Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

Premeet

  • 27 april

    Stemmen: 8 61,5%
  • 28 april

    Stemmen: 3 23,1%
  • 3 mei

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13
De bedoeling is een overnachting op vrijdag, zaterdag en zondag toch?

Vrijdag en zaterdag is geen probleem, voor zondag hoor ik het hopelijk morgen en anders jij iig voor woensdag 20u ;)

Vertrekken wordt voor mij vrijdag middag/avond... neem aan dat dat geen probleem is voor de reservering?
Nee hoor geen probleem wanneer je vrijdag aankomt. Heb het in de OP aangepast. Laat maar weten of je de zondag ook nog overnacht in de Eifel! :]
 
Laatst bewerkt:
Ik rij sowieso zaterdag en zondag mee. Maandag is twijfelachtig...

Dus Toos vertrekt ergens zaterdagochtend, pikt ergens aan bij de lunch of rijdt daar zelf een blokkie om. Zondag rij ik gezellig mee en na het diner snelste route naar huis...

Geen ring voor mij deze keer. Vorige keer veel te veel rijtijd verklooit daar op de parkeerplaats...

Als de maandag definitief wordt laat ik dat nog wel weten.
 
Goeiedag allemaal!

Lijkt me ook erg leuk om weer een weekendje mee te gaan!
Zet me maar erbij voor het hele weekend!
 
Laatst bewerkt:
Goeiedag allemaal!

Lijkt me ook erg leuk om weer een weekendje mee te gaan!
Zet me maar erbij voor het hele weekend!
Ik rij sowieso zaterdag en zondag mee. Maandag is twijfelachtig...

Dus Toos vertrekt ergens zaterdagochtend, pikt ergens aan bij de lunch of rijdt daar zelf een blokkie om. Zondag rij ik gezellig mee en na het diner snelste route naar huis...

Geen ring voor mij deze keer. Vorige keer veel te veel rijtijd verklooit daar op de parkeerplaats...

Als de maandag definitief wordt laat ik dat nog wel weten.
Check
 
E®nst over routes.....
Na mijn vakantie (volgende week) eens met de routes aan de gang!


Wij hebben routes in de zumo staan... varierend van 250 tot 450km.
Middels SD card makkelijk over te dragen... of achter ons/mij aan rijden behoort ook tot de mogelijkheden. ;)


Wat betreft de ring.. :N ........ been there done that.
 
Mooi dat is in ieder geval een voorrijder voor een groep ;)
Kan je die routes eens mailen naar me. E-mail adres staat in mijn profiel. Tnx!
 
Ondertussen hebben we aardig wat zumo's geloof ik :Y
 
Laatst bewerkt:
O ja, voorrijden/achterijden geen bezwaar.

Heb alleen een wat oudere/beperktere Garmin dan de meesten. Voor mij prima maar de herbrekende routes willen nog wel eens afwijken van de originele. Zal ik zelf even moeten controleren voor vertrek dan...
 
Laatst bewerkt:
O ja, voorrijden/achterijden geen bezwaar.

Heb alleen een wat oudere/beperktere Garmin dan de meesten. Voor mij prima maar de herbrekende routes willen nog wel eens afwijken van de originele. Zal ik zelf even moeten controleren voor vertrek dan...

ach met die nieuwe van x kwamen we ook op zand/bos treinrails paden :+
 
O ja II: Om de deur maar meteen open te trappen...

Voor de zondag wat mij betreft een flinke route! Kom daar om te rijden en niet om te neuzelen... :P Rijtempo mag pittig zijn, zeg maar. Dan bedoel ik niet als een debiel overal latgas maar ik ken mezelf, als er mooie boggies aankomen ga ik er toch wel effe lekker voor zitten. Op de stukkies rechtdoor doe ik meestal makkie an. Kan de groep zich makkelijk hergroeperen.

Als er leute een andere wens hebben dan is het waarschijnlijk handig dit hier al kenbaar te maken om teleurstellingen daar te voorkomen.

De groep zal hoogstwaarschijnlijk toch onder verdeeld worden...
 
Wij hebben een route vanaf Lutzerath tot Roermond van zo'n 470km.
Klinkt goed maar ik heb qua gezelligheid de voorkeur om een rondje Maas/Maas te doen, daar dineren met z'n allen en dan rond 7en of zo de leukste en snelste weg richting huis te nemen.

Maar ik sta uiteraard open voor suggesties...
 
O ja II: Om de deur maar meteen open te trappen...

Voor de zondag wat mij betreft een flinke route! Kom daar om te rijden en niet om te neuzelen... :P Rijtempo mag pittig zijn, zeg maar. Dan bedoel ik niet als een debiel overal latgas maar ik ken mezelf, als er mooie boggies aankomen ga ik er toch wel effe lekker voor zitten. Op de stukkies rechtdoor doe ik meestal makkie an. Kan de groep zich makkelijk hergroeperen.

Als er leute een andere wens hebben dan is het waarschijnlijk handig dit hier al kenbaar te maken om teleurstellingen daar te voorkomen.

De groep zal hoogstwaarschijnlijk toch onder verdeeld worden...
:^ ik sluit aan bij Toos :]
 
Klinkt goed maar ik heb qua gezelligheid de voorkeur om een rondje Maas/Maas te doen, daar dineren met z'n allen en dan rond 7en of zo de leukste en snelste weg richting huis te nemen.

Maar ik sta uiteraard open voor suggesties...

De eerste 250 km van die route lopen zo rondom Maas, en daarna blijft de route tot en met Aachen binnendoor gaan.... Is een superding! :P
Je hebt mazzel als je rond half vijf bij de Ruhrsee bent... moet je wel doorrijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe leerling is adhd stuiterbal. maar ff naar huis gestuurd om zelf te kunnen sleutelen. Morgen is die er weer.
 
De eerste 250 km van die route lopen zo rondom Maas, en daarna blijft de route tot en met Aachen binnendoor gaan.... Is een superding! :P
Je hebt mazzel als je rond half vijf bij de Ruhrsee bent... moet je wel doorrijden :Y
Klinkt wel goed! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan