Newbie strakke pakken rit 18-04-2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil misschien ook wel mee. Heb ook pas net rijbewijs 8-)
Hoop wel dat ik dan al een andere motor heb (mag hopen van wel). Misschien kan ik nog wel 1 of 2 mensen meenemen maar die zijn niet actief op MF. Dat zien we tegen die tijd wel. :)
 
Laatst bewerkt:
@DevilDriver
Nou, dan heb je ook een 'bad day at work' hoor _O-

@Lorenzooom
Gelukkig maar dat het nooit te laat is :P . Zou leuk zijn als je je zoon ook weet aan te steken met het motorvirus. Toen ik 8 was ging ik voor het eerst me :Y *D

@MotoBunny
Tijdelijke motor? Huh, die snap ik even niet :? . Of heb jij geheime bronnen bij Kawa die jou al info hebben uitgelekt over de komende 2011 modellen }) ?

@Frietman
Je staat erbij als ovb, welkom *O*

@Ruppert
Je staat er ook bij als ovb, leuk dat je mee wilt *O*


Er staan op dit moment nog erg veel OVB'tjes tussen. Op het moment dat je het zeker weet --> gaarne door te geven. Dat geeft een beter overzicht van wie er wel zeker weten komen :Y . Alvast dank ;)

Paultje heeft er zin in *O*

Zijn er trouwens nog een paar rijders die ook zin hebben om een paar weken van tevoren de toertocht proef te rijden? Als de voorrijders hier ook zin in hebben, dan zou dat helemaal top zijn :} . Dan hebben jullie ook vast de route gezien.
 
Zijn er trouwens nog een paar rijders die ook zin hebben om een paar weken van tevoren de toertocht proef te rijden? Als de voorrijders hier ook zin in hebben, dan zou dat helemaal top zijn :} . Dan hebben jullie ook vast de route gezien.

Ja, lijkt me een goed plan. Het begint alweer te kriebelen... :]

Ow ja... sneeuw -O-
 
Zijn er trouwens nog een paar rijders die ook zin hebben om een paar weken van tevoren de toertocht proef te rijden? Als de voorrijders hier ook zin in hebben, dan zou dat helemaal top zijn :} . Dan hebben jullie ook vast de route gezien.

Tja mss kan ik dan wel mee :P
 
Als de route vast staat, kan die dan al verspreid worden ?
Ik ben door de weeks nog wel eens vrij en kan dan in ieder geval de route al eens rijden (mocht het vooraf rijden met de groep slecht uitkomen)

Groep 2 moet nog wel een beetje groeien hoor ! Kom op, wie doet er nog meer mee !!!
 
Hoihoi,

ik volg ook al enige tijd dit forum, ook ivm de toekomst een motor aanschaffen. Er staan soms zeer leuke motoren bij voor een mooi prijssie moet ik zeggen :)

Zo'n ritje met 'newbies' lijkt me wel een goede uitkomst voor mij, mits ik tegen die tijd een motor (en een pak) heb. Motorrijbewijs heb ik sinds vorig jaar oktober.
Jullie horen het dan wel bijtijds uiteraard...

ps ik woon in het prachtige dorpje Haastrecht (ahum), wat helemaal links bovenaan de routekaart ligt. Dus ook lekker dichtbij *D
 
Laatst bewerkt:
@Saknopper, Veccie en Jari
Het is nog even wachten op beter weer en totdat de pekel weg is. Daarna kunnen we wel gaan kijken voor een zondagje dat we kunnen proefrijden :Y . Alvast bedankt voor het aanbod *O*

@Stalkertje
Wanneer komt die motor nou eens een keertje _O- ?

@Snarfy
Top, bedankt voor je aanbod *O* . De route heb ik nu 'redelijk' op orde. Als ik tijd heb (ja, ik zit midden in een tentamenweek :( ), dan zal ik het eens nalopen, zodat wel een werkbare versie hebben. Deze zal ik dan zo snel mogelijk naar je doorsturen.

Met het openbaar maken van routes ben ik deze keer nogal terughoudend. Ervaring leert dat verschillende versies door elkaar heen gaan lopen, als alles steeds maar op internet gezet wordt. Nu wil/ga ik de 'testversies' alleen binnen de testgroep verspreiden. Dan voorkom ik zo veel mogelijk dat er mensen per ongeluk met oude routes gaan rijden :Y . Als de route getest is en ook definitief vast staat, dan zal ik alles openbaar maken en kan JR777 de downloadlink ook in de startpost zetten. Dit voorkomt verwarring ;)
Nog even geduld, nog even controleren en dan komt de route eraan ;) *D

Over groep 2 maak ik me niet zo een zorgen. Het topic is nu iets van een week open en er zijn al 30+ inschrijvingen. Als we op dit tempo doorgaan, dan hebben straks nog meer deelnemers dan de MFMM _O- . Mochten we ergens op 40 blijven steken, dan kunnen we alsnog twee groepen van 20 maken. Dat zien we ter zijner tijd wel :Y .


@Poekman
Leuk dat je ook mee wilt *O* . Voor een pak zou je nog eens op de motorbeurs in Utrecht kunnen kijken. Dan kan je ook meteen gaan kwijlen bij allemaal mooie motoren ;)
 
Kaarten zijn al uitgeprint voor de beurs hoor! :) komt helemaal goed.

Ik ben al is een keer wezen kijken voor een pak, maar met mijn bijna 2 meter ellende was dat niet echt goedkoop, dus ik hoop op de beurs een mooie pakkie te kunnen vinden ;)
 
zijn er nog newbies die za - 20.02 naar de beurs gaan??
mss tot dan.

ik moet nog ff op zoek naar een nwe. leren broek, evt. nwe laarzen, rugprotector en ................
er is altijd zoveel om te willen hebbe.......
mss beter om niet te gaan!
 
Laatst bewerkt:
@Jari
Nope, zondag ben ik wel op de beurs te vinden *O* . Tip: koop je motorkleding niet te krap, anders moet je nameljk moeilijk gaan doen met in bad zitten, dreftdruppels, uitrekken, indragen enzo las ik laatst ergens :+

@DevilDriver
Garmin Nuvi 510 kost tegenwoordig nog maar 150,- euro las ik laatst bij het Reizen en Toeren gedeelte.
 
@Stalkertje
Wanneer komt die motor nou eens een keertje _O- ?

Tja, met 1'tje was ik al heel ver mee. En wilde as zaterdag (samen met iemand die een veel beter technisch oog heb dan ik) gaan kijken. MAAR ik kreeg vanmorge te horen dat ie 'm gister had verkocht -O- ;(

Daarnaast had ik nog een 2e keus, en er stond vanmiddag rond half 2 een post opt forum dat ie een slotje wilde aanvragen '(. Meer hoef ik niet te zeggen ...
Kwee nie er ligt sneeuw en twee andere kopen gewoon mijn potentiële motors op :( *zucht*
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vrijdag de 19e..
Dus ik weet niet of ik dan nog mensen tref, maar dat merk ik dan wel. Denk wel dat ik op de motor ga. Makkelijker parkeren dan ;)

Ik denk dat ik ook maar op de vrijdag ga, misschien is het dan nog wat rustiger als in het weekend! Ook dit jaar weer een aardig lijstje met dingen die ik allemaal wil hebben:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan