onze woonplaats werden we over het hoofd gezien door een vrachtwagenchauffeur, een echte close call.

Nog geen 20 minuten later in Ter Aar (ZH) door een bestuurder van een dikke Audi, zelfde manier, we kregen geen voorrang en opnieuw ging het bijna helemaal mis. Inmiddels zijn we van de schrik bekomen en heb ik gisteravond ook nog even een stukje gereden, dit keer zonder incidenten.

Laat de zomer maar komen... *D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben wel eens benieuwd wie met welke banden rijd en hoeveel km jullie er mee rijden, want een paar vrienden van me met een sport/toer motor rijden ongeveer 19.000 km en 15.000 km met een voor/achterband,maar dat haal ik dus bij lange na niet,ik heb helaas met deze set maar 8.000 km met de voorband gedaan en 11.000 km met de achterband,setje van mij was deze keer een Brigdestone BT 021.
 
Terug
Bovenaan Onderaan