nieuwe achterband foto'tje

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
vandaag mijn nieuwe achterband binnengekregen, nu kan bijna een start worden gemaakt met mijn project. :}


ik weet het, geen klap waard als topic maar ik vind het wel heel leuk. ;)

maar krijg de klote foto niet hier :( nu dus wel :$
 
Laatst bewerkt:
nog eens proberen
full
 
het is een 300x18 band, deze komt om een verchroomde 10.5 harley achterwiel.
Was trouwens nog even zoeken naar een motorzaak die dit kan monteren maar is gelukt.
Als ik me niet vergis is de dikste band die er te krijgen is een 360, maar dit vind ik dan zo dik dat het weer niet mooi is.
 
Laatst bewerkt:
ik ga mijn originele wildstar frame verbouwen naar een meer extreme variant.
Frame word volledig vernieuwd , vork verder onderuit. airride achtervering, verchroomde achterbrug, special paint, speciale benzinetank gebaseerd op een cobrahood en achterpoelie mogelijk gecombineerd met een poeliebrake en een 21" voorwiel.

Daarnaast word het een semi automaat met handschakelpook, achterrem word dan bedient door mijn linker(koppeling)greep.
Waar ik zwaar over twijfel is of ik mijn frame ook als olietank laat fungeren, ik ben een beetje bang dat ik een grote open ruimte krijg binnen mijn frame.

dus dat zijn de plannen zo ongeveer
 
foto's kan ik nog niet plaatsen, het wiel was nogal cruciaal voor de framebouw.
dus volgende week gaan de spullen naar niemand minder dan.................. jerryt en die gaat beginnen met mijn frame en daarna ook mijn achterbrug.

Het spuitwerk word gedaan door fzrene van dit forum, en geloof me dat hij kan spuiten.
Heeft eerder spuitwerk gedaan voor me en dat was op zijn zachts gezegd supervet.
Nu word het frame ook gespoten en dit gaat erg leip worden.

maar ik moet niet vooruit lopen op de zaken, eerst het frame helemaal af en dan weer verder.
 
nog eens proberen[afbeelding]

Das zeker een lekker contrast!Lekker!Stuurt voor geen meter maar hoeft bij zo'n fiets ook niet uiteraard.Gaat puur om de looks.
Heb tijdje terug een frame/brug voor een powercruiser gemaakt met 280er band(Honda
blacbird blok)Was een brug waar een extra dubbel 4cm offset tandwiel in zat om het wiel in de midden te houden.

Gr.Gerard
 
Das zeker een lekker contrast!Lekker!Stuurt voor geen meter maar hoeft bij zo'n fiets ook niet uiteraard.Gaat puur om de looks.
Heb tijdje terug een frame/brug voor een powercruiser gemaakt met 280er band(Honda
blacbird blok)Was een brug waar een extra dubbel 4cm offset tandwiel in zat om het wiel in de midden te houden.

Gr.Gerard
Oh, dus een mooie tijd op Assen gaat niet lukken ;) Nee ik weet dat het geheel minder makkelijk door een bocht zal gaan, maar nekhernia's gaan de mensen wel krijgen hier in de omgeving hahaha
 
Oh, dus een mooie tijd op Assen gaat niet lukken ;) Nee ik weet dat het geheel minder makkelijk door een bocht zal gaan, maar nekhernia's gaan de mensen wel krijgen hier in de omgeving hahaha

Jaja,beetje de patser uithangen!

Hoop dat het ding op de brug past....staan bijna alleen maar fighters en classics op voor de framebouw.
 
Heftige plannen, dit ga ik volgen :)
Een jerryt frame is altijd een aanrader om te volgen.
Ben er ook geheel van overtuigd dat ook dit keer het een speciaal iets word.
De een zal het prachtig vinden en de ander zal het geen ruk aan vinden.

maar voorlopig valt er niks te volgens, tzt zal ik een topic starten waar ik alle updates ga neer zetten ;)
 
Haha de bedoeling was om er een linkje bij te doen toen ik je de pb stuurde, maar schijnbaar was ik het vergeten. Ik kan me de vragen prima voorstellen, ik moest namelijk ook even achter de oren krabben toen ik hem binnen kreeg. Op de foto lijkt hij echt wat kleiner dan hij daadwerkelijk is.
 
Haha de bedoeling was om er een linkje bij te doen toen ik je de pb stuurde, maar schijnbaar was ik het vergeten. Ik kan me de vragen prima voorstellen, ik moest namelijk ook even achter de oren krabben toen ik hem binnen kreeg. Op de foto lijkt hij echt wat kleiner dan hij daadwerkelijk is.

Waarom bouw je voor die 10-15 mile geen harley??
 
Waarom bouw je voor die 10-15 mile geen harley??

Dis veeeeel betrouwbaarder!Hoef ik ook geen gereedschapsrekje er op te lassen. _O- Of gooi ik nu de knuppel in het hoenderhok? ;) Kan mij het ook schelen. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan