Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even meekijken, lijkt me wel leuk :)

Overigens degene die nog niet zo lang rijden kunnen het beste zo ver mogelijk voorin de groep rijden. Degene die achterin rijden moeten regelmatig flink aan het gas hangen om weer bij te rijden. Voorin is het veel regelmatiger.
 
Lijkt me leuk!
Mits er nog plek is, dan wil ik ook wel mee.

Ook onder voorbehoud van een motor (maar voor 18/4 moet 't wel HEEL raar lopen mocht ik er geen hebben ;))
 
@BikerKarin
Succes met je examen ;) En ja achterop bij iemand, is dat niet het overwegen waard?

@Lobbez *O*

@Snarfy
We rijden follow up, dus tussen de voor en achterrijder draait iedereen steeds een plaatsje door. Je komt dus altijd een keer voor in, maar daarna ook weer achterin en langzaam ga je weer naar voren toe. Doordat op de kruispunten een rijder staat om te richting aan te geven is er geen noodzaak om dicht bij elkaar te blijven. Het is dan ook geen bezwaar om grote gaten te laten vallen. In de startpost komt later nog meer informatie over dit systeem. Het mooie van dit systeem: iedereen kan zijn/haar eigen tempo rijden :Y .

@Stalkertje
Je bent al de tweede die ik hoor over 'plek vrij'. Waar komt dat toch door :P ? Als er veel mensen zijn die mee willen rijden, dan kunnen we de groep altijd nog opsplitsen :Y . Tegenwoordig hebben heel veel mensen een GPS, dat is het probleem gelukkig niet ;) . Met mij en JR777 hebben we zowieso al twee mensen die willen GPS'en voor de tour. Nog twee hekkensluiters erbij en dan is er al genoeg 'personeel' voor twee groepen.

@Zen_78
Bedankt voor de info, tips en hints over de route via PB *O* .

Route is inmiddels al een beetje verknutseld en heeft een lengte van ongeveer 145 kilometer. Halverwege zit er nu een tankstop in en in totaal wordt er drie keer onderweg gestopt. Het rode stuk is iets langer geworden, maar heeft nu wel een (tank)stop in het midden gekregen. De route bestaat nu uit delen van maximaal 40km achter elkaar. Met de tips van Zen_78 kon het groene deel een stukje ingekort worden en gaan we toch weer over dijkjes en langs water *O*

Zijn er trouwens nog meer rijders met GPS die willen voorrijden en zijn er ook nog vrijwilligers om het hek te sluiten?
 
Ik hou dit topic in de gaten, staat al bij mijn favs :]Haha, hoezo 'niet op laten jagen' :P Ik ben volop aan het lessen! Morgen, volgende week dinsdag én vrijdag, staan er rijlessen ingepland. *O*

Btw... achterop? -O-

Als je tegen die tijd je begeerde papiertje nog niet hebt mag je wel bij mij achterop op me choppert het zit heerlijk dus dan hoor ik het wel _O- _O- de Bikerbabes _O- _O-
*O*
En wat de anderen al adviseren neem je tijd en doe rustig aan dan gaat het zeker goedkomen ook qua lessen nemen tis al duur genoeg. :W *O*
 
ook hekkensluiters moeten eerst door de ballotagecommissie ;)

maar ik wil graag de groep in 2en splitsen als we meer dan 30 deelnemers hebben gezien problemen bij tankstops etc.

dus in dat geval mogen jullie allemaal hekkensluiter zijn :P


ps. oh ja Helen en Veccie waren eerst. *O* gaan jullie samen hekkensluiter ...
 
@Snarfy
Toppie *O*

@Heleen
Sorry :$ Maar komt wel goed ;) . Liever teveel, dan te weinig vrijwilligers ;) . Mochten er genoeg bikers komen voor twee groepen, dan weten we tenminste zeker dat er genoeg hekkensluiters zijn :Y . Als de inschrijvingen op dit tempo doorgaan, dan kunnen we de MFMM nog overtreffen :+

EDIT: @JR777, zou u me willen toevoegen op MSN?
 
Laatst bewerkt:
@Remond je staat erbij! en gelukkig nog een kawa!! ;)
mooi zo :D

en een kawa inderdaad, is dikke prima dacht ik zo :P

-Als er iemand met EHBO is, gaarne dat telefoonnummer ook bekend te hebben (in ieder geval bij voor/achterrijders)
niet volledig EHBO (al kan ik best een pleister plakken)
maar ik heb wel mijn reanimatie en AED training gehad en behaald
AED zal wel niet aanwezig zijn, en ik hoop _for god sake_ dat ik ook niet hoef te gaan reanimeren
maar bij deze gemeld, kennis en know-how is aanwezig!


Nee joh -O- ik ben gisteren geslaagd voor m'n AVB *O* morgen ga ik m'n eerste echte rijles krijgen. Door de sneeuw vielen er een aantal AVB lessen uit, die we toen hebben gebruikt om alvast een beetje te rijden, maar vanaf morgen gaan we echt naar het 'rijden op examen niveau' toewerken. Pas als dat lekker gaat, wordt er een proefexamen ingepland en als ik daarvoor 'slaag', wordt het echte examen aangevraagd. Dat kan dus nog wel even duren, al zei de instructeur gisteren wel dat hij verwachtte dat ik m'n rijbewijs voor april moet kunnen halen :]
je rijschol doet geen avb oefeningen tussen gewone rijlessen door?
deed ik wel :/
15 minuten rijden, half uurtje oefeningen, en weer 15 minuten rijden
dat ongeveer 6 keer gedaan, met nog een x-aantal gewone lessen erbij
en toen examen, en voor het avb examen nog even een 20minuten (''eigen tijd'') vrij oefenen op het examen terrein :)
 
Er word hier zeker niet aan OVB gedaan??
Weet namelijk nog niet of ik moet werken dan.. -O-




..kan natuurlijk ook gewoon die zondag vrij laten plannen :P
 
er is een verpleegkundige aanwezig als achterrijder :+




of bijna verpleegkundige dan :P december dan eindelijk me diploma :P!!!! na een lange lange studie!

ehbo, reanimeren, AED, de hele rotzooi.. ken het!
dus als we dan de mensen met ervaring in verschillende groepen zetten dan is dat in ieder geval verdeeld :)
 
ik weet trwouens nog wel een meissie wat mogelijk wel mee wilt... als het goed is heeft ze dan eindelijk der eigen motor *O*

dus als je haar dan bij mij in de groep zou willen zetten, bitte sehr!
(motobunny) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan