Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Brammos
Gezellig *O*

@jr777
Graag gedaan ;) . Enige wat me niet lukte was de BB-code er direct in te zetten :N . Dan had je het namelijk direct kunnen copy pasten. Nu moet je waarschijnlijk alles los met de hand vetgedrukt maken :+ ?

@Wainski
Welkom *O* Bedankt, we doen ons best voor de route ;) .

@DevilDriver
We kunnen zo goed als zeker twee groepen gaan maken ;) . De inschrijvingen gaan zo snel :P . Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde :Y Ben jij er trouwens ook weer bij?
 
Klinkt als een leuke rit.

Ik kan ivm voetbal echter niet garanderen dat ik er ben als ik me in zou schrijven. Ik ga dus lekker mee blijven lezen en als het me lukt ben ik erbij.

Groet, Bas
 
hé Bas,
Ik zet je d'r niet bij we zien het wel de 18e wel of je de route ook gaat rijden!
JR
 
wordt wel echt een mega groep zo :P

wel super gezellig! ik stem op veel mensen met cammetjes op hun hoofd en cammetjes in de hand voor de picca's!!! :)

he he veccie, heb je um gevonden :P
 
@Heleen
Leuk hé zo een grote groep *O* . Waarschijnlijk gaat er wel in twee groepen gereden worden :Y . Als er iemand voorkeur heeft, geef het maar door aan mij of JR777, dan zullen we er rekening mee houden ;) . Weet jij al wie er een cam hebben en gebruiken?

Truste, ik ga naar bed toe :z :W
 
zoals het er naar uit ziet hoef ik de route niet aan te geven (zijn genoeg mensen met een navi).

daarom ben ik van plan af en toe langs de route te gaan staan om foto's te schieten...
ik vind altijd actie foto's van jezelf + motor leuker :Y
 
Ik heb een VholdR... Contour HD. Dus filmpjes van de rit/groep kan ik maken... Miss zelfs beetje door de groep heen rijden om ieder in shot te krijgen.

Als hekkensluiten met cam... ga je alleen Heleen van achter zien :+ ...... en dat willen jullie niet ;) :+ .
 
Laatst bewerkt:
Leuk, foto's !!!
Heb ik niet van mezelf.

ps. ben ik nu hekkensluiter van de 2e groep ?

@Snarfy, als je dat wilt dan graag.. maar we hebben nog geen groepsindeling gemaakt dat volgt tzt. ................ helaas is het nog geen april '(

@Vecci, als jij dan gewoon mee rouleert met het follow up systeem dan houden we Heleen als achterrijder en film jij mooi afwisselend de hele groep!
 
Ik heb een VholdR... Contour HD. Dus filmpjes van de rit/groep kan ik maken... Miss zelfs beetje door de groep heen rijden om ieder in shot te krijgen.

Als hekkensluiten met cam... ga je alleen Heleen van achter zien :+ ...... en dat willen jullie niet ;) :+ .
haha mijn kont is helemaal niks mis mee _O-
die mag best een uur lang je film vullen hoor *O* *O* hahaha dikke schik hier _O-

@Snarfy, als je dat wilt dan graag.. maar we hebben nog geen groepsindeling gemaakt dat volgt tzt. ................ helaas is het nog geen april '(

@Vecci, als jij dan gewoon mee rouleert met het follow up systeem dan houden we Heleen als achterrijder en film jij mooi afwisselend de hele groep!

als jij motobunny nog eens bij mij in me groep plakt, dan ben ik ook weer happy.

en stiekem zijn veccie en ik een hekkensluiter koppel :P maar goed, ik kan begrijpen dat jullie hem ook voor nuttige nodig hebben :P
 
People, people, Don't fight ;).
Ik ga eerst eens kijken wat ik allemaal kan doen met mijn cam :).
Beetje montage enz :)

Heleen, ik snap 't wel hoor... dat je me niet kwijt wil.... (zeg 't wel, maar denk het niet)
 
@JR777
Zoals het er nu voor staat het het wel goedkomen met voorrijders en hekkensluiters. Er zijn genoeg vrijwilligers :} . Als we iemand met camera hebben, dan is het natuurlijk super om die te laten filmen :Y Zeker als we bij het testrijden nog een paar mooie punten voor goede 'shots' kunnen vinden.

@Snarfy
PB is onderweg naar JR777, met hem wil ik even gaan kijken hoe we het zo goed/netjes/handig mogelijk kunnen indelen ;) . We gaan er nu al vanuit dat we twee groepen gaan rijden namelijk :Y . Zinnig antwoord zal zo spoedig mogelijk volgen ;)

@Veccie
Toppie dat je een cam hebt *O*

@Brammos
Toppie, mooizo *O*

@JR777
Aangezien jij toch op vakantie gaat binnenkort, zal ik de inschrijvingen/groepsindeling alvast overnemen? Dan ga ik meteen rekening houden met twee groepen, voorkeuren, voorrijders, EHBO, achterrijders en dergelijk :Y . Morgen ben ik nog wel online op MSN, dan kunnen we het even doorspreken :) .

@Heleen
Pas je ondertussen al in je nieuwe pak :+ ?

@Veccie
Je bent gewoon te populair :') . Maar wees gerust, komt goed :Y

@artifex
Hey, welkom, leuk dat je mee gaat *O*

@Richard1973
Gave camera shots :} . Als er iemand is die een beetje door de groep heen kan draaien, dan kan je echt mooie plaatjes schieten :Y

@Phyllis
Hey gezellig, nog een Fazer erbij *O*. Hoezo onder OVB, wat voor slechte smoes heb jij om niet mee te gaan :+ ;) ?

@Nielz
Succes ;)

@Lankho09
Gezellig dat je er ook weer bij bent *O*


Net reed de pekelwagen weer door de straat :( . Het wordt tijd voor 'global warming', ben die koude winter helemaal zat :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan