Triumph Speed Triple part 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Moggel @ all

Wat gek van die test en MM *D zou je niet verwachten van dat merk _O-
 
full

:W In het nachthok,nog in de slaapstand :z
 
Hahaha
poppetjes kapot grrrrr
zwaai zwaai

Hey ezvictory 2, de poppetjes zijn tot leven te wekken door net zo lang op F5 te drukken tot dat ze het weer doen. Maw 4x 5x of hoe vaak dan ook. Tis een bekend probleem in de vraag en zeur afdeling. :o JA daar was ik ook om de poppetjes terug te brengen in het land van de levenden.

:( grr ze zijn weer terug gezakt in een coma :(

Klapjap op 380 volt? Zal ze krijgen.
:W
 
Laatst bewerkt:

Helemaal mee eens brulluh...

quote:
mennis schreef op 27 januari 2010 @ 20:46:
[afbeelding]
In het nachthok,nog in de slaapstand

mooi nachthok heb jie maar wel lekker warm
en de goeiste kleur en wielen



Bijna helemaal mee eens. }) Mooi slaaphok, zelf buiten onder afdak aan de ketting :? Die wielen :} :} Maar er is een goeiere kleur :Y O-) :Y
 
Helemaal mee eens brulluh...

quote:
mennis schreef op 27 januari 2010 @ 20:46:
[afbeelding]
In het nachthok,nog in de slaapstand

mooi nachthok heb jie maar wel lekker warm
en de goeiste kleur en wielen



Bijna helemaal mee eens. }) Mooi slaaphok, zelf buiten onder afdak aan de ketting :? Die wielen :} :} Maar er is een goeiere kleur :Y O-) :Y



heeft onze huis-makamba geen mooie tailtidy voor weinag nodig??? ;)
 
Heb vanmiddag ook de Motoplus gelezen.

Beste motorblok in de Speed en testwinnaar.

Nb: word tijd voor mijn volgende vraag.? Nietwaar?

full
 
heeft onze huis-makamba geen mooie tailtidy voor weinag nodig??? ;)

Daar kom je nu mee. Heb een R&G tail tidy besteld in de joe naait me steeds. (70 USD). Maar wat heb je :? Foto :Y

Kan het altijd nog afbestellen. Kan altijd nog een credid card crisis veinzen })

Waar woont U? Kom over zes weken naar NL op bezoek, kan het dan evt. komen scoren.
Heb je nog meer te koop? Woon zelf ouders wonen op noord oost veluwe aan de ijssel nabij Zwolliewood :')

Heb net dat overseized Triumph stuur erop gezet samen met bar end spiegels, staat eg goed. Ook erug kikke zijn mijn nieuwe rearsets! Deze twee samen zorgen voor een badass weggedrag. Ga nu vuul rappper de bocht om zonder drama dan voor heen.

Oh ahhhh, kweet t al, ZWART stuur :} , tja da stuurt rapper. *O* :] *O*

Hoe gaat het met uw verfproject? Zit zelf een beetje te dubben om het zelfde te doen, maar dan in een echte kleur *D
misschien met wat meer pretu om enkele mensen blijer te maken incl. ikke

Ben ook aan het dubben over rimstripes en andere knalpot :P Maar wat? Rond gevraagd iin USA maar zij zeggen allen go voor Arrows. Kweeniet :N miesschien maar verder zoeken of toch doen. 3 in 1 of 3 in 2, neig naar de laatste. Weet niet waar de meeste pk winst zit. Meer ponies is nooit weg, ben een echte dieren vriend in dat opzicht. Zal meer benzine verstoken zodat de wereld weer wat opwarmt. Krijgen jullie er ook wat van mee.

:W :W
 
@ Roodman :? Roodvrouw :?

uh.. nieuwe kwis raad van het persoonness op de foto het bouwjaar en max. tot. gewicht?

Wel kwis geen prijs? Tis maar een vraag.
:W

Ps. meer procenten veranderd dan rente op de bank!
 
Laatst bewerkt:
Uh da ging nie goe nie. :( :N :(

Maar allemaal een goede morgen zonder zorgen en een prettige dag toegewenst. Tis bijna weer weekeind.

Nieuwe dag nieuwe ellende

:W
 
Daar kom je nu mee. Heb een R&G tail tidy besteld in de joe naait me steeds. (70 USD). Maar wat heb je :? Foto :Y

Kan het altijd nog afbestellen. Kan altijd nog een credid card crisis veinzen })

Waar woont U? Kom over zes weken naar NL op bezoek, kan het dan evt. komen scoren.
Heb je nog meer te koop? Woon zelf ouders wonen op noord oost veluwe aan de ijssel nabij Zwolliewood :')

Heb net dat overseized Triumph stuur erop gezet samen met bar end spiegels, staat eg goed. Ook erug kikke zijn mijn nieuwe rearsets! Deze twee samen zorgen voor een badass weggedrag. Ga nu vuul rappper de bocht om zonder drama dan voor heen.

Oh ahhhh, kweet t al, ZWART stuur :} , tja da stuurt rapper. *O* :] *O*

Hoe gaat het met uw verfproject? Zit zelf een beetje te dubben om het zelfde te doen, maar dan in een echte kleur *D
misschien met wat meer pretu om enkele mensen blijer te maken incl. ikke

Ben ook aan het dubben over rimstripes en andere knalpot :P Maar wat? Rond gevraagd iin USA maar zij zeggen allen go voor Arrows. Kweeniet :N miesschien maar verder zoeken of toch doen. 3 in 1 of 3 in 2, neig naar de laatste. Weet niet waar de meeste pk winst zit. Meer ponies is nooit weg, ben een echte dieren vriend in dat opzicht. Zal meer benzine verstoken zodat de wereld weer wat opwarmt. Krijgen jullie er ook wat van mee.

:W :W

TailTidy Triumph Speed Triple 1050 model 2005 (Valtermoto)

verfproject is de spuitert mee bezig, hij zei 2 weken en het is nu bijna een week geleden, dus ik heb geduld :)

arrow is wel heel mooi, alleen wel braaf qua geluid. ik heb zelf een full system zard liggen (kijk maar op google), en die maakt rond de 102 db. uit de VS kan je ook nog een werkes demper bestellen, die zien er ook wel gelikt uit, alleen weet ik niet of je daar een systeem voor hebt
 
@ Roodman :? Roodvrouw :?

uh.. nieuwe kwis raad van het persoonness op de foto het bouwjaar en max. tot. gewicht?

Wel kwis geen prijs? Tis maar een vraag.
:W

Ps. meer procenten veranderd dan rente op de bank!

Die kamer-olifant kan niet op de weegschaal, ontploft dat ding!!!

Ken deze "dame"gelukkig niet, plaatje van internet. Als je zoiets thuis heb zitten kan je entree vragen om haar te bezichtigen!! Kotszakken klaarhouden svp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan