Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
zet er maar een maat van me bij als je wilt.... onder OVB nog, heb m wel getipt maar nog niks gehoord... is niet zo snel soms :+
 
Thanks Paul :)
Had gezien dat je me erbij had gezet, maar dacht, laat ik me ook even mengen in het forum ;)
 
Voor die tijd gewoon lekker veeel ritjes in dat pak doen... komt wel goed!

@ Paul ja hij mag der ovb wel in... kan vandaag dus gewoon niet proefrijden arrgg dus uitslag heb ik nog niet voor hem :)

Zal ik me ook eventjes netjes voorstellen...
Ben Bouwien, 20 jr in september mijn bewijsje mogen halen.. en toen lekker op de kawasaki zxr-400 van mijn lover lopen crossen. Dus ik kom of op een groene of op een zwart/roze kawa *D
 
@Heleen
Oké is geregeld, Veccie staat in groep 3 :+

@Veccie
Oké, je staat nu ook weer in groep 1 :+

*Paul weet het niet meer, hij wil geen ruzie met Heleen en ook niet me Veccie* :X

@Saknopper
Oke, toppie, bedankt *O* Kan ik je nog ergens mee helpen :9 ?



AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ik doe een post en loop ondertussen al weer hopeloos achter :+


EDIT: zo, ook maar even op de rest reageren ;)

@Heleen
Owja, dat pak ja, nou dat gaat nog leuk worden _O- . Je hebt nog 3 maanden de tijd om erin te komen :P

@Richard1973
Oke, ik zet 'm erbij ovb. Dan plaats ik over naar groep 2, dan kunnen jullie samen rijden ;)

@Ielspiels
Haha, nou genoeg te praten hier in het topic ;) .

@Motobunny
Oke is goed, dan zet ik hem er ook bij (ovb) *O*

@JoR6y
Oké, top, bedankt *O*
 
Laatst bewerkt:
@ Paul_K en/of JR777

Bij deze moet ik me helaas afmelden :( -O-

Vanaf 11/4 gaat de zondag tenniscompetitie van start, d.w.z. dat de 18e van april de 2de dag is waarop er gespeeld moet worden.

Ik ben nr: 17 en mij mag je dus weer schrappen ;( B|
 
ff een practisch puntje voor de eetgelegenheden onderweg. :?

wordt hiermee tzt contact opgenomen dat ze die dag rond een bep. tijdstip een groep van 40/60 motorrijders moeten voeden.?
of loopt het wel los allemaal.?

zo te zien wordt het een gezellige groep :] :}
en nog 11 wkn te gaan.

gisteren via mijn werk een nwe. accu gehaald omdat mijn torretje na 6 wkn stil staan niet meer wilde starten. :(
nwe nog maar ff niet ingebouwd want met deze kl%# sneeuw valt er toch
nog niet te rijden. '(
 
@ motobunny!! *O* jeej je bent er!!
klote dat die sneeuw er nu ligt! wel ff kijken toch? miss kun je hem wel daar ff starten en kijken hoe die loopt.. en verder goed kijken naar hoe die erbij staat... en dan later alsnog gaan rijden...

@ stalkertje: hmm klote! maar jah, keuzes keuzes keuzes :+

@ paul: je hebt er maar een zware taak aan zo _O- we zllen je zeker bezig houden :+
 
ff een practisch puntje voor de eetgelegenheden onderweg. :?

wordt hiermee tzt contact opgenomen dat ze die dag rond een bep. tijdstip een groep van 40/60 motorrijders moeten voeden.?
of loopt het wel los allemaal.?

zo te zien wordt het een gezellige groep :] :}
en nog 11 wkn te gaan.

gisteren via mijn werk een nwe. accu gehaald omdat mijn torretje na 6 wkn stil staan niet meer wilde starten. :(
nwe nog maar ff niet ingebouwd want met deze kl%# sneeuw valt er toch
nog niet te rijden. '(


Word zeker een gezellige groep zo :Y
Jammer van je accu, ik heb m eind november er uit gehaald en aan de druppellader gehangen.
Oh dat van het eten is wel een hele goeie ja, we nemen met zn allen de hele tent over :o
 
Hoe gaat dat bij zo'n toch met kruispunten? Word de groep dan niet gesplitst? Of zal er dan iemand de weg tijdelijk afzetten zodat iedereen bij elkaar kan blijven?
 
Jaaa we gaan zeker wel eventjes kijken.. :) even horen etc...vooral hem even uithoren!
Klonk aan de telefoon vanmorgen als goeie gozert.. We zullen zien! Baal wel enorm maar goed... hebben wel tegen elkaar gezegd als het goed klinkt (verhaal en de motor) hij ovb verkocht is maar we wel het proefritje even afwachten..
Maar daar gaat verdorie sowieso weer een week over heen.
Dus ik zit mezelf echt op te vreten nu :P
 
@Jari
Dat is nog wel een goede optie inderdaad :Y . Als we weten hoe groot de groep ongeveer gaat worden, dan kunnen we wel even bellen. Denk dat ze namelijk wel propvol zitten als wij direct met 40-60 man binnen komen stappen :P . Met het testrijden kunnen we ongeveer bepalen hoe lang de stukken duren die gereden worden, aan de hand daarvan kunnen we een tijdsindicatie maken. Door de tankstop als 'buffer' te gebruiken hebben we nog ietsjes speling met de tijd. Gaat goedkomen allemaal *O*

Het eten mogen mensen zelf bepalen hoe ze dat doen. Eigen bammetjes meenemen mag uiteraard ook (voor de studenten onder ons ;) ). Er zijn drie stops: eten/drinken, tankstop en nog een eten/drinken stop. Ieder kan naar eigen wens kijken of ze voor het middaguur gaan eten of daarna bij de latere stop. Beetje vrijheid blijheid kunnen we er zo inhouden *D

@artifex
Hmmm, ja, inderdaad, dat gaat nog wel even duren B|

@Ielspiels
In de startpost van JR777 staat een stukje geschreven over het 'follow up' systeem. Dat is het systeem waarmee we gaan rijden bij de newbie rit. Mocht je na het lezen van dat stukje nog vragen hebben --> stel ze gerust. Op de dag zelf zal er ook nog een korte uitleg van komen.
Er worden geen wegen afgezet (hebben we de bevoegdheid niet toe). Bij een kruizing blijft iemand naast de weg staan als zijnde 'wegwijzer' en de achterop komende motorrijders weten dan welke kant ze op moeten. Met dit systeem kan je ook gaten laten vallen in de groep zonder problemen. Iedereen kan en mag dan ook zijn/haar eigen tempo rijden ;)

@MotoBunny
Succes met het kwijlen bij je aanstaande motor, doekje nodig :P ?

@JoR6y
Start: AC Nieuwegein
Eerste stop: - Boulevard Gorinchem
Tweede stop: Tankstation (dit is een korte stop)
Derde stop: http://www.dewaterspiegel.nl/index.htm
Eindpunt: MacDrek IJselstein (in de buurt van snelweg ;) )

@Ielspiels
Eigelijk is het voor alles heel erg veel :+ . Daarom is het van Jari ook een zeer goede tip om van tevoren door te geven dat we komen. Dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden.
 
@jr777 en Paul_K
Mijn zoon is net 14 en tot zijn grote spijt mag hij alleen maar achterop.
We gaan eerst wel een paar keer proefrijden op bochtige wegen,zijn er hier in de achterhoek genoeg van,om te kijken of we goed kunnen duorijden.
Misschien idd eerst nog een kleiner tochtje vooraf,in Wehl rijdt men regelmatig tochten met naar mijn menig niet zo veel deelnemers.
Deze tocht die jullie hebben opgezet is een goede generale voor een week later als we in optocht naar Assen gaan voor de wsbk

@Artifex
Leuk dat je ook mee gaat.
Ben bezig met m'n 2e jeugd dankzij mijn vrouw(zie vorige post)
 
Haha nouja kwijlen... kwijl sneller bij die van mijn vriend hoor... die's net iets mooier/beterderereder... dit word een tijdelijke motor... dus moet klein stapje terug doen. Maaarr dan kunnen we tenminste wel voor het eerst samen rijden *D
 
Leuk Lorenzooom!!

Je bent nooit te oud om te beginnen met motorrijden toch? ;)

Klopt,ik stond er ook altijd bij te kwijlen,ga al jaren naar alle motorrace evenementen en krijg van een collega regelmatig motorblaadjes.
Ik wilde al jaren beginnen maar kwam er nooit van tot mijn vrouw het genoeg vond en meldde dat ik zaterdagochtend m'n eerste les kreeg.De rest is historie.
Wat ik altijd grappig vindt is als je bij bijv. de ducatimeeting bent bij de dealer in Loenen,komt daar een zooitje ongeregeld aan rijden gaan de helmen af zijn het allemaal ouwe jongens maar nog steeds kind.Geweldig.

Leuk dat er foto's en film gemaakt worden bij de tour,mijn enige foto's zijn van de eerste les waar ik met brede grijns in het pak wordt gehesen,maar de aktiefoto's zijn allemaal te laat(zie je alleen de kont van de kawa)zo snel was ik dus al 8-)
 
Zo bijvoorbeeld
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan