Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Ik zou graag een 1-persoonskamer willen 8-) (en snap dat de meerkosten daarvan voor mijn rekening zijn ;) )

edit: en ik ga gewoon vrijdag t/m maandag.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me niet eens afmelden... sta nog niet eens in de startpost... -O-
Maar, ik kom 100%. Enige reden dat ik niet zou komen zou zijn als mijn motor kapot is oid. Dus als het echt niet anders kan. Ben alleen wel eerlijk erin dat ik vrijdag geen vrij neem ervoor en savonds kom. :)
 
Ernst: bedankt voor je post in het andere topic en de link naar dit topic.

Ik wil ook weer graag mee: vrijdag t/m maandag.
 
ik wil ook mee ik kan zaterdagavond daar zijn t/m maandag en mij maakt het allemaal niet uit als het maar schoon is.
 
Ik kan me niet eens afmelden... sta nog niet eens in de startpost... -O-
Maar, ik kom 100%. Enige reden dat ik niet zou komen zou zijn als mijn motor kapot is oid. Dus als het echt niet anders kan. Ben alleen wel eerlijk erin dat ik vrijdag geen vrij neem ervoor en savonds kom. :)
Ernst: bedankt voor je post in het andere topic en de link naar dit topic.

Ik wil ook weer graag mee: vrijdag t/m maandag.
ik wil ook mee ik kan zaterdagavond daar zijn t/m maandag en mij maakt het allemaal niet uit als het maar schoon is.
check
 
full
 
wilco jij gaat zaterdag na je werk rijden? ik zou graag met jou meerijden dan?
Zoals het er nu voor staat ga ik om 17 uur vanuit Hilversum weg :Y

ff flink snelweg knallen en zo snel mogelijk aan de BaCo :9
 
met mijn motor hou ik het uit tot 140km per uur daarna vind ik het best gaan waaien dus je zal dat gele monster moeten temmen voor me.
als je het goed vind ik rij ik met jou mee
 
Dat risico is hier niet zo groot gelukkig.

Opgeven is betalen ook :Y

Nou dan reserveer maar niet voor mij....kijk ik later wel of er een bedje bijkan.
Ik kan nu namelijk niet zeggen of ik wel of niet kom, werk technisch zit er in die periode: eind april/begin mei ook iets in de pijplijn. Maar dat is nog niet zeker...en dat gaat voor een weekend eifel hier ;)

Maar als het bij Maas is is het allemaal niet zo dramatisch hoor....vorig jaar ging het toch ook prima?
 
Klopt michel, gaat vrij simpel daar :Y






met mijn motor hou ik het uit tot 140km per uur daarna vind ik het best gaan waaien dus je zal dat gele monster moeten temmen voor me.
als je het goed vind ik rij ik met jou mee
WTF :?

Doen we er wel een touw tussen en sleep ik je wel op tot 250 })
 
:N
De LC8 houdt pas op bij 220. (de Adventure althans) :+

Heb er zin an!
 
*O*

DB-killers nicht vergessen! :X

Ik rij sowieso met de killers erin... beetje een motto dat ik van een vriend van Kato en mij heb overgehouden.. gedachtengang is "zolang ik niet al te veel opval qua geluid kan ik dat misschien compenseren met snelheid.... " :+

En is ook wel een beetje zo denk ik. Ben al eens vaker bij een controle laten gaan... was een andere fiets, zaten geen killers in (maakte echt een rotherrie), maar kon na controle van de papieren doorrijden omdat het een BMW was _O-

Kato rijdt soms zonder de killers, maar hem altijd wel bij zich.
Ik vind het gewoon zonde van het geld, 70 euri is wel een overnachting voor twee personen. Daar geef ik het liever aan uit. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan