Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
hap hap hap in het Corsaro topic :X :X
Ik had het al gelezen ja ha ha ha .
Ik ben de gelukkige om te laten zien dat ze ongelijk hebben qua aftreksel ha ha ha .
Ik ga in April met hun op pad met mijne speed,ga ervan uit dat ze mij dan ook gelijk zoek rijden ha ha ha ..zo niet zullen ze het lang horen })
Gelukkig zijn de dijkjes in Braband mijn terrein en weet ik wel waar het gas open kan.

Ben benieuwd al die Corsaro,s en 1 triple ertussen.
zal wel lachu worden of janken _O-
Zal kijken of ik het kan filmen :Y :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O- _O-
Dat weet ik nie maar iedereen heeft wel een 4 pitter fout in het verleden -O-

voor mij nooit meer !!! :N

Ik heb genoeg andere Honda's gereden, maar dat makkelijke en smoothy rijden is niet mijn ding. Je ziet alleen op de teller dat het hard gaat maar je beleeft het totaal niet :N
Dat is met de Speed wel anders, je voelt,ziet, ruikt en proeft de kracht en snelheid. Echt een super blok !! *O* *O*
Om dit toch een beetje te relativeren: Op een Honda met 198pk beleef je de snelheid echt wel 8-)
De S3 is gewoon meer een hooligan })
 
Dat olieverbruik is alleen als men iets te ruig gereden heeft tijdens de inrijperiode heb ik mij laten vertellen.
De mijne verbruikt geen druppel...even afkloppen. })
Om hier dan maar gelijk op in te haken: Wat is de beste manier om een Triumph in te rijden :?
Van Honda weet ik dat je het juist niet te voorzichtig moet doen ;)
 
Om hier dan maar gelijk op in te haken: Wat is de beste manier om een Triumph in te rijden :?
Van Honda weet ik dat je het juist niet te voorzichtig moet doen ;)
Volgens het boekje ha ha ha.
ik had het mij laten vertellen dat bij de speed kan zorgen voor olieverbruik.
 
Om hier dan maar gelijk op in te haken: Wat is de beste manier om een Triumph in te rijden :?
Van Honda weet ik dat je het juist niet te voorzichtig moet doen ;)


Ik zou zeggen:
lees de gebruiksaanwijzing :/
In Hinckley weten ze echt wel wat het beste is. :Y

RTFM.jpeg



:+
 
Volgens het boekje ha ha ha.
ik had het mij laten vertellen dat bij de speed kan zorgen voor olieverbruik.


Ik zou zeggen:
lees de gebruiksaanwijzing :/
In Hinckley weten ze echt wel wat het beste is. :Y

[afbeelding]


:+
Ik snap dat het volgens het boekje zou moeten. Maar van de Honda's van na 2004 weet ik uit ervaring dat te voorzichtig/volgens het boekje juist olieverbruik op kan leveren. Dus te voorzichtig is voor deze motoren juist niet goed.
En het kon dus zijn dat er zoiets op Triumph ook zoiets van toepassing is, omdat er hier toch een aantal zijn die een S3 ingereden hebben, en dus ook kunnen vertellen of de ene of andere manier resulteert in olieverbruik.

Vandaar mijn stomme vraag ;)
 
Klink miss raar en ik hoop dat ik het mis heb maar zoals jij het beschrijft kunnen het wel eens jou kleppengeleiders zijn.
Mijn ex Corsaro had het probleem ook.
Na stilstaan als het blok warm is kan er dan iets olie via de kering lopen.
Tijdens rijden zie je niets alleen met het starten en het olieverbruik is dan ook enorm.
ik had een halve liter bij 400 km op het laatst.
Moesten nieuwe koppen op maar ik had hem gelijk ingeruid voor de speed.

ik hoop dat ik het mis heb en dat jij er gewoon teveel heb ingegooid,ik kon het aan de oliefilter zien, lagen deeltjes van de kleppengeleiders in.
-O- -O- -O- `
Dit verhaal is wel door mijn gedachten gegaan, maar denk dat ik in ontkenning zit B|
Ik heb zojuist weer even gekeken. Hij staat toch al een maand of 3 stil en peil staat op een een 3 a 4 mm boven Max :?
Als de sneeuw weg is ga ik m ff een beurt geven en dan zal ik eens vragen om op het filter te letten. :/
 
Ik snap dat het volgens het boekje zou moeten. Maar van de Honda's van na 2004 weet ik uit ervaring dat te voorzichtig/volgens het boekje juist olieverbruik op kan leveren. Dus te voorzichtig is voor deze motoren juist niet goed.
En het kon dus zijn dat er zoiets op Triumph ook zoiets van toepassing is, omdat er hier toch een aantal zijn die een S3 ingereden hebben, en dus ook kunnen vertellen of de ene of andere manier resulteert in olieverbruik.

Vandaar mijn stomme vraag ;)

Ik vermoed dat dit weer wordt :+

full
 
Ik snap dat het volgens het boekje zou moeten. Maar van de Honda's van na 2004 weet ik uit ervaring dat te voorzichtig/volgens het boekje juist olieverbruik op kan leveren. Dus te voorzichtig is voor deze motoren juist niet goed.
En het kon dus zijn dat er zoiets op Triumph ook zoiets van toepassing is, omdat er hier toch een aantal zijn die een S3 ingereden hebben, en dus ook kunnen vertellen of de ene of andere manier resulteert in olieverbruik.

Vandaar mijn stomme vraag ;)

ik heb het de eerste 200 km rustig aan gedaan en daarna gewoon warm rijden en dan
GAS DER BIE mien jong
 
Om dit toch een beetje te relativeren: Op een Honda met 198pk beleef je de snelheid echt wel 8-)
De S3 is gewoon meer een hooligan })
Tuurlijk voel je 198 PK wel. Ik bedoel ook helemaal niets slechts over Honda hoor. Maar pak er een met het vermogen van de Speed en kijk dan naar het verschil in gevoel. Dat is wat ik eigelijk bedoel te zeggen.
Voordat ik de Speed had gekozen stond zo'n fiets van je vrouw ook nog in mijn lijstje :Y
 
Tuurlijk voel je 198 PK wel. Ik bedoel ook helemaal niets slechts over Honda hoor. Maar pak er een met het vermogen van de Speed en kijk dan naar het verschil in gevoel. Dat is wat ik eigelijk bedoel te zeggen.
Voordat ik de Speed had gekozen stond zo'n fiets van je vrouw ook nog in mijn lijstje :Y
Ik snap ook wel wat je bedoelde, en je hebt volledig gelijk :Y Maar als niemand hapt is zo'n opmerking ook niet leuk he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan