Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt saai mannen... :+

Naked test in Motoplus tussen MV agusta Brutale 990R, KTM 990 Super Duke, en de Speed Triple 1050.

And the winner is........




tuurlijk wisten we allang TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het voorzichtig gedaan. Aan het stickertje op de tank gehouden. Volgens mij is er 1 van de Street rijders die het wat ruiger heeft aangepakt: Warm rijden en dan 2 a 3 keer vol door naar de begrenzer binnen de 40-50 km. Verder gewoon rijden zoals je normaal rijdt.

De eerste 160 km met de Speed echt héél véél schakelen. De bak is zéér stroef. Kreeg m bij de pont al niet eens in z'n vrij :X
Thnx ;)
Volgens mijn is het meest belangrijke om niet langdurig zelfde toerental te rijden bij een kleine belasting. Dit "glazuurd" het honingpatroon van de cilinder en dat veroorzaakt het olie misbruik door slechter werkende olie schraapringen.

Over het inrijden, ik kwam van een enduro motor af dus zelfs het inrijden ging al hard genoeg. Verder volgens de tank sticker. Nu na 21.000 km geen olie verbruik of smokage.

hmmmm. zwaai zwaai
Thnx ;)

Komt er op neer, dat inrijden volgens het boekje bij de S3 dus geen nadelen als gevolg heeft. Dan maar 1.600km doorbijten dus :X
 
Laatst bewerkt:
Ik had het al gelezen ja ha ha ha .
Ik ben de gelukkige om te laten zien dat ze ongelijk hebben qua aftreksel ha ha ha .
Ik ga in April met hun op pad met mijne speed,ga ervan uit dat ze mij dan ook gelijk zoek rijden ha ha ha ..zo niet zullen ze het lang horen })
Gelukkig zijn de dijkjes in Braband mijn terrein en weet ik wel waar het gas open kan.

Ben benieuwd al die Corsaro,s en 1 triple ertussen.
zal wel lachu worden of janken _O-
Zal kijken of ik het kan filmen :Y :Y


Wij ook! Zelfs op voor jouw bekend terrein :Y
 
Ik had het al gelezen ja ha ha ha .
Ik ben de gelukkige om te laten zien dat ze ongelijk hebben qua aftreksel ha ha ha .
Ik ga in April met hun op pad met mijne speed,ga ervan uit dat ze mij dan ook gelijk zoek rijden ha ha ha ..zo niet zullen ze het lang horen })
Gelukkig zijn de dijkjes in Braband mijn terrein en weet ik wel waar het gas open kan.

Ben benieuwd al die Corsaro,s en 1 triple ertussen.
zal wel lachu worden of janken _O-
Zal kijken of ik het kan filmen :Y :Y

Als je dan achteraan aansluit, hoef je alleen maar naar voren te filmen; zie je al die Corsaro's aan de horizon verdwijnen *D
 
Als je dan achteraan aansluit, hoef je alleen maar naar voren te filmen; zie je al die Corsaro's aan de horizon verdwijnen *D
Zal er dan maar een goede lens op zetten en een verstelbaar voetje zodat ik hem naar achter kan draaien :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan