Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Even een vraagje over de planning,

Vrijdag tot en met maandag, is dat vrijdag s'ochtends weg of s'middags?

Ik ga morgen op school even vragen of er misschien al iets bekend is over examen datums tegen die tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag mee... maarrrrr ik kom pas vrijdagavond aan en ik ga w.s. zondag avond weg. Maar dit laatste moet ik nog even bekijken.
 
Even een vraagje over de planning,

Vrijdag tot en met maandag, is dat vrijdag s'ochtends weg of s'middags?

Ik ga morgen op school even vragen of er misschien al iets bekend is over examen datums tegen die tijd.
"normaal" is het optijd weg, maar in overleg kan alles natuurlijk ;)

Het rijden gaat toch in groepjes van 4-5 man, dus vorm een groepje voor vrijdagavond heenrijden of kom alleen en sluit lekker aan.





@kato: :') die's altijd vies :P
 
Sorry, even overheen gelezen.

Als onze OVB's eraf zijn zullen wij ook op de vrijdag, ná werk, aanrijden.
Zondags retour, want maandag weer aan het werk.

Het is maar dat je het weet.. *D
Zal het onthouden ;)
Ik ga morgen op school even navraag doen of er wat bekend is over examens.

Ik kan dan waarschijnlijk wel maandag of vrijdag vrij krijgen.
Dan heeft vrijdagavond vertrekken en maandag avond weer terug mijn voorkeur.
 
Wordt wel een beetje een a-la-carte weekendje zo, als iedereen een paar dagen van het menu kiest.

Hoe werkt dat betalings / reserveringstechnisch?
 
Wordt wel een beetje een a-la-carte weekendje zo, als iedereen een paar dagen van het menu kiest.

Hoe werkt dat betalings / reserveringstechnisch?
:^ :?

In de OP anders per persoon aangeven wat de bedoeling is, bijvoorbeeld:

Plexat: vrijdagochtend t/m maandag; voorkeur voor half pension.

Misschien is het ook van belang of je alleen op een kamer wil of dat het niet uitmaakt; mij maakt het iig niet uit, ik heb al eens in het appartement to het hotel boven de bank gezeten met meerderen en dat beviel ook prima!
 
Wordt wel een beetje een a-la-carte weekendje zo, als iedereen een paar dagen van het menu kiest.

Hoe werkt dat betalings / reserveringstechnisch?


Wij hebben sowieso al aangegeven dat we het zelf regelen... reservering en betaling.
We zitten namelijk met hetzelfde dagen-probleem. Bij mijn werk kunnen ze in de eerste helft van het jaar héél erg moeilijk doen over vrije dagen. ;)


En Plexat... dat is inderdaad ook wel een handige opmerking om het in de OP bij te houden..


Also.... ook maar even een Eifel plaatje toevoegen...



full
 

Wij hebben sowieso al aangegeven dat we het zelf regelen... reservering en betaling.
We zitten namelijk met hetzelfde dagen-probleem. Bij mijn werk kunnen ze in de eerste helft van het jaar héél erg moeilijk doen over vrije dagen. ;)


En Plexat... dat is inderdaad ook wel een handige opmerking om het in de OP bij te houden..


Also.... ook maar even een Eifel plaatje toevoegen...



[afbeelding]

Oh... is dat de Eifel... nou.... :/ vooruit dan maar...
 
:^ :?

In de OP anders per persoon aangeven wat de bedoeling is, bijvoorbeeld:

Plexat: vrijdagochtend t/m maandag; voorkeur voor half pension.

Misschien is het ook van belang of je alleen op een kamer wil of dat het niet uitmaakt; mij maakt het iig niet uit, ik heb al eens in het appartement to het hotel boven de bank gezeten met meerderen en dat beviel ook prima!
Als het goed is heb ik dat van iedereen bijgehouden. In de OP staan degene die van vrijdag tot en met maandag gaan tenzij anders vermeld....
 
Wordt wel een beetje een a-la-carte weekendje zo, als iedereen een paar dagen van het menu kiest.

Hoe werkt dat betalings / reserveringstechnisch?
Ik wil eind volgende week de reservering wel gaan maken. Degene die dan definitief zijn reserveer ik dan voor. Betalen voor het weekend zal naar alle waarschijnlijkheid vooraf gaan...
 
Ik wil eind volgende week de reservering wel gaan maken. Degene die dan definitief zijn reserveer ik dan voor. Betalen voor het weekend zal naar alle waarschijnlijkheid vooraf gaan...

Meestal bij Stefan niet, hij geeft meestal aan dat het op basis van vertrouwen is.....
Maar goed, je weet maar nooit, vooraf maakt toch ook niet uit. Weet je tenminste van iedereen dat het echt een commitment is. En heb je minder last van lastminute afhakers... al vermoed ik dat dat minimaal zal zijn bij de Gooiers...
Goh zeg... heb best wel een hoge pet op van jullie allemaal :Y
 
Betaal liever achteraf. :Y
Gewoon in één keer zoals altijd daaro. Met de drank etc erbij opgeteld. :)
 
Meestal bij Stefan niet, hij geeft meestal aan dat het op basis van vertrouwen is.....
Maar goed, je weet maar nooit, vooraf maakt toch ook niet uit. Weet je tenminste van iedereen dat het echt een commitment is. En heb je minder last van lastminute afhakers... al vermoed ik dat dat minimaal zal zijn bij de Gooiers...
Goh zeg... heb best wel een hoge pet op van jullie allemaal :Y
:^

Betaal liever achteraf. :Y
Gewoon in één keer zoals altijd daaro. Met de drank etc erbij opgeteld. :)
Kan zijn, maar dat hangt toch echt van de Hotel eigenaar af.... :)

Als het altijd op die manier gaat heeft dat ook mijn voorkeur, maar zit niet op last-minute afhakers te wachten. (Een gedeelte) Vooraf betalen geeft dan toch een bepaalde zekerheid, juist ook voor Stefan Maas.
 
Laatst bewerkt:
Als het altijd op die manier gaat heeft dat ook mijn voorkeur, maar zit niet op last-minute afhakers te wachten.

Kijk... dat snap ik nou helemaal!
Daar hou ik nou ook niet van. Het is dat je een beetje weet wie er zich hier opgeeft, maar je hebt topics en daarbij zijn het altijd dezelfde lui die op het laatst afhaken.
En ik heb daar zo'n hekel aan.... Jij met je goede fatsoen reserveren en je nek uitsteken voor anderen... en anderen afhaken.

Vorig jaar had een vriend van ons een dergelijk weekendje georganiseerd. Gereserveerd voor 27 man... en 19 man kwamen aankakken... Dat vind ik dus schandalig.
 
Heb vandaag op school te horen gekregen, dat examens niet van te voren gepland worden.
En het dus afwachten is.

Maar ik ga morgen 10 mei vrij vragen, en mocht dat achteraf toch niet uitkomen dan moet ik helaas een dag eerder naar huis.

Mijn voorlopige planning is dus
vrijdag eind van de middag vertrekken.
en maandag middag terug

Wat voor hotel het moet worden heb ik geen voorkeur in.
 
Kijk... dat snap ik nou helemaal!
Daar hou ik nou ook niet van. Het is dat je een beetje weet wie er zich hier opgeeft, maar je hebt topics en daarbij zijn het altijd dezelfde lui die op het laatst afhaken.
En ik heb daar zo'n hekel aan.... Jij met je goede fatsoen reserveren en je nek uitsteken voor anderen... en anderen afhaken.

Vorig jaar had een vriend van ons een dergelijk weekendje georganiseerd. Gereserveerd voor 27 man... en 19 man kwamen aankakken... Dat vind ik dus schandalig.

:^

Kan ik me bij deze afmelden? :$

Eener ook graag. :$ :$

:+

Vakantie van Renee is goedgekeurd op d'r werk, betekend dat wij zeeeeer waarschijnlijk rond die tijd aan de andere kant van de wereld zitten
 
Kijk... dat snap ik nou helemaal!
Daar hou ik nou ook niet van. Het is dat je een beetje weet wie er zich hier opgeeft, maar je hebt topics en daarbij zijn het altijd dezelfde lui die op het laatst afhaken.
En ik heb daar zo'n hekel aan.... Jij met je goede fatsoen reserveren en je nek uitsteken voor anderen... en anderen afhaken.

Vorig jaar had een vriend van ons een dergelijk weekendje georganiseerd. Gereserveerd voor 27 man... en 19 man kwamen aankakken... Dat vind ik dus schandalig.
Dat risico is hier niet zo groot gelukkig.

Opgeven is betalen ook :Y
 
Heb vandaag op school te horen gekregen, dat examens niet van te voren gepland worden.
En het dus afwachten is.

Maar ik ga morgen 10 mei vrij vragen, en mocht dat achteraf toch niet uitkomen dan moet ik helaas een dag eerder naar huis.

Mijn voorlopige planning is dus
vrijdag eind van de middag vertrekken.
en maandag middag terug

Wat voor hotel het moet worden heb ik geen voorkeur in.
:^

Kan ik me bij deze afmelden? :$

Eener ook graag. :$ :$

:+

Vakantie van Renee is goedgekeurd op d'r werk, betekend dat wij zeeeeer waarschijnlijk rond die tijd aan de andere kant van de wereld zitten
check
 
Terug
Bovenaan Onderaan